quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:30 schreef FUFR het volgende:
oh en gisteren kijken we reclaams...
allways op tv...
zij: pap, waar is dat voor?
ik: vraag je moeder, ies voor de vagina
zij: waarom zeg je vagina, ik ben geen dokter
Lekkere uitlegs ook van pa.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:30 schreef FUFR het volgende:
oh en gisteren kijken we reclaams...
allways op tv...
zij: pap, waar is dat voor?
ik: vraag je moeder, ies voor de vagina
zij: waarom zeg je vagina, ik ben geen dokter
ja, dan ga je maar samen naar de efteling ofzo. Maar neit uit eten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben toch bevriend met haar...niet met haar vriend ofwel
4 the info: we zijn wel gegaan en het was gezelligquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, dan ga je maar samen naar de efteling ofzo. Maar neit uit eten.
Dat doe je niet met andermans partner.
ik kan haar de uitleg wel geven, ik weet hoe het zit maar wat moet ik dan zeggen?quote:
ik heb wel eens in de efteling geneuktquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, dan ga je maar samen naar de efteling ofzo. Maar neit uit eten.
Dat doe je niet met andermans partner.
misschien ja...misschienquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan haar de uitleg wel geven, ik weet hoe het zit maar wat moet ik dan zeggen?
vrouwen lekken uit hun snotolf dus moet er een doekje in de slip?
laat mama dat maar doen. ik ben te direct misschien.
Lollercopterquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
Maar instinctief zeg ik nee bij een date met een andere dame.
je doet zoiets niet als trouw beest zijnde, zeker niet als mijn vrouw niet welkom is.
er is dan imo toch een soort van spanning tussen die 2 waarbij je als vrouw even niet bij mag zijn.
het kan onschuldig aftasten zijn, maar voor het zelfde geld laat ze dr snotolf snel even volbrullen en vind de man in kwestie haar ineens toch supertoll.
iets met sleur en spannendigheid enzo. heel gevaarlijk.
Ik niet, ik voelde direct aangetrokken tot de titel.quote:
Ja het was ongetwijfeld gezellig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 the info: we zijn wel gegaan en het was gezellig
Vooral met een zeer extravert aandachtsgeil glad mannetje dat heel populair isquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja het was ongetwijfeld gezellig.
Ik spreek jou nog wel als iemand met jouw vriendin uit eten wilt.
Artic, een vriendin?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
nouhou, zo is het toch?quote:
Toch wel in een gethematiseerde kamer he?quote:
Nicolette?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
nouhou, zo is het toch?
Kunje nog zo stevig in de schoenen staan, en believe me dat sta ik... voor iedere vent is er een onweerstaanbaar persoon hoor, eentje waar je (al staat ze er bij) toch voor gaat.
je hoeft dat niet op te zoeken.
in de struiken bij de achterkant waterding, vlak langs een weggetje.quote:
Had ook niet verwacht dat hij de Piranha zou noemenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met het thema "slaapkamer".quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Toch wel in een gethematiseerde kamer he?
nee, al zou ik daar wel hele leuke dingen mee kunnen doen.quote:
Vooraf zou je het misschien ook niet tof vindenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:37 schreef Inu het volgende:
Ik ben toch ook met artic bier gaan zuipen?
Ik zie het punt ook niet zo... Job heeft zelfs wel eens vrouwelijke klasgenoten bij hem laten pitten en dat ik het pas achteraf hoorde..
ik loer op de overbuurvrouwquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Artic, een vriendin?
Moet hij eerst actiever worden op Lexa
jaha achteraf gelul. wat had je gezegd op voorhand?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:37 schreef Inu het volgende:
Ik zie het punt ook niet zo... Job heeft zelfs wel eens vrouwelijke klasgenoten bij hem laten pitten en dat ik het pas achteraf hoorde..
Jij snapt 't.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:37 schreef Inu het volgende:
echt triest he! die fotograffeur moeten ze buitengooienquote:
het was achter de ...bobbaan of dat ronde waterding.quote:
Ietsjes schuin tegenover jou, woont wel een vrijgezelle overbuurvrouw hoorquote:
*stook*stook*quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
zeg marie, Bor heeft ook meer foto's van de buurmeid in z'n hyves vriendenfotoboek dan van jou
Tussen de Piranha en de Bob in!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
het was achter de ...bobbaan of dat ronde waterding.
niet zo goed in naams
Ze hoorde het pas achteraf. Lekker veel vertrouwen danquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij snapt 't.Kwestie van vertrouwen.
vrijgezel..dat is geen uitdagingquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ietsjes schuin tegenover jou, woont wel een vrijgezelle overbuurvrouw hoor
Moet ik je pics pmen?
fffft ffffftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |