quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tieten + pic van dit topic voor in je doos.
Post een andere duidelijke pic van jezelf met een krant van vandaag in je handen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:04 schreef Shirley92 het volgende:
Wat kan ik doen om te bewijzen dat ik echt ben? Mijn huis op Google opzoeken?!![]()
Noem het maar!
Nakend bij voorkeur uiteraard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Post een andere duidelijke pic van jezelf met een krant van vandaag in je handen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:23 schreef Shirley92 het volgende:
Lief dagboek,
Het is nu al weer een tijdje geleden dat ik op Fok! gepost heb. Wel heb ik natuurlijk de hele tijd meegelezen. Ik werd blij toen ik zag hoe de hype rondt mij minder werd. Maar ik keek gister weer op Fok! en toen heb ik weer meerderenmalen mijn naam rond zien komen. Als het positief was, vind ik het niet erg. Nu wel, want het is namelijk alleen maar negatief… Maar ja, nu ik zo negatief wordt belicht heb ik besloten weer te gaan posten om mijn negatieve image weg te werken en te zorgen dat alle gebruikers op Fok! mij mogen.... Ik ga dus nu leuk reageren op onderwerpen en laten zien dat ik een best aardige gebruiker ben.
Youtube filmpje Boxxy stylequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:04 schreef Shirley92 het volgende:
Wat kan ik doen om te bewijzen dat ik echt ben? Mijn huis op Google opzoeken?!![]()
Noem het maar!
Kan je niet, doeiquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:04 schreef Shirley92 het volgende:
Noem het maar!
Mag ik je anaal neuken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:23 schreef Shirley92 het volgende:
Het is nu al weer een tijdje geleden dat ik op Fok! gepost heb. Wel heb ik natuurlijk de hele tijd meegelezen. Ik werd blij toen ik zag hoe de hype rondt mij minder werd. Maar ik keek gister weer op Fok! en toen heb ik weer meerderenmalen mijn naam rond zien komen. Als het positief was, vind ik het niet erg. Nu wel, want het is namelijk alleen maar negatief… Maar ja, nu ik zo negatief wordt belicht heb ik besloten weer te gaan posten om mijn negatieve image weg te werken en te zorgen dat alle gebruikers op Fok! mij mogen.... Ik ga dus nu leuk reageren op onderwerpen en laten zien dat ik een best aardige gebruiker ben.
Vraag ik me ook wel af, eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:39 schreef Chowi het volgende:
Okay, hoeveel fappende puistenpiemeltjes hebben haar inmiddels al toegevoegd op MSN?
Nee jijquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Shirley92 een kloon van mij is.
Laat een mod een klooncheck doen dan!!!
kunnen mods nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laat jij shirley nou maar tieten postenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hou nou gewoon op kerel. Ga weg. Maar er een eind aan. Weet ik veel. Tieft gewoon op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laat een admin een check doen dan.
Alsof dat nog nodig isquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laat een admin een check doen dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |