4chanquote:Op woensdag 14 april 2010 08:36 schreef Poostema het volgende:
[..]
![]()
Ieuw.
We hebben een Boxxy adoratie-topique nodig!![]()
Waarom vind je haar niet leuk?
Boxxy is onsterfelijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 08:40 schreef Penisbaard het volgende:
Boxxy adoreren terwijl het al 2010 is
quote:Op woensdag 14 april 2010 08:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
4chan![]()
meme
aandachtsprostituee
en ze heeft puntige ellebogen
Nee, dat was een hoax.quote:
if it sounds too good to be true, it probably is... dang normaal trap ik niet in hoaxesquote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nee, dat was een hoax.
Ze leeft nog!
Hehehe, hierover zijn we het blijkbaar niet eens!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
if it sounds too good to be true, it probably is... dang normaal trap ik niet in hoaxes
Zou anders ook maar saai zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef Poostema het volgende:
[..]
Hehehe, hierover zijn we het blijkbaar niet eens!
och kijk daar, er heeft er weer eentje aandacht tekort. aandachtshoer, troll, fakerquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:23 schreef Shirley92 het volgende:
Het is nu al weer een tijdje geleden dat ik op Fok! gepost heb. Wel heb ik natuurlijk de hele tijd meegelezen. Ik werd blij toen ik zag hoe de hype rondt mij minder werd. Maar ik keek gister weer op Fok! en toen heb ik weer meerderenmalen mijn naam rond zien komen. Als het positief was, vind ik het niet erg. Nu wel, want het is namelijk alleen maar negatief… Maar ja, nu ik zo negatief wordt belicht heb ik besloten weer te gaan posten om mijn negatieve image weg te werken en te zorgen dat alle gebruikers op Fok! mij mogen.... Ik ga dus nu leuk reageren op onderwerpen en laten zien dat ik een best aardige gebruiker ben.
Ja jij.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:43 schreef leFUCK het volgende:
[..]
och kijk daar, er heeft er weer eentje aandacht tekort. aandachtshoer, troll, faker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |