abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80559769
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Tetsje81 het volgende:
jeeeeee we hebben bericht wij waren van de 25ste van maart en hebben de toelage gekregen.
Gefeliciteerd!
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 14:45:33 #277
236264 crew  capricia
pi_80560096
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Tetsje81 het volgende:
jeeeeee we hebben bericht wij waren van de 25ste van maart en hebben de toelage gekregen.
Lekker hoor! Dat scheelt weer wat stress.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80560251
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef cserena het volgende:
Wanneer is je dagtekening dan Benijx?

En gefelicteerd Tetsje81!!!

Hoe heb je eigenlijk bericht gekregen? Gewoon via de post of ben je gebeld?
31 maart...
  woensdag 21 april 2010 @ 15:37:15 #279
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80561887
Onze aanvraag was vanochtend nog niet behandeld iig. ik hoop nu ondertussen wel. Hoe snel krijg je bericht als ze het behandeld hebben? Binnen 2 dagen?
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_80562390
Dag, ook ik ben via google hier terecht gekomen. Zucht zucht zucht, wat is dat wachten zenuw slopend zeg. Wij hebben onze aanvraag op 1 april laten zetten maar deze is pas later verstuurd, geld het nou dan voor 1 april? of wanneer hij binnen is gekomen daar op kantoor?

Bellen jullie gewoon elke dag om te vragen hoever ze die dag zijn met de aanvragen?
pi_80562874
De datum die zij pakken is de dag dat de aanvraag bij hun is binnengekomen.

We bellen om en om een beetje, en dan laten we het elkaar een beetje weten

Ze zijn nu bij 26 maart.
pi_80563177
Haha ik volg dit topic (en de vorige) ook al een tijdje. Zit in hetzelfde schuitje. 31 maart is mijn aanvraag verzonden (volgens de hypo), nu afwachten. Zo'n machteloos gevoel, echt kut.
Snap ook niet dat SN niet wat duidelijker is.
pi_80563654
Ja de berichtgeving is gewoon heel slecht:

Ik vind dat ze niet alleen voor ons maak ook voor zichzelf beter op de site kunnen zetten met welke dag ze bezig zijn. Dat scheelt al heel wat.

De dag dat ze jouw aanvraag hebben ontvangen geld als dag waarvoor ze het gaan behandelen. 1 April verstuurd is 2 April ontvangen dus dat houdt in dat je dagtekening 2 April hebt.
  woensdag 21 april 2010 @ 17:54:05 #284
298327 qeqa
groetjes
pi_80566878
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:49 schreef arosier het volgende:
Dag, ook ik ben via google hier terecht gekomen. Zucht zucht zucht, wat is dat wachten zenuw slopend zeg. Wij hebben onze aanvraag op 1 april laten zetten maar deze is pas later verstuurd, geld het nou dan voor 1 april? of wanneer hij binnen is gekomen daar op kantoor?

Bellen jullie gewoon elke dag om te vragen hoever ze die dag zijn met de aanvragen?
pas later dan 1 april verstuurd is misschien zelfs 6 april..depaasdagen zitten er dan tussen
keep your fingers crossed
pi_80567674
ik heb post gekregen over de toelage
en gisteren hoorde ik dus dat ze het behandelt hadden en de post zouden opsturen dus 1 a 2 dagen en je hebt bericht.
Nu op naar de afspraak bij de notaris 9 hopen dat dit nu vlot gaat)
De bank zei dat het nu binnen een week klaar zou zijn.
Ben benieuwd mag nu wel snel afgehandelt worden.

Suc6 allemaal met afwachten
pi_80569647
Hallo!

Ik ben ook nieuw. Vanaf maandag heb ik een kriebelig gevoel dat mijn aanvraag niet door zal gaan. Daarop ben ik gaan google-en en ben ik hier terecht gekomen. Ik heb 31 maart alle papieren getekend, dus het is echt spannend zeg! Bleh!
Ik lees dus maar af en toe (steeds vaker) mee met deze site.

Good luck allemaal!
  woensdag 21 april 2010 @ 19:37:45 #287
298327 qeqa
groetjes
pi_80570607
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Daniellleke het volgende:
Hallo!

Ik ben ook nieuw. Vanaf maandag heb ik een kriebelig gevoel dat mijn aanvraag niet door zal gaan. Daarop ben ik gaan google-en en ben ik hier terecht gekomen. Ik heb 31 maart alle papieren getekend, dus het is echt spannend zeg! Bleh!

Good luck allemaal!
Weet je ook wat je postdatum is?
keep your fingers crossed
pi_80570725
Nope geen idee. Ik heb gisteren een mail gestuurd naar de tussen persoon die me geholpen heeft met al de papieren en die hadden nog niets gehoord. Ik lees hier pas dat je kan bellen voor je postdatum en met welke dag ze bezig zijn. Maar ik zie wel dat ik nog wel een week of langer kan wachten voordat ik wat weet....

Ik heb me al voorgenomen om ervan uit te gaan dat het niet door zal gaan....

BUMMER!!!
pi_80570921
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Daniellleke het volgende:Ik heb 31 maart alle papieren getekend, dus het is echt spannend zeg! Bleh!
Me 2, ook 31 maart. En lees ook steeds vaker mee. Dwz elk half uur verversen om te kijken of er nog nieuws is
Maar ja, het is dan ook niet niks, een huis kopen.
pi_80572122
En hoe zit het als het niet door gaat bij jou? Moet je dan ook alles afblazen?
Ik weet niet eens of ik dan nog evengoed kosten heb. Dit heb ik vandaag gevraagd in een mail aan de tussenpersoon. In de koopakte heb ik wel een clausule laten zetten over de koopsubsidie.

Als ik zo lees dat er aanvragen afgewezen worden omdat de tussenpersoon iets niet goed heeft ingevuld. Als dat toch zo is dan kan je die persoon wel afschieten, toch? Nu ligt het mooi in de handen van iemand anders, vanwie je verwacht dat ze er verstand van hebben. ....

We wachten maar af...
  woensdag 21 april 2010 @ 20:12:46 #291
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80572181
Ik ben idd gelijk weg bij dit bedrijf als blijkt dat ik morgen een afwijzing in huis heb

Maar ik ga maar ff van het positieve uit
pi_80572598
En welke datum ben jij?

We zijn hier geen nummers... maar datums
  woensdag 21 april 2010 @ 20:25:27 #293
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80572747
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:22 schreef Daniellleke het volgende:
En welke datum ben jij?

We zijn hier geen nummers... maar datums
26ste. Daar waren ze vandaag en gisteren mee bezig dus krijg morgen of overmorgen bericht!
pi_80573273
Wat een spanning zeg.

Zit ook al 3 weken in spanning. Maar de laatste dagen voel ik het toch wel wat meer

Mijn dagtekening zou de 27e moeten zijn, zo vertelde mijn aankoopmakelaar.
Die datum zal dan morgen of overmorgen behandelt gaan worden. Als dat maar goed gaat.

Zijn er nog mensen die inschattingen of vermoedens of feiten weten over de data's die op tijd zijn?
Ik heb zo'n vermoeden dat april waarsch al te laat is.

Hoop het uiteraard niet!
pi_80573397
Voor de mensen die hem al toegezegd hebben gekregen wat zijn nou jullie maandlasten met de subsidie eraf, en met zijn 2en of alleen?

Ik betaal 600 en krijg 110, alleen lopend naar werk en centrum als me huisje straks ooit klaar is
pi_80574284
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef Daniellleke het volgende:
En hoe zit het als het niet door gaat bij jou? Moet je dan ook alles afblazen
Nou, ga dan nog met mn ouders kijken wat er mogelijk is maar denk idd dat ik dan alles af moet blazen. Zou wel klote zijn, zo'n vet huis!
Krijg nooit subsidies, toeslagen oid van de overheid. Hoop dat ik nu een keer wat terugkrijg van mn belastinggeld
Jij moet dus ook alles afblazen?
pi_80574799
Ja ik denk het wel. Mijn ouders zullen niet garant staan, plus dan moet ik dus die 113 euro extra gaan betalen en dat wil ik eigenlijk niet, omdat ik dan de lasten te hoog vindt. Maar goed, ik ga daar nog wel eens goed over nadenken. Over 5 jaar dan is mijn opleiding af en verdien ik ook weer meer, dus dan zou ik er niets om geven, maar nu is die 113 euro wel errug handig!
pi_80574941
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Daniellleke het volgende:
Ja ik denk het wel. Mijn ouders zullen niet garant staan, plus dan moet ik dus die 113 euro extra gaan betalen en dat wil ik eigenlijk niet, omdat ik dan de lasten te hoog vindt. Maar goed, ik ga daar nog wel eens goed over nadenken. Over 5 jaar dan is mijn opleiding af en verdien ik ook weer meer, dus dan zou ik er niets om geven, maar nu is die 113 euro wel errug handig!
Waarom maak je idd niet eerst je opleiding af.
pi_80576172
Waarom wel als het zo toch ook zou kunnen gaan...?
Ik doe een deeltijd opleiding dus heb gewoon fulltime inkomsten. Alleen krijg dan HBO betaald. En over 2 jaar dan ben ik 28...

Dus...
pi_80576306
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:41 schreef Daniellleke het volgende:
Waarom wel als het zo toch ook zou kunnen gaan...?
Ik doe een deeltijd opleiding dus heb gewoon fulltime inkomsten. Alleen krijg dan HBO betaald. En over 2 jaar dan ben ik 28...

Dus...
Neem aan dat je nu dus gewoon huurt, en omdat je zei dat je dan ook die 113 per maand niks kan schelen dus,
kun je beter door sparen dan subsidie, die word alleen bij het eerste koop huis uitgekeerd en om de 3 of 5 jaar? ofzo weer herzien van wat je verdient.

[ Bericht 18% gewijzigd door Geerd op 21-04-2010 21:53:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')