Van wie heb je de 26ste gehoord?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:47 schreef qeqa het volgende:
ik heb ook vandaag te horen gekregen dat ze 26 maart aan het invoeren zijn en 24 maart aan het beoordelen, dus het lijkt me sterk of het moet een aanvulling op een bestaande aanvraag zijn geweest.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 april 2010 18:15 schreef Santi het volgende:
Mensen ik heb vandaag mijn toekenning per post thuis ontvangen!![]()
Mijn aanvraagdatum was 23 maart! Eindelijk! (en nee dit is geen getroll...)
van senter novum, dus eerst worden ze ingevoerd en 2 dagen later worden ze beoordeeld, denk dat je dan 3 dagen later bericht thuis krijgt.quote:
Dat zou wel verklaren waarom ze niets konden vinden toen ik gister belde mijn aanvraag is de 26e gepost en waarschijnlijk de 29e binnengekomenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:44 schreef qeqa het volgende:
[..]
van senter novum, dus eerst worden ze ingevoerd en 2 dagen later worden ze beoordeeld, denk dat je dan 3 dagen later bericht thuis krijgt.
Ok mooiquote:Op woensdag 14 april 2010 18:44 schreef qeqa het volgende:
[..]
van senter novum, dus eerst worden ze ingevoerd en 2 dagen later worden ze beoordeeld, denk dat je dan 3 dagen later bericht thuis krijgt.
en santi.......gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
het is wel te hopen dat hij dan niet is zoekgeraakt bij de post. Heb je geen bevestiging gekregen dat je aanvraag ontvangen is?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:48 schreef TR1984 het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze niets konden vinden toen ik gister belde mijn aanvraag is de 26e gepost en waarschijnlijk de 29e binnengekomen
Nee...quote:Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef qeqa het volgende:
[..]
het is wel te hopen dat hij dan niet is zoekgeraakt bij de post. Heb je geen bevestiging gekregen dat je aanvraag ontvangen is?
Bevestiging zo thuis heb ik ook niet gekregen. Wel via de telefoon.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef qeqa het volgende:
[..]
het is wel te hopen dat hij dan niet is zoekgeraakt bij de post. Heb je geen bevestiging gekregen dat je aanvraag ontvangen is?
De aanvraag wordt voor de gehele beschikking gebudgetteerd en in mindering gebracht op "de pot". Je krijgt gedurende de periode voorschotbetalingen (die 6000 euro). Wanneer blijkt dat je na 5 jaar geen recht meer hebt op de subsidie ontvang je op dat moment een vaststelling van die 6000 euro. Het restant van 19.000 is vrijval en kan door VROM voor andere doeleinden besteed worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef Chinless het volgende:
Ik vraag me dus wel af hoe ze een aanvraag budgetteren. Rekenen ze mijn aanvraag a 25.000 van hun budget of gewoon 6000 euro, omdat vermoedelijk dat het eerste 5 jaar alleen verbruikt wordt. (waar blijft die overige 19K dan?)
Je moet de verschillende regelingen van koopsubsidie niet verwarren. De regeling waar hier over gesproken wordt is de regeling BEW, dat wordt gefinancieerd door het ministerie van VROM. Daarnaast hebben een aantal gemeenten eigen regelingen waarmee ze starters willen lokken/helpen. Deze regelingen staan in het geheel los van de BEW.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:04 schreef BellO_83 het volgende:
Misschien een HELE domme vraag, maar als je gewoon aan die eisen voldoet (leeftijd, hypotheek budget, huis binnen een bepaald budget gekocht) hoe kunnen ze je aanvraag dan nog afwijzen? Ik bedoel, je weet toch wanneer je wel en niet in aanmerking komt en mij lijkt dat als je niet in aanmerking komt ook geen subsidie aanvraagt? Of zijn de eisen per gemeente verschillend ofzo?
xx
Ja en nee. Indien je al samenwoont en het inkomen van je partner verzwijgt, dan pleeg je fraude en bij ontdekking heeft dat gevolgen. Indien je nog niet samenwoont en pas later gaat samenwonen zal dit pas na het toetsmoment van 5 jaar gevolgen hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef qeqa het volgende:
ik geloof ook niet dat het de bedoeling is dat je gebruik maakt van koopsubsidie en dat je er dan samen in gaat wonen als je maar 1 inkomen opgeeft, daar zal steeksproefsgewijs ook op gecontroleerd worden.
Hij werd niet de 24ste al behandeld. Je moet ff lezen. Hij heeft de aanvraag 23 maart digitaal verstuurd en dan wordt hij als de 24ste behandeld! Dus ik denk vandaag idd 25 en hopelijk morgen de 26stequote:Op donderdag 15 april 2010 01:07 schreef Escamp het volgende:
Hoi allemaal,
Dat van die flap.... zal waarschijnlijk wel een aanvulling geweest zijn.....
Maar goed, als je al die data leest en ziet dan weet je het allemaal ook niet meer. 23 maart ontvangen en 24 maart in behandeling is ook wel heeeel erg snel hoor....
We wachten het maar af, doen elke dag een schietgebedje, en als het op is dan zal die vriend van mij afscheid moeten nemen van zijn droomhuis, want dan komt het weer in de verkoop en hij krijgt zonder koopsubsidie nu eenmaal geen hypotheek en rijke ouders zijn er ook niet.
En bij Senternovem ligt het er misschien net aan welke werknemer je aan de lijn hebt, misschien is de een nog met de stapel van 23 maart bezig en een ander met de stapel van 25 maart.
Groetjes Es
Duurt eigenlijk allemaal veels te lang... 31 maart pas over 1,5 week... Ik heb tot 8 mei om de financiering rond de te hebben...Wel rot dat ze bij de week van 29 maart mijn digitale aanvraag niet in behandeling hebben genomen, maar toen per post zijn gaan werken. Ik weet btw al wel 2 weken dat mijn aanvraag is aangekomen en heb ook een dossier nummer... (dus diegene waarbij de aanvraag niet bekend, moet nog wel even bellen!)quote:Op donderdag 15 april 2010 07:32 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Hij werd niet de 24ste al behandeld. Je moet ff lezen. Hij heeft de aanvraag 23 maart digitaal verstuurd en dan wordt hij als de 24ste behandeld! Dus ik denk vandaag idd 25 en hopelijk morgen de 26ste
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:09 schreef Benijx het volgende:
[..]
Duurt eigenlijk allemaal veels te lang... 31 maart pas over 1,5 week... Ik heb tot 8 mei om de financiering rond de te hebben...Wel rot dat ze bij de week van 29 maart mijn digitale aanvraag niet in behandeling hebben genomen, maar toen per post zijn gaan werken. Ik weet btw al wel 2 weken dat mijn aanvraag is aangekomen en heb ook een dossier nummer... (dus diegene waarbij de aanvraag niet bekend, moet nog wel even bellen!)
De reden volgens mijn adviseur dat er zoveel aanvragen digitaal kwamen dat het per post datum zijn gaan doen en niet bij binnenkomst digitale aanvraag. Was niet bij te houden op een gegeven moment.... Scheelt mij 2 dagen...Vind het wel klotn, 29 maart of 31 maart kan net betekenen dat het niet doorgaat...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:14 schreef qeqa het volgende:
[..]
waarom hebben ze je digitale aanvraag eigenlijk niet in behandeling genomen?
pff schiet niet op....quote:Op donderdag 15 april 2010 09:41 schreef Aaiphone het volgende:
Zijn nog met de 24ste bezig. Kon niet wachten haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |