quote:Op donderdag 15 april 2010 00:12 schreef k_i_m het volgende:
Potverdrie, ik heb hem al 3 keer gekeken, maar hij blijft boeiend.
Het is gewoon een rivier van pus.
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg! Het gaat maar door ook!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is blijkbaar nooit genoeg, daarom slaan ze door denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:20 schreef DoimeN het volgende:
Het is niet zozeer de vraag waarom deze jongens dit doen, maar meer waarom kunnen ze geen maat houden? Waarom moeten ze zoveel spuiten dat ze helemaal opblazen? Ik kan begrijpen dat 'lichte' correcties misschien mooi zouden kunnen zijn (als in retoucheren) maar dit is so overdone. Mensen zijn tot gekke dingen in staat.
de intro van dat filmpje....quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Valt wel mee dat AAS zo gevaarlijk zijn. Vond dit wel een erg interessante docu wat dat betreft (heb die gisteren bekeken):
Haha, ja dat is juist briljant aan die docu. Hoe ze die Amerikaanse droom (bewust) over de top neerzetten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:34 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
de intro van dat filmpje....
over the top Amerikaans met een korrel zout.
Hulk Hogan, Arnie, Sly, ...
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt als je AAS gebruikers gaat vergelijken met dit soort uitschot.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:56 schreef _Mystery_ het volgende:
Net zulke idioten als anabolen gebruikers.
Deel 4 van die docu bekijken is dan wel aan te raden jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt als je AAS gebruikers gaat vergelijken met dit soort uitschot.
Sowieso, maar dat niet alleen, men zou zich moeten verdiepen in wat AAS werkelijk is en waarom men het gebruikt, mocht men zo'n mening willen neerplempen. En dan zou ik ten zeerst betwijfelen dat iemand zo'n negatieve mening neerplempt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Deel 4 van die docu bekijken is dan wel aan te raden ja
Wat interesseert mij de reden. Ik vind het troep dat er volk is die het gebruikt prima (meestal niet de meest snuggere mensen) tokkies vooral.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:43 schreef Diabox het volgende:
[..]
Sowieso, maar dat niet alleen, men zou zich moeten verdiepen in wat AAS werkelijk is en waarom men het gebruikt, mocht men zo'n mening willen neerplempen. En dan zou ik ten zeerst betwijfelen dat iemand zo'n negatieve mening neerplempt.
Zoals ik al zei, je weet duidelijk niet waarover je het hebt. Waarschijnlijk ben jij de enige tokkie hier.quote:Op zondag 18 april 2010 01:11 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Wat interesseert mij de reden. Ik vind het troep dat er volk is die het gebruikt prima (meestal niet de meest snuggere mensen) tokkies vooral.
quote:
Epic failquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |