Ik kon een keer op een festival gratis Red Bull drinken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:43 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Ja af en toe hoor je mensen praten dat ze helemaal strak staan van de energy drink. Dan denk ik : Neger alsjeblieftJe voelt er niets van.
Cola en Sprite zijn net zo goed vormen van overpriced suikerwaterquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef sinadO het volgende:
Waarom drinkt men dit overpriced suikerwater?
1 of 2 blikjes voel je niets van. Maar tik er maar eens een paar weg, da's niet fijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:43 schreef Song_Bilong het volgende:
Dan denk ik : Neger alsjeblieftJe voelt er niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijder het achterwiel niet.
Blue bastard smaakt hetzelfde als Bullit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:53 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Lekker half litertje bullit![]()
Welke wel echt smerig zijn die van het kruidvat en die Blue Bastard en de energy van de Plus
Omdraaien oorzaak-gevolg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:32 schreef n0ir het volgende:
Als je energie nodig hebt ga je naar de Tuinen of de Etos of Kruidvat en haal je Guarana. Een pil van 800mg werkt wel oke maar als je er drie wegtikt helpt het pas echt met je energie en concentratie.
Energiedrank is fucking vies.
In verhouding drinken veel meer vmbo'ers dan vwo'ers die meuk. Conclusie: je wordt er dom van.
Bulllllshit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:12 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
Blue bastard smaakt hetzelfde als Bullit.
Dat is precies hetzelfde als je zegt dat je Golden power lekker vindt en bullit niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |