abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80383688
Nah dat wordt wat lastig! 'normaal' zit die onderkin er eigenlijk niet alleen als ik raar lig, naar mijn boobs kijk -> dan ligt Roelofje erop dus zéker rare kin of weer eens een Andre van Duin kop trek (gaat helemaal vanzelf hoef ik niet zoveel voor te doen )!

(wat Books zegt dus )

Dan hou ik zo'n gat over en das ook weer zo lelijk
pi_80383723
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zou je België te ver vinden? Kwestie dat ik weet of ik nog moeite moet doen of niet hé
Ik ruik handel
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:15:01 #278
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80383795
Over dat jurkje, wat je erbij krijgt.
quote:
Dit is de speciale kado uitvoering, leuk in een grote kadodoos die in de vorm is van het bovenlichaam van een zwangere dame. Dit maakt het geven extra leuk. Bevat naast het bevallingsjurkje en de haarband nog 3 extra items:
- Lemon doekje zodat je je even snel kan opfrissen direct nadat de baby is geboren
- Lipgloss en spiegeltje zodat je direct naar je bevalling met een klein beetje lipgloss mooi op de foto`s staat, een beetje glans is altijd mooier op de foto.
Wat voor wereld leven die mensen. Ik heb echt even kei en keihard moeten lachen. Alsof je dat ook maar ene ruk boeit na de bevalling zeg. Tsjongejonge, wat zijn er toch vreselijk oppervlakkige naiefe mensen op de wereld.

Voel me trouwens best ok de laatste tijd!
pi_80383860
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef Orea het volgende:
Nah dat wordt wat lastig! 'normaal' zit die onderkin er eigenlijk niet alleen als ik raar lig, naar mijn boobs kijk -> dan ligt Roelofje erop dus zéker rare kin of weer eens een Andre van Duin kop trek (gaat helemaal vanzelf hoef ik niet zoveel voor te doen )!

(wat Books zegt dus )

Dan hou ik zo'n gat over en das ook weer zo lelijk
Dan is er altijd nog zoiets als Photoshop
pi_80383867
Dan heb je op je gezicht zitten persen (PLOF) máár dan heb je wel lipgloss op
Toffe foto's worden dat!
pi_80383898
vooral dat laatste Sil!!
Lipgloss en een spiegeltje.. Mèn..... te triest voor woorden!!
want " een beetje glans is altijd mooier op de foto"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80383931
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef Silmarwen het volgende:
Over dat jurkje, wat je erbij krijgt.
[..]

Wat voor wereld leven die mensen. Ik heb echt even kei en keihard moeten lachen. Alsof je dat ook maar ene ruk boeit na de bevalling zeg. Tsjongejonge, wat zijn er toch vreselijk oppervlakkige naiefe mensen op de wereld.

Voel me trouwens best ok de laatste tijd!
Dat had ik ook. Vooral dat van die lipgloss
Maar ze spelen natuurlijk prachtig in op de hormonen van zwangere vrouwen. Marketing...
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:18:29 #283
54772 Silmarwen
pi_80383951
Misschien kun je je onderkin een beetje highlighten met die gloss, leidt af van dat paarse hoofd.
pi_80383959
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef Vicky het volgende:
vooral dat laatste Sil!!
Lipgloss en een spiegeltje.. Mèn..... te triest voor woorden!!
want " een beetje glans is altijd mooier op de foto"
Dat moet een man geweest zijn die dat bedacht heeft
pi_80383989
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Silmarwen het volgende:
Misschien kun je je onderkin een beetje highlighten met die gloss, leidt af van dat paarse hoofd.
!!!!!!
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:20:05 #286
54772 Silmarwen
pi_80384015
Eerste foto's van mij na de bevalling is met verwildert haar, geen make-up en dikke dekens om me heen terwijl ik glunderend naar een polaroid van mn dochtertje kijk. En dan heb ik nog niet eens hoeven te persen!
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:20:17 #287
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80384022
Weet je wat nou het ergste is dat ik sommige mensen er nog voor aanzie ook omdat ze in een burka willen bevallen. Ik had een shirt van mijn lief aan en aangezien hij 2 meter is was het alsnog een lang shirt bij mij.
pi_80384042
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Silmarwen het volgende:
Paars hoofd?
* CrazyPrincess stopt gezichtspoedertje in d'r vluchttas.
pi_80384062
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Dat moet een man geweest zijn die dat bedacht heeft
kan niet anders...
of een kinderloze vrouw.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80384094
Ogen open houden bij het persen CP dan beperk je de paarse schade!
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:22:21 #291
54772 Silmarwen
pi_80384102
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Books het volgende:
Weet je wat nou het ergste is dat ik sommige mensen er nog voor aanzie ook omdat ze in een burka willen bevallen. Ik had een shirt van mijn lief aan en aangezien hij 2 meter is was het alsnog een lang shirt bij mij.
Ik had zo'n mooi groen operatieshirt aan voor de keizersnede. Je mag dat jurkje niet eens aan als het zover komt. Zit je dan je blote klont op dat bed, benen in de lucht en een team mensen die naar je buik en doos staan te staren.

Oh en dan hebben we het nog niet over de zuster die je schaamhaar even weg komt scheren zonder water of zeep, of de zuster die even een catheter naarbinnen brengt.
pi_80384129
In dat pakket met dat jurkje zit ook lipgloss en een spiegeltje, voor direct na de bevalling zodat je leuk op de foto kan Helemaal bezweet en verlept, maar je lippen glimmen tenminste net zo hard mee met je voorhoofd en de rest van je gezicht

Oohh er was nog een pagina Nou ben ik lekker spuit 11
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:23:44 #293
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80384167
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Silmarwen het volgende:
Eerste foto's van mij na de bevalling is met verwildert haar, geen make-up en dikke dekens om me heen terwijl ik glunderend naar een polaroid van mn dochtertje kijk. En dan heb ik nog niet eens hoeven te persen!
He ben jij ook bevallen van E?! Grapje zo zag mijn eerste foto met mijn jongste er ook uit alleen had mijn lief haar vast en van mij zie je enkel mijn hoofd met een zuurstofslangetje en een hand met 2 infusen en verders zie je allemaal draadjes van de hartmonitor onder de dekens verdwijnen.

De tweede keer had ik kreeg ook zo'n mooi groen gevaarte aan en weet je wat het ergste was dat ik al helemaal klaar was om negen uur dus enkel dat groene hesje aan en er een spoedgeval tussendoor kwam en ik moest plassen maar dat dat aan de overkant was van mijn kamer en uiteindelijk pas om half 1 gehaald werd. En ik weigerde om over te steken in mijn blootje met enkel zo'n hesje aan.Was tenslotte half hoogzwanger en mijn buik tilde dat ding aan de voorkant heel erg omhoog.
pi_80384171
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik had zo'n mooi groen operatieshirt aan voor de keizersnede. Je mag dat jurkje niet eens aan als het zover komt. Zit je dan je blote klont op dat bed, benen in de lucht en een team mensen die naar je buik en doos staan te staren.

Oh en dan hebben we het nog niet over de zuster die je schaamhaar even weg komt scheren zonder water of zeep, of de zuster die even een catheter naarbinnen brengt.
AUW!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80384194
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Orea het volgende:
Ogen open houden bij het persen CP dan beperk je de paarse schade!
Zouden komkommertjes ook helpen?
pi_80384323
van onderen?
pi_80384334
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb geen foto's van vlak na de bevalling, we waren vergeten de camera mee te nemen naar het ZH
pi_80384405
Ah die kan er hier nog wel bij op het lijstje, vast de tas voor het ziekenhuis klaarzetten
pi_80384409
hihi, ik lach me rot om jullie berichtjes.
Zie nu al voor me hoe mijn foto's eruit zien na de bevalling, verwilderd haar, een streep van mijn onderkin van het oersen en overal smurrie en bloed:)

Maar ik heb net een pretecho gehad en ik krijg een jongetje, was heel duidelijk te zien!! We hebben er een mooie dvd bij gekregen met bijna een kwartier erop. Verder zag alles er ook heel goed uit, dus we kunnen met een gerust hart naar de 20-weken echo in mei!
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:29:48 #300
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80384435
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Dat klinkt heel erg niet fijn.

Hier kon ik kiezen of ik de avond daarvoor thuis deed of de zuster mij dan andere ochtend zou helpen. Nou nee hoor ik probeer het wel en dan zien we het wel. Blijkbaar is het goed gelukt maar het scheelt denk ik wel dat ik op 34 weken moest bevallen. Ik was niet zo'n tonnetje als bij K en ik kon er nog goed bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')