Heey maat! 31 maart toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:52 schreef wildcardxxl het volgende:
Kijk dat zijn nog eens ideëen, ik heb vandaag telefonisch spreekuur van 10 tot 12 dus ik kan helaas niet.
Ik dus 8 mei... Wordt nog een soort krap... Ik verwacht eigenlijk niet dat ze voor koningendag al uitslag hebben...Die week erop is er ook nog een vrije dag.. (5 mei)...quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:38 schreef wildcardxxl het volgende:
Mijn financiering moet rond zijn op 29 Mei, ik heb dus nog wel even maarja het word allemaal wel aardig kort dag denk ik.
Heb jij de dagtekening door de digitale aanvraag of door post stukken?quote:
Dankjewel voor de update... Weer een dag dichterbij... Maar 27 maart is een zaterdag, telt die dag ook mee???quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef Mirte-L het volgende:
Hoi,
Ik heb net gebeld en ze zijn net klaar met 25 maart. Vandaag beginnen ze met 26 maart. Omdat er veel aanvragen zijn op deze datum, hopen ze dat ze deze week klaar zijn met 26 en 27 maart....
Wanneer is jouw aanvraag binnengekomen??quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef Mirte-L het volgende:
Blijkbaar! Aan de telefoon zeiden ze dat ze 26 en 27 maart deze week proberen af te handelen, misschien foutje en bedoelde ze 26 en 29 maart! Spannend....
En dit is bevordelijk voor?????quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:17 schreef Steve-O het volgende:
Wat ben ik blij dat ik al 1.5 jaar lekker gebruik maak van die subsidie . Lijkt me niet erg bevordelijk voor een goede nachtrust wetende of je het nu wel of niet krijgt ...
Succes allen
Je leest over het woord niet heen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |