Het gaat er niet met de jaren uit ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja en als je het eruit wilt hebben dan moet je een snee maken
Die gast met al die troep die uit z'n armen komt dat is niet het synthol maar gewoon etter. Zwaar ontstoken dus gaan etterenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:52 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Het gaat er niet met de jaren uit ofzo?
Jee wat een sick spul als je die foto's ziet
Doet me trouwens denken aan een hilarisch verhaal uit de donald duck van jaren terug. DD kocht toen telkens een soort opblaaspakken met nepspieren ofzo
Je hebt gelijk. Ik heb de TT even passend gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
hij is geen guido hij is een braziliaan, guidos zijn italians(H)
Ja het schijnt onderzocht te zijn dat men de spier minder goed gebruiken kan en dus kracht verliest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:17 schreef Mylene het volgende:
Ja, maar synthol geeft toch geen kracht? Hij kan dan niet een vrachtwagen trekken?
Het lijkt wel alsof hij 2 gezwellen heeftquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef theghostrider het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peter Hiesinger bekend om z'n dikste biceps á 80 cm omvang. Op forums wordt vermeld dat hij overleden is maar kan nergens een bron vinden.
Dat hij behoorlijk ziek was had ik al wel ergens gelezen. aan het bed gekluisterd, iets met z'n longen. Oorzaak: synthol
De mijne zijn 42 cm... net iets meer dan de helft van hem lol
Lolbroek. Dit is een serieus topic hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nietes, dat is dhr. Schwarzenegger.
Inderdaad. Van filmheld naar gouverneur van Californië. Wat een gastquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Van filmheld naar gouverneur van Californië. Wat een gast
Arnold was ook niet vies van anabolenquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Van filmheld naar gouverneur van Californië. Wat een gast
Is nog steeds normaal. En niemand had het gered zonder AAS. En ook al ga jij zoveel kuren als maar kan, een fysiek als Arnold zal je alsnog nooit bereiken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Arnold was ook niet vies van anabolenNu is synthol en anabo steroiiden iets heel anders maar Arnold had het zonder dit goedje niet gered
Was normaal in die tijd.
Over van acteur naar gouverneur... wat dacht je van acteur naar president (Reagan).
Daar kun je toch niet trots op zijn? Kijk de verhouding met de rest van zijn lichaamquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef theghostrider het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peter Hiesinger bekend om z'n dikste biceps á 80 cm omvang. Op forums wordt vermeld dat hij overleden is maar kan nergens een bron vinden.
Dat hij behoorlijk ziek was had ik al wel ergens gelezen. aan het bed gekluisterd, iets met z'n longen. Oorzaak: synthol
De mijne zijn 42 cm... net iets meer dan de helft van hem lol
Het fysiek wat Arnold momenteel heeft is niet zo moeilijk te bereikenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Diabox het volgende:
[..]
Is nog steeds normaal. En niemand had het gered zonder AAS. En ook al ga jij zoveel kuren als maar kan, een fysiek als Arnold zal je alsnog nooit bereiken.
Leuk dat je 'n foto laat zien van Arnold na z'n hartoperatie, ik wil wel eens weten hoe jij eruit ziet na 'n hartoperatie op die leeftijd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:01 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Het fysiek wat Arnold momenteel heeft is niet zo moeilijk te bereiken
[ afbeelding ]
Mijn nederigste excuses e.d.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Lolbroek. Dit is een serieus topic hoor.
Ik heb ook ooit aan bodybuilding gedaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef Diabox het volgende:
[..]
Leuk dat je 'n foto laat zien van Arnold na z'n hartoperatie, ik wil wel eens weten hoe jij eruit ziet na 'n hartoperatie op die leeftijd.
En die biceps dwarft jouw biceps hoor
Boom-tssshhh nu jij weer
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |