Nope, maar al die nederlandse dingen werken niet. Van m150 krijg je tenminste energiequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je koopt producten om hun slogans?!!
Lolwut? Tien jaar geleden zag ik echt geen groepen bontkraagjes (met aanhang en blanke volgers) de energiedrankschappen in de supermarkt leegjatten leegkopen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:36 schreef afcajos het volgende:
Hoezo 'tegenwoordig'? 10 jaar geleden was dit ook al razend populair.
Die kan je bij die chinese winkels halen.. Ik heb wel eens 3 van die flesjes gedronken, leek net of ik speed had gebruiktquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:35 schreef zquing het volgende:
[ afbeelding ]
dit is pas energydrink. Sacrifice, Devotion, Courage, meest geniale slogan ooit
quote:FunctiesTaurine is één van de belangrijkste nutriënten voor het hart. Taurine versterkt de hartspier en speelt een belangrijke rol in het contractiemechanisme van het hart. Taurine houdt de mineralenbalans van de cel in stand (kalium en magnesium binnen de cel en natrium en calcium buiten de cel), wat van groot belang is voor de functionaliteit van de hartspier. Er zijn aanwijzingen dat hartritmestoornissen een symptoom zijn van taurinedeficiëntie. Taurine speelt een belangrijke rol in de galzuurstofwisseling. Taurine helpt bij het emulsifiëren van vetten in het darmkanaal, waardoor de vertering wordt bevorderd. Taurine speelt een belangrijke rol voor de menselijke ooglens en in het netvlies. Onderzoek lijkt er op te wijzen dat taurine de bloeddruk verlaagt. Samen met glycine en gamma-aminoboterzuur (GABA) is taurine een inhibitoire neurotransmitter in de hersenen.
Dan ga je eens een keer slapen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:38 schreef zquing het volgende:
[..]
Nope, maar al die nederlandse dingen werken niet. Van m150 krijg je tenminste energie
Waarom slapen als je 't in een flesje kan krijgenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan ga je eens een keer slapen.!
Ik zie jou eigenlijk nauwelijks modden en alleen slotjes zetten op pareltjes van mij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef zquing het volgende:
[..]
Waarom slapen als je 't in een flesje kan krijgenIemand moet KLB modden wanneer de normale mensen slapen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:03 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
wat resizen, 1997 wil zijn gezeik terug
Idd, ik drink het nauwelijks, maar mocht ik eens zoiets drinken neem ik Go Fast !quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:33 schreef Niss het volgende:
[..]
Zo weinig mensen die mijn mening delen.
![]()
De rest van die kauwgomballen drank is inderdaad smerig!
Vooral omdat ik je irl ken, krijg ik nu hele rare beelden in mijn hoofd te zien.quote:
Wie is die geile deerne op je UI, die zou ik ook echt syfilis in het gezicht willen schieten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Vooral omdat ik je irl ken, krijg ik nu hele rare beelden in mijn hoofd te zien.
Stierengal?!?!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:22 schreef x__Cheryl het volgende:
Taurine is stieren gal dus heeeel vies.
De jeugd drinkt het omdat men denkt dat je er '' hyper'' van word.
En dat is STOER Volgens hun dan.
Verder zitten er een paar nadelen aan:
Je tanden gaan naar de klote.
Je weerstand gaat achteruit zodat je sneller vatbaar bent voor ziektes
Tis slecht voor je hart.
& ten slotte word je er modder modder vet van.
Dat is echt onzin.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |