Nee, als Toyboy 2009. Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar uhm... wat heb je dan precies? Wat is een 'Mr Fok'? Wat huiveringwekkend lijkt me dat... om door het leven te moeten als 'Mr Fok'.
Tuurlijkquote:Ik ga er van uit dat je er heel veel voor betaald krijgt?
Ang3l neem vleugels! Van die echte met veren enzo!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom, ALLES kan. En dat probeer ik ook te zeggen.....
als dat al cute is geef mij dan maar focking lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
Postte hier laatst iemand Alexander Klopping omdat ie zo cute zou zijn?
Hij is inderdaad leuk! Is nu bij DWDD
Ik krijg ze al in inkt op mijn lijf!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l neem vleugels! Van die echte met veren enzo!
Nou ik geloof dat ik het niet ga begrijpen. Je zult wel hele smerige spelletjes hebben gespeeld. Ik ga er trouwens weer vandoor... tot over een paar maanden Ang3l. Pas goed op je Gsm!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, als Toyboy 2009. Dat zie je toch?
[..]
Tuurlijk
Ja! Dat was ik!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
Postte hier laatst iemand Alexander Klopping omdat ie zo cute zou zijn?
Hij is inderdaad leuk! Is nu bij DWDD
Willen en kunnen is iets andersquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom, ALLES kan. En dat probeer ik ook te zeggen.....
Het enige dat jij zegt is: Nee, wil ik niet..Ik heb nog nergens echt gelezen dat je zelf zoiets hebt van: ja, het KAN wel natuurlijk .....
Hij is niet echt een nerd vind ik hoor. Meer een soort kakkertje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja! Dat was ik!
Nerds zijn cute.
Dan is het dus opgelostquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Willen en kunnen is iets anders
Ik zeg inderdaad: WIL ik niet.
Natuurlijk kan het, ik heb ook nooit beweerd dat het niet KAN.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Bwhehe, weer een opdracht binnen.
Figureren als paparazzi fotograaf bij een bedrijfsopening
Oké dan.
Dat klinkt als meer dan alleen modellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Bel ik net de laatste terug: Ja, weet ik, maar deze gat voor, jammer voor die ander!
Ga je nu alweer beginnen!?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt als meer dan alleen modellen...
Bij jou moeten ze allemaal zo veel mogelijk op die tennisser lijken...quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als dat al cute is geef mij dan maar focking lekker
Wat doe ikquote:
Die principes zet ik wel aan de kantquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt als meer dan alleen modellen...
Is dat zo gek danquote:
subcutaan of intramusculair ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef wonderer het volgende:
nou, het zit in mijn beendeed wel pijn maar nu niet meer. Over twee weken moet ik het zelf doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |