Alsof wiet je lichaam verneukt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef Micson het volgende:
Hmm dan stop ik maar eens met deze rotzooi te drinken. Ik verneuk mijn lichaam al zo hard, en dit is veel gemakkelijker opzij te zetten dan mijn wiet en alcohol verslaving![]()
Dankjewel TS
De wiet an sich niet, het roken zorgt gewoon voor een gezonde portie longkankerquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alsof wiet je lichaam verneukt.
Da's waar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:04 schreef Micson het volgende:
[..]
De wiet an sich niet, het roken zorgt gewoon voor een gezonde portie longkanker
Dan poets je niet goed.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik dronk eerder elke dag 2/3 blikjes ivm slaaptekort (vrij stessvolle periode gehad)
Eerst had ik misschien 1/2 gaatjes per anderhalf/twee jaar... Toen ineens 6 in een half jaar tijd!
Nu drink ik het nog sporadisch, maar puur als middel om wakker te blijven (lust geen koffie namelijk)
Dan is het niet gezegt dat energydrank goed voor je is!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:40 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Taurine is ook nog eens fakking goed voor je.
[..]
Taurine is voor het eerst in 1827 door de chemici Leopold Gmelin en Friedrich Tiedemann uit de ossengal (Bos taurus) geďsoleerd en aanvankelijk gal-asparagine genoemd. De naam taurine is afkomstig van de Latijnse benaming voor stier, taurus, en wordt in 1838 voor het eerst in de literatuur gebruikt. Aan deze tamelijk toevallig ontstane naam heeft taurine vermoedelijk het ontstaan van talrijke legenden over zijn afkomst en werking te danken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:22 schreef Denkbaar het volgende:
[..]
zwavelbevattend organisch zuur
Domme doos
Met je kindercola.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:03 schreef RaakKinderCola het volgende:
sletten en paupers met euroshopper blikjes
gadverdamme wat een troep is dat, leer koffie drinken.
De goorste bedoel jequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef ForumGek het volgende:
Je vergeet de beste/lekkerste !!![]()
[ afbeelding ]
Een blikje per dag is ook veel hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:06 schreef x__Cheryl het volgende:
En btw, we hebben het hier over ENERGYDRINKS en niet om taurine. dat is maar een bestandeel
come on! we weten toch dat téveel van die troep slecht voor je is? als je een blikje per dag drinkt is het okee.
Chemische spullen. Brrr.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:12 schreef x__Cheryl het volgende:
[..]
een slokje dan![]()
nee maar het is gewoon chemisch spul
Sinds je 7e al elke dag een blikje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:22 schreef Dzjornos het volgende:
wtf. het is gewoon lekker zijk niet zo alles is tegenwoordig slecht voor je
ik drink het nou al 6 jaar elke dag 1 blikje en dan golden power.
ik ben niet dik, m'n tanden zijn inorde en ja me hart vast ook wel
Hehe, een mede Golden Power drinker!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:22 schreef Dzjornos het volgende:
wtf. het is gewoon lekker zijk niet zo alles is tegenwoordig slecht voor je
ik drink het nou al 6 jaar elke dag 1 blikje en dan golden power.
ik ben niet dik, m'n tanden zijn inorde en ja me hart vast ook wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |