Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Tetsje81 het volgende:
jeeeeee we hebben bericht wij waren van de 25ste van maart en hebben de toelage gekregen.
Lekker hoor! Dat scheelt weer wat stress.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Tetsje81 het volgende:
jeeeeee we hebben bericht wij waren van de 25ste van maart en hebben de toelage gekregen.
31 maart...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef cserena het volgende:
Wanneer is je dagtekening dan Benijx?
En gefelicteerd Tetsje81!!!
Hoe heb je eigenlijk bericht gekregen? Gewoon via de post of ben je gebeld?
pas later dan 1 april verstuurd is misschien zelfs 6 april..depaasdagen zitten er dan tussenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:49 schreef arosier het volgende:
Dag, ook ik ben via google hier terecht gekomen. Zucht zucht zucht, wat is dat wachten zenuw slopend zeg. Wij hebben onze aanvraag op 1 april laten zetten maar deze is pas later verstuurd, geld het nou dan voor 1 april? of wanneer hij binnen is gekomen daar op kantoor?
Bellen jullie gewoon elke dag om te vragen hoever ze die dag zijn met de aanvragen?
Weet je ook wat je postdatum is?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Daniellleke het volgende:
Hallo!
Ik ben ook nieuw. Vanaf maandag heb ik een kriebelig gevoel dat mijn aanvraag niet door zal gaan. Daarop ben ik gaan google-en en ben ik hier terecht gekomen. Ik heb 31 maart alle papieren getekend, dus het is echt spannend zeg! Bleh!![]()
Ik lees dus maar af en toe (steeds vaker) mee met deze site.
Good luck allemaal!
Me 2, ook 31 maart. En lees ook steeds vaker mee. Dwz elk half uur verversen om te kijken of er nog nieuws isquote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Daniellleke het volgende:Ik heb 31 maart alle papieren getekend, dus het is echt spannend zeg! Bleh!![]()
Ik lees dus maar af en toe (steeds vaker) mee met deze site.
26ste. Daar waren ze vandaag en gisteren mee bezig dus krijg morgen of overmorgen bericht!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:22 schreef Daniellleke het volgende:
En welke datum ben jij?![]()
We zijn hier geen nummers... maar datums
Nou, ga dan nog met mn ouders kijken wat er mogelijk is maar denk idd dat ik dan alles af moet blazen. Zou wel klote zijn, zo'n vet huis!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef Daniellleke het volgende:
En hoe zit het als het niet door gaat bij jou? Moet je dan ook alles afblazen
Waarom maak je idd niet eerst je opleiding af.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Daniellleke het volgende:
Ja ik denk het wel. Mijn ouders zullen niet garant staan, plus dan moet ik dus die 113 euro extra gaan betalen en dat wil ik eigenlijk niet, omdat ik dan de lasten te hoog vindt. Maar goed, ik ga daar nog wel eens goed over nadenken. Over 5 jaar dan is mijn opleiding af en verdien ik ook weer meer, dus dan zou ik er niets om geven, maar nu is die 113 euro wel errug handig!
Neem aan dat je nu dus gewoon huurt, en omdat je zei dat je dan ook die 113 per maand niks kan schelen dus,quote:Op woensdag 21 april 2010 21:41 schreef Daniellleke het volgende:
Waarom wel als het zo toch ook zou kunnen gaan...?
Ik doe een deeltijd opleiding dus heb gewoon fulltime inkomsten. Alleen krijg dan HBO betaald. En over 2 jaar dan ben ik 28...
Dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |