abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80477199
Als iedereen nou elke minuut belt waar ze zijn, komen ze nooit aan werken toe
pi_80496203
NOS meldt overigens dat de pot leeg is. De berichtgeving is hierin onduidelijk want zij spreekt in haar artikel over "nagenoeg alle", waarmee ze denk ik meer implicieert dat geen nieuwe aanvragen meer worden geaccepteerd dan de huidige aanvragen die nog niet behandeld zijn.

http://nos.nl/artikel/151(...)r-starters-leeg.html
  maandag 19 april 2010 @ 20:55:45 #228
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80496669
Ik denk dat ze gewoon heel laat zijn want de man vanmorgen was niet negatief over de 26ste iig
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_80499799
Er staat 'de mensen die deze maand een aanvraag hebben gedaan' en het is een artikel van April. Positief voor alle mensen die in Maart de aanvraag hebben gedaan lijkt me toch.
pi_80500233
Snap zoiezo niet waarom ze pas gestopt zijn op 13 april met de aanvragen innemen. 23 maart ofzo was er toch al bekend dat er maar 1750 aanvragen goedgekeurd konden worden?
pi_80507861
Tja,

Het blijft koffiedik kijken. We proberen allemaal zo positief mogelijk te blijven. Net wat er hier boven staat: pas op 13 april hebben ze de site aangepast dus een beetje hoop doet toch nog leven......

Wel zullen degen die een afwijzing krijgen hun taxateur moeten betalen zonder dat ze er daadwerkelijk wat voor hebben. Dat geld dan voor de mensen die dus echt geen huis kunnen kopen zonder koopsubsidie .......

Zij zullen hun huisje op moeten geven, er geld op toe moeten leggen en dan nog de wetenschap dat ze voorlopig nog steeds niks kunnen kopen.

De aanvraag van die vriend van mij is daar op 31 maart binnen gekomen, ik neem aan dat dat dan je datum is??? Zoals bijvoorbeeld aaiphone als datum 26 maart heeft?

Sterkte vandaag maar weer iedereen,

Groetjes Escamp
pi_80508979
Wie gaat er bellen?Als er 1 belt, kunnen ze voor de rest doorwerken!
pi_80509040
Kijk dat zijn nog eens ideëen, ik heb vandaag telefonisch spreekuur van 10 tot 12 dus ik kan helaas niet.
pi_80509067
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:52 schreef wildcardxxl het volgende:
Kijk dat zijn nog eens ideëen, ik heb vandaag telefonisch spreekuur van 10 tot 12 dus ik kan helaas niet.
Heey maat! 31 maart toch? Wanneer moet jij de financiering rond hebben???

Mensen met dagtekening 26 maart kunnen vandaag het beste bellen! Wij moeten toch nog 2 weken wachten vrees ik...
pi_80509988
wij proberen contact te krijgen.
Maar je raad het al.
door de drukte ligt de lijn er even uit hahaha.
Probeer het zo weer
pi_80510121
Mijn financiering moet rond zijn op 29 Mei, ik heb dus nog wel even maarja het word allemaal wel aardig kort dag denk ik.
pi_80510248
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:38 schreef wildcardxxl het volgende:
Mijn financiering moet rond zijn op 29 Mei, ik heb dus nog wel even maarja het word allemaal wel aardig kort dag denk ik.
Ik dus 8 mei... Wordt nog een soort krap... Ik verwacht eigenlijk niet dat ze voor koningendag al uitslag hebben...Die week erop is er ook nog een vrije dag.. (5 mei)...
pi_80510620
Wij hebben de datum nu al 2 maal verzet.
Eerste keer was het werk verkeerd bezich had 7 werkgevers verklaringen nodig voor er een juist was
En nu zouden we in deze week overdragen , maar ook door wat vertraging toch maar weer verschoven.
Hoop nu wel snel bericht te hebben hebben het de 24ste verstuurd.
Dus als ik het hier zo lees kunnen we elk moment bericht hebben.
Hahaha
Kijk de postbode bijna hier in huis als hij langs komt hahaha
pi_80511091
net bericht gehad via de mail.
onze beschikking word vandaag verzonden
ooooo zo spannend hahaha
pi_80511137
Welke dagtekening was dat dan?
pi_80511700
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:17 schreef wildcardxxl het volgende:
Welke dagtekening was dat dan?
Heb jij de dagtekening door de digitale aanvraag of door post stukken?

iemand al een medewerker te pakken kunnen krijgen???
pi_80512571
Hoi,

Ik heb net gebeld en ze zijn net klaar met 25 maart. Vandaag beginnen ze met 26 maart. Omdat er veel aanvragen zijn op deze datum, hopen ze dat ze deze week klaar zijn met 26 en 27 maart....
pi_80512728
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef Mirte-L het volgende:
Hoi,

Ik heb net gebeld en ze zijn net klaar met 25 maart. Vandaag beginnen ze met 26 maart. Omdat er veel aanvragen zijn op deze datum, hopen ze dat ze deze week klaar zijn met 26 en 27 maart....
Dankjewel voor de update... Weer een dag dichterbij... Maar 27 maart is een zaterdag, telt die dag ook mee???
pi_80512885
Blijkbaar! Aan de telefoon zeiden ze dat ze 26 en 27 maart deze week proberen af te handelen, misschien foutje en bedoelde ze 26 en 29 maart! Spannend....
pi_80513019
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef Mirte-L het volgende:
Blijkbaar! Aan de telefoon zeiden ze dat ze 26 en 27 maart deze week proberen af te handelen, misschien foutje en bedoelde ze 26 en 29 maart! Spannend....
Wanneer is jouw aanvraag binnengekomen??
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:17:33 #246
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_80513142
Wat ben ik blij dat ik al 1.5 jaar lekker gebruik maak van die subsidie . Lijkt me niet erg bevordelijk voor een goede nachtrust wetende of je het nu wel of niet krijgt ...
Succes allen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_80513510
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:17 schreef Steve-O het volgende:
Wat ben ik blij dat ik al 1.5 jaar lekker gebruik maak van die subsidie . Lijkt me niet erg bevordelijk voor een goede nachtrust wetende of je het nu wel of niet krijgt ...
Succes allen
En dit is bevordelijk voor?????
pi_80513998
Ik heb inmiddels stappen ondernomen. Zoals jullie weten is mijn aanvraag afgekeurd en is het dossier gesloten.
Er is telefonisch contact geweest met SenterNovem en de Hypotheker, er wordt door de hypotheker bezwaar ingediend, aangezien ik wel gewoon NHG krijg. Met dat bezwaar komt tevens een nieuwe hypotheek offerte + nieuwe aanvraag. Gebaseerd op wat lagere hypotheek + inkomen zonder bonus. Deze zal dan conform de regels wel goedgekeurd worden.

Overigens nog een geruststelling voor de andere. Indien je aanvraag afgekeurd is, kan je een bezwaar indienen. Dit bezwaar wordt bekeken door een juridische afdeling en inden toegewezen dan krijg ik alsnog de subsidie, echter wel uit een reservepotje wat er speciaal is voor deze bezwaren. Al met al een geluk bij een ongeluk, duurt nog wel een week of 2 voor ik antwoord heb.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_80514615
Betekent wel dat het geld voor jouw aanmelding doorschuift naar een ander! goed nieuws voor mensen zoals mij dus
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:04:47 #250
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_80514976
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:25 schreef wildcardxxl het volgende:

[..]

En dit is bevordelijk voor?????
Je leest over het woord niet heen.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')