Je kan ook overdrijven he. DIE JEUGD VAN TEGENWOORDIG!!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef sinadO het volgende:
Oftewel: de huidige generatie helpt zichzelf op alle mogelijke manieren zo gigantisch naar de klote dat er van dit land en de zorgvuldig opgebouwde kenniseconomie niets meer overblijft. Ga zo door jeugd.
Alles is slecht voor je en je gaat toch dood.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:22 schreef x__Cheryl het volgende:
Taurine is stieren gal dus heeeel vies.
De jeugd drinkt het omdat men denkt dat je er '' hyper'' van word.
En dat is STOER Volgens hun dan.
Verder zitten er een paar nadelen aan:
Je tanden gaan naar de klote.
Je weerstand gaat achteruit zodat je sneller vatbaar bent voor ziektes
Tis slecht voor je hart.
& ten slotte word je er modder modder vet van.
Tsjaa als je zo denkt ga je ook.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alles is slecht voor je en je gaat toch dood.
En je drinkt het niet omdat 'de rest' het ook drinkt en je 'erbij moet horen'?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het echt heel erg lekker. Ik drink ook alleen maar de goedkope versie, ik gaan geen euro's neertellen om de marketingkas van Red Bull of Monster te spekken.
Een gelegenheids peuk/joint sla ik niet af nee. Daarnaast drink ik lekker overmatig alcohol en koffie, neuk me helemaal de SOA, rij ik altijd te snel zonder gordel om, klap ik nooit het tafeltje in in het vliegtuig en kijk ik nooit naar links en rechts bij het oversteken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:26 schreef x__Cheryl het volgende:
[..]
Tsjaa als je zo denkt ga je ook.
laat me raden je rookt?![]()
Nee maar ik zeg niet dat ik ht nooit gedronken heb. maar het is als je er zo overnadenkt slecht spul
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een gelegenheids peuk/joint sla ik niet af nee. Daarnaast drink ik lekker overmatig alcohol en koffie, neuk me helemaal de SOA, rij ik altijd te snel zonder gordel om, klap ik nooit het tafeltje in in het vliegtuig en kijk ik nooit naar links en rechts bij het oversteken.
Dan had ik wel Red Bull en Monster gedronken lijkt me. En het niet met blikken per keer in mijn eentje thuis naar binnen gewerkt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
En je drinkt het niet omdat 'de rest' het ook drinkt en je 'erbij moet horen'?
Jup, exactly the same here.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het echt heel erg lekker. Ik drink ook alleen maar de goedkope versie, ik gaan geen euro's neertellen om de marketingkas van Red Bull of Monster te spekken.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef ForumGek het volgende:
Je vergeet de beste/lekkerste !!![]()
[ afbeelding ]
Alle energy drank is smerig, maar Go Fast is echt superlekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef ForumGek het volgende:
Je vergeet de beste/lekkerste !!![]()
[ afbeelding ]
Je koopt producten om hun slogans?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:35 schreef zquing het volgende:
[ afbeelding ]
dit is pas energydrink. Sacrifice, Devotion, Courage, meest geniale slogan ooit
Taurine is voor het eerst geïsoleerd uit stierengal en sperma, taurine in energy drankjes wordt synthetisch gemaakt. komt geen stier meer aan te pasquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:22 schreef x__Cheryl het volgende:
Taurine is stieren gal dus heeeel vies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |