Grappig, ik ben ook 1.64 meter en loop nu qua buik ongeveer twee weken voor, zei de vk vandaag. Jammer genoeg bij mij geen reden om nog eens extra te mogen kijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ben 1.63/64 ongeveer. Niet heel erg klein dus.
En vorige keer zei ze het ook al. Dus ze had me al voorbereid. Vandaar dat ik me niet zo zorgen maak erom
Toen zei ze namelijk dat het eigenlijk gewoon een keertje extra babykijken was. Of zoals ze zei: heb je ook s voordeel van je lengte
Volgens mij zijn ze in België ook gewoon veel professioneler dan hier...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
In het ziekenhuis kreeg ik heel wat kraamverbanden en netbroekjes. De geopende pakken mochten ook mee naar huisEn ik heb er toch best wel een aantal gebruikt ja.
Een week na de bevalling had ik wel al gewoon maandverband.
Ik wil liever in het ziekenhuis. Ik ben er ook helemaal voor verzekerd, dus dat is ook wel fijn. Het lijkt me gewoon heel naar, dat als je denkt thuis te bevallen, je misschien toch nog naar het ziekenhuis zou moeten voor hechtingen ofzo. En verder, mocht er toch iets mis gaan, dan kun je er maar beter al zijn. Vind ik voor mezelf dan tenminste. Het geeft mij een veiliger gevoel op de een of andere wazige manier.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef Cantare het volgende:
Hebben jullie trouwens al een idee over waar je het liefst zou bevallen, en waarom? Mijn eerste gedachte was 'thuis!', maar plotseling ben ik 180 graden omgedraaid en wil ik naar het ziekenhuis.
ja ik had al gegoogled dat het intramusculair was dus dan zou je denken dat het ook ergens anders kan (andere spier dus).quote:Op woensdag 14 april 2010 19:58 schreef Orea het volgende:
Son, ik heb mijn gyn gisteren gevraagd of die anti-D niet ergens anders kan... kan ook gewoon in je been of arm zei hij dus gewoon ff vragen! Ik heb mezelf lek geprikt met de ivf en vind het ook niet erg, maar ik wil gewoon geen prik in mijn bil
Ja, wel weer toevallig hè? Maar een maand is wel wat meer dan twee weekjes natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja ik had al gegoogled dat het intramusculair was dus dan zou je denken dat het ook ergens anders kan (andere spier dus).
Desnoods doe ik het zelf (heb t niet voor niets geleerd)
Djenneke, bij mij liep mijn baarmoeder een maand voor op de groei. En nu was ie dus nog steeds ruim in groei. Dus toch maar een echo
Wel jammer dat jij geen voordeel van je lengte heb
Grappig trouwens dat allebei onze baarmoeders voorlopenLigt gewoon aan de datum
En Shirley een knipperlichtje![]()
Ik wil zo graag thuis bevallen, maar hoe ik ook smeek en zeurquote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef Cantare het volgende:
Hebben jullie trouwens al een idee over waar je het liefst zou bevallen, en waarom? Mijn eerste gedachte was 'thuis!', maar plotseling ben ik 180 graden omgedraaid en wil ik naar het ziekenhuis.
waarom mag je nu niet thuis bevallen dan? Neem aan dat er dan een goede reden is om je in het ziekenhuis te laten bevallen toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 07:15 schreef missziggy het volgende:
[..]
Ik wil zo graag thuis bevallen, maar hoe ik ook smeek en zeurze zijn onverbiddelijk. En dat terwijl het de vorige keren altijd goed is gegaan
.In het ziekenhuis staan er minstens drie mensen om je heen, nou heb mooi de een na laatste keer een verpleegkundige in der hand gebeten
. Maar ik snap het wel, hoor, zeker als het de eerste keer is.
@Shirley: wat een mooi begin van een lief droppie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |