quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef Benijx het volgende:
Betekent wel dat het geld voor jouw aanmelding doorschuift naar een ander! goed nieuws voor mensen zoals mij dus
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:38 schreef Chinless het volgende:
Dit bezwaar wordt bekeken door een juridische afdeling en inden toegewezen dan krijg ik alsnog de subsidie, echter wel uit een reservepotje wat er speciaal is voor deze bezwaren.
Nee maar dan nog, dat weten wij ook wel.quote:
Hij bedoelde het niet fout hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:15 schreef wildcardxxl het volgende:
[..]
Nee maar dan nog, dat weten wij ook wel.
Maar laat mijn reactie maar zitten: pure frustratie
Kan bovenstaande reactie trouwens niet lezen door google ads *zucht*
Dus het budget wordt van een reservepotje gehaald en niet van de "hoofdpot" waar ik nog van kan putten...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:14 schreef DarkWimDuck het volgende:
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef Benijx het volgende:
Betekent wel dat het geld voor jouw aanmelding doorschuift naar een ander! goed nieuws voor mensen zoals mij dus
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:38 schreef Chinless het volgende:
Dit bezwaar wordt bekeken door een juridische afdeling en inden toegewezen dan krijg ik alsnog de subsidie, echter wel uit een reservepotje wat er speciaal is voor deze bezwaren.
Dat is wat ik begrepen heb inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:16 schreef Benijx het volgende:
[..]
Dus het budget wordt van een reservepotje gehaald en niet van de "hoofdpot" waar ik nog van kan putten...
Zie ik het nu goed, of wil jij me iets anders laten zien?
Vroeg me al af wat zijn punt wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:33 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat is wat ik begrepen heb inderdaad.
Op 26 maart! Ik ga morgen weer bellen en laat het wel weer even weten...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:14 schreef Benijx het volgende:
[..]
Wanneer is jouw aanvraag binnengekomen??
Graag. Ik ben ook een 26ér en heb cursus dus kan niet bellenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef Mirte-L het volgende:
[..]
Op 26 maart! Ik ga morgen weer bellen en laat het wel weer even weten...
Zou je dan misschien ook willen vragen of het weekend ook mee telt? Iemand zei dat ze deze week hoopten om 26 maart en 27 maart af te hebben, maar dat is in het weekend dus misschien bedoelden ze 29 maart...quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef Mirte-L het volgende:
[..]
Op 26 maart! Ik ga morgen weer bellen en laat het wel weer even weten...
hehe eindelijk iemand die nog langer moet wachten dan ik!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:04 schreef reintje17 het volgende:
toch snap ik jullie niet, elke dag maar bellen alsof het dan sneller gaat:S
de mijne is 6 april digitaal ingestuurd dus ik mag Lees: moet nog veel langer wachten.
Dus gewoon rustig afwachten is denk ik het beste
dat is wel zo, maar alles wat op 2 april 's avonds, op 3 en op 4 en op 5 april per post of per digid is verzonden komt allemaal bij 6 april. Het is dan toch niet te hopen dat ze dan op de laatste dag zitten want als dat zo is dan wordt er geloot..en dat zouden best eens heel veel aanvragen kunnen zijn!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:57 schreef reintje17 het volgende:
nou ja kijk je moet zien 6 april is de dag na 2 april dus het lijkt wel een stuk verder maar is het niet
Heeft er nog iemand gebeld? Ik ben benieuwd of ze het weekend nu wel of niet mee tellen... ik hoop dat ze deze week met 29 maart klaar zullen zijn...vandaag btw me huisje leeg gehaald...alles loopt aan de achterkant door...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:09 schreef wildcardxxl het volgende:
En weer een nieuwe dag, bij deze ingeluidt:P Alle nieuwtjes zijn welkom:)
Wait, whut? jouw huidige huis bedoel je dan denk ik? wat bedoel je emt alles loopt aand e achterkant door. dingen zoals huur opgezegd of dergelijke?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef Benijx het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand gebeld? Ik ben benieuwd of ze het weekend nu wel of niet mee tellen... ik hoop dat ze deze week met 29 maart klaar zullen zijn...vandaag btw me huisje leeg gehaald...alles loopt aan de achterkant door...
Sja ik heb de huur opgezegd, overdracht staat op 1 juni. anders had ik volgende week alsnog me huur op moeten zeggen.. even een gokje maar ik sta niet op straat. Maar ben van alles aant regelen met de hypotheker, makelaar, notaris, in en uitschrijvingen, bankrekening openen, verhuizing, zalk nog even doorgaanquote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef wildcardxxl het volgende:
[..]
Wait, whut? jouw huidige huis bedoel je dan denk ik? wat bedoel je emt alles loopt aand e achterkant door. dingen zoals huur opgezegd of dergelijke?
Heb niet gebeld, heb me er een beetje in berust merk wel dat ik om de 10 minuten dit topic even f5
gefeliciteerd en succes met verhuizen!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Tetsje81 het volgende:
jeeeeee we hebben bericht wij waren van de 25ste van maart en hebben de toelage gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |