Ik vond 2 echt 10x beter dan 1. Veel filmischer, je wordt veel meer het verhaal ingezogen, echt veel toffer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:26 schreef Edwinuss het volgende:
Ze moeten wel heel wat laten zien wil ik het gaan kopen, Gears 2 was eigenlijk Gears 1.2
SP wel. MP van deel 2 zuigt echter stiereballen, trager dan deel 1, en veel slechtere matchmaking/netcode.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond 2 echt 10x beter dan 1. Veel filmischer, je wordt veel meer het verhaal ingezogen, echt veel toffer.
MP interesseert me niks. Co-op SP, daar gaat het omquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:55 schreef PP. het volgende:
[..]
SP wel. MP van deel 2 zuigt echter stiereballen, trager dan deel 1, en veel slechtere matchmaking/netcode.
Dit dus. Dat is echt geweldigquote:Op woensdag 14 april 2010 00:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
MP interesseert me niks. Co-op SP, daar gaat het om
Want? op welke punten viel deze wel of niet tegen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:26 schreef Edwinuss het volgende:
Ze moeten wel heel wat laten zien wil ik het gaan kopen,
Gears 2 was eigenlijk Gears 1.2
Gaaf, ik heb de eerste twee boeken van Gears ook gelezen en vind ze best leuk. Het enige waar ik af en toe nogal moe van werd was het continu gehamer dat Gears "beter" zijn dan gewone burgers.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:28 schreef luffyd het volgende:
Story
* The story is written by fantastic author Karen Traviss, who wrote the Gears of War book series
* Set 18 months after Gears of War 2, and after the fourth Gears of War book.
* The Coalition has disbanded or dismantled. Everyone is essentially a Stranded.
* The Locust have not been seen in the time that has passed since the end of Gears 2 and the beginning of Gears 3
* The location shown in the "Ashes to Ashes" trailer is a location nicknamed 'Char', where the remains of victims from the Hammer of Dawn strikes are heavily present.
* Imulsion is infecting everything, not just the Locust. The Lambent are a ton of different nightmarish creatures.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef H0RR0R het volgende:
GoW 3 wordt echt retestoer!!!!!!! Ben ik trouwens de enige die de MP ook leuk vindt?
Dat is beterquote:Op woensdag 14 april 2010 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://twitter.com/therealcliffyb/status/12106667346
4 player online co-op campaign
En zal wel weer dood gaan...quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:15 schreef Captain_Zappa het volgende:
Die laatste screen is echt vet, zal het weer een familielid zijn van de Carmine familie.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:51 schreef Captain_Zappa het volgende:
Carmine is de Kenny van de Gears-serie
Dedicated servers, FUCK YEAH!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
fapfapfapfap
http://www.ign.com/videos(...)ideo-preview?show=HD
Nee dat klopt. Marketing technisch beter om er een kersthit van te makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 05:36 schreef DeadlyAngel het volgende:
er doet een roddel de ronde dat GoW 3 helemaal in november 2011 gaat uitkomenis dit waar weet iemand er meer over?? ik hoop dat het maar een roddel is
echt dan hequote:
inderdaad, dan moeten ze maar een alternatief verzinnen om ons te vermaken tot het echte spel uitkomtquote:Het zou mooi zijn als ze net zoiets doen als met Dead Rising Case Zero. Een soort demo van maken die je gewoon kan spelen voordat het spel daadwerkelijk uitkomt. Daar wil ik best voor betalen.
Oh, dat is balen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Marketing technisch beter om er een kersthit van te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zouden ze nu ineens afstappen van een wereldwijde release?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
Gears of War 3 on Xbox 360 has an expected release date on September 2011.
Ik zie het overal staanOf zal het weer alleen in Amerika zijn
Ik zei het tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef KoningStoma het volgende:
Hij komt 20 september![]()
Dat is toch 1.5 maand eerder dan verwacht.
Waar lees je dit?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef ROFLOL het volgende:
Beta in April, na een tijdje is de beta open voor iedereen.
Jazekerquote:
Mini reunie. Bartje is WoW'ende en Heintje heeft de hoop opgegeven sinds Demon 'm voorbij is in gamerscore.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Mooi. Straks als 3 uit is weer eens een reünie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |