Maar verandert er iets fundamenteels aan je, als je je stoppelbaard (die je nu leuk vindt) niet meer kan dragen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat zou betekenen dat ik nog wel mezelf kan zijn, mijn rekeningen kan betalen, en me gelukkig voel bij wat ik doe, hoe ik het doe en hoe ik ben...... dan geen spijt.
En ik denk er TE principieel overna... alsof ik mijn hele "ik" kwijt zou raken in bv een pak. Ik weet wel dat dat niet zo is. Maar ergens is het voor mij wel echt een big deal.
Compromis? Ga eens strak in het pak, met mooie krullenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stilstand in geluk is niet erg.
Ik ben geen carrieremens.
Ik ga het niet uit de weg als het er aan komt, da's wat anders.
Maar ik zal er ook niet alles voor doen.
Mijn krullen afknippen bv? Nooit.
Alleen als ik dat wil, dan gaan ze er af.
Of als ik geopereerd zou moeten worden of zo
Ik heb ook een hekel aan pakken, maar ik ben nu uitgenodigd voor een hele interessante baan. Als ik daarvoor in pak moet, ok, whateverquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar verandert er iets fundamenteels aan je, als je je stoppelbaard (die je nu leuk vindt) niet meer kan dragen?
Het pak kan ik me iets bij voorstellen, ben zelf ook geen pakkendrager.
Als... ALS je maar mijn eigen stugge belfobische contactgestoorde Media Marktschuwe dwarse eigenwijze BTW-sjoemelende tegenwerkende voorraadvervalsende Ang3l blijft mét slechte DVD-smaak, die niet kan koken en niet kan omgaan met Gsm'etjes!(*)quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, omdat het een stap voorwaarts is.
Qua werk is het een uitdaging. Maar het is niet zo dat ik er ineens een smak geld bij krijg.
Zo gaat dat helaas binnen Philips niet met de structeren en schalen.
Dus het zou nu puur een "investering" zijn in latere carriere.
Waarom het pak wel... wat kleding is en niet aan je vastzit.... waarom snap je dat wel? maar bv niet je haren? Of je baard?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar verandert er iets fundamenteels aan je, als je je stoppelbaard (die je nu leuk vindt) niet meer kan dragen?
Het pak kan ik me iets bij voorstellen, ben zelf ook geen pakkendrager.
Ik wel. Dan zou ik een groot deel van mijn week (want buiten slapen om zit ik toch meer tijd OP mijn wek onderhand dan NIET op mijn werk) me in kleding hijsen die A niet bij me past en waar ik me dan ook B niet prettig in voel. Dat gaat gegarandeerd ook mijn "ik" veranderen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan pakken, maar ik ben nu uitgenodigd voor een hele interessante baan. Als ik daarvoor in pak moet, ok, whateverIK verander niet erdoor
Zoals al aangegeven, ik mezelf ook niet geheel prettig vind voelen in een pak. Maar een pak doet niets af aan je kwaliteiten die je hebt, een stoppelbaard in principe ook niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom het pak wel... wat kleding is en niet aan je vastzit.... waarom snap je dat wel? maar bv niet je haren? Of je baard?
Whahaha... Echt? Ik heb geloof ik even mijn bewustzijn verloren toen ik het las. Nee, ik geloof het niet...whahahahahaha... écht waar? Nee... je loopt me te fucken... Toch? Whahahaha... waarom bel je me dan ook niet gelijk even... owh wacht... dat ging natuurlijk niet wahahahaha. Echt... ECHT... hééél ECHTWAAR? SUK-KOL!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Parleur.... omdat ik van je hou en ik weet dat dit nieuws je dag, wat zeg ik, je week, nee maand, wellicht wel JAAR zal maken, biecht ik dit op: Ik heb het glas van mijn iPhone stuk laten vallen.
En andersom dus ook niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zoals al aangegeven, ik mezelf ook niet geheel prettig vind voelen in een pak. Maar een pak doet niets af aan je kwaliteiten die je hebt, een stoppelbaard in principe ook niet.
Ja. En ik begrijp mezelf ook steeds meer dat ik het niet wil. Waarom zou een jongere generatie zich moeten conformeren naar de oude stempel? Wij zijn uiteindelijk toch de toekomst?quote:Maar er zijn bepaalde omgangsvormen in het bedrijfsleven, zeker bij oude stempels die het nog steeds doen, ondanks dat ze allang afgeschreven zijn, nog steeds de dienst uitmaken. Deze oude stempels zullen sneller iets van iemand aannemen die in het gelid loopt dan iemand die dat niet doet. Begrijp je wat ik wil zeggen?
Ik heb dit vrijwillig gemeld. Hij is gemaakt. Je was hier nooit achtergekomen. Denk daaraan. Ik gun je dit. Knoop dat in je oren Mike.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
Whahaha... Echt? Ik heb geloof ik even mijn bewustzijn verloren toen ik het las. Nee, ik geloof het niet...whahahahahaha... écht waar? Nee... je loopt me te fucken... Toch? Whahahaha... waarom bel je me dan ook niet gelijk even... owh wacht... dat ging natuurlijk niet wahahahaha. Echt... ECHT... hééél ECHTWAAR? SUK-KOL!
Dan kom ik ook niet alleen naar het feest. 't is met partner of niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En andersom dus ook niet.
[..]
Ja. En ik begrijp mezelf ook steeds meer dat ik het niet wil. Waarom zou een jongere generatie zich moeten conformeren naar de oude stempel? Wij zijn uiteindelijk toch de toekomst?
Ik vind het echt verbazingwekkend hoe snel mensen dingen opzij willen zetten voor een carriere. Oke, voor de ene is kleding wat minder principieel van belang dan voor een ander. Dus laat ik het dan eens hele ver trekken: Stel dat ze zouden zeggen...carriere oke, maar we ween dat je homo bent, en als we feestjes met partner erbij hebben dan... ja... dan hebben we dat toch liever niet. Oude stempel, he, je begrijpt dat wel. Dan nemen mensen je minder serieus. Niets persoonlijks hoor, maar goed... zo werkt dat nou eenmaal he, in deze kringen!
Zou je dat doen?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dit vrijwillig gemeld. Hij is gemaakt. Je was hier nooit achtergekomen. Denk daaraan. Ik gun je dit. Knoop dat in je oren Mike.
[ afbeelding ]
Sla maar op naast de bruine pastaquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:23 schreef Parleur het volgende:
[..]
OWH MY GOD... ik kan gelijk aan de zuurstof. Het is ECHT! Je bent gewoon... nouja... zegmaar nog heel anders als dat ik had kunnen bedenken!
Ang3l dit gelooft echt niemand meer hier... maar ik ben verliefd op je. Whahahahah...
Zo'n iPhone... en ik heb je dat al gezegd... is ook veel te geavanceerd voor je. Jij moet zo'n waterdichte shockbestendige Gsm hebben met zo'n dikke rubberen rand en een venstertje van veiligheidsglas.
Ennieway... ik ga het fotootje bij al je andere missers opslaan. Wil je ze voortaan gelijk even wat verkleinen want op deze manier blijf ik extra opslagruimte voor je bijkopen.
Ik vind partner keuze ook iets heel anders dan kleding keuze... Maar mij boeit kleding ook niet.....quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet alleen naar het feest. 't is met partner of niet.
Ik begrijp je punt wel, en wellicht leg je de vinger precies op je de gevoelige plek voor wat betreft carriëre.
tekortkomingen????quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sla maar op naast de bruine pasta
Bij al mijn tekortkomingen........
Nee... de zwartbruine pasta staat samen met onder andere je paarse pannenkoeken in het mapje 'Ang3l kookt'. Deze gaat in de map 'Telefonie'.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sla maar op naast de bruine pasta
Bij al mijn tekortkomingen........
Enorm veelquote:
Ik was er bijna in getrapt om hier een hele opsomming te gaan doen... maar ik heb je door... Dit is retorisch...quote:
Ja het is anders. En het is ene bigger deal.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind partner keuze ook iets heel anders dan kleding keuze... Maar mij boeit kleding ook niet.....
Je moet niet te kritisch zijn voor jezelf, anders kom je nergens anders meer aan toequote:
I dare you.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik was er bijna in getrapt om hier een hele opsomming te gaan doen... maar ik heb je door... Dit is retorisch...
Ik ben naar mezelf toe net zo kritisch als dat ik naar de buitenwereld ben.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je moet niet te kritisch zijn voor jezelf, anders kom je nergens anders meer aan toe
Mij stelselmatig en structureel verwaarlozen bijvoorbeeld...quote:
Ja die zweeft tussen de kolom Virtue en Sin.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Mij stelselmatig en structureel verwaarlozen bijvoorbeeld...
Nou bij mij zweeft ie al niet eens meer. U doet maar. Als je me af en toe maar even laat lachen... met een Gsm ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die zweeft tussen de kolom Virtue en Sin.
Ik heb je vandaag voorlopig genoeg laten lachen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou bij mij zweeft ie al niet eens meer. U doet maar. Als je me af en toe maar even laat lachen... met een Gsm ofzo.
Eh hallo, wil je Ang3l dood hebbenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem aan een pak, korter haar, en een geschoren bekkie?
hoelang zou hij bezig zijn met flossen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is ie toch echt beduidend minder mooi!
Wat een rimpels, en rare kleine tandjes in Km's tandvlees!
Ik wist dat jij het zou begrijpenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh hallo, wil je Ang3l dood hebben!?
3 sec. Weinig tandquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:48 schreef stornis het volgende:
[..]
hoelang zou hij bezig zijn met flossen?
En niet alleen voor vandaag!... voor morgen en de rest van de week ook wel. Ja, ik denk dat ik er wel weer een tijdje tegen kan nu. Dat jij je eigen comedy nog niet hebt is en blijft en groot niet opgelost raadsel voor me. Maar hou vol want vroeg of laat leest hier een of andere producent mee en dan kan het niet anders of je hebt een eigen dagelijks halfuurtje op primetime.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag voorlopig genoeg laten lachen!
En dat was uit eigen beweging! Ik was niet eens betrapt of zo!
Mannen met baarden en krullenquote:
Ik heb een eigen comedy. In pak. Met kort haar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:51 schreef Parleur het volgende:
[..]
En niet alleen voor vandaag!... voor morgen en de rest van de week ook wel. Ja, ik denk dat ik er wel weer een tijdje tegen kan nu. Dat jij je eigen comedy nog niet hebt is en blijft en groot niet opgelost raadsel voor me. Maar hou vol want vroeg of laat leest hier een of andere producent mee en dan kan het niet anders of je hebt een eigen dagelijks halfuurtje op primetime.
Hoef je nooit een pak aan en kun je je manager die dergelijke idioterie voorstelt gelijk een dikke middelvinger geven.
Maar vier dvd'tjes? Wat is dit? De proloog van seizoen één? Een preview? De beknopte versie? Welke idioot heeft hier zo absurd veel in zitten knippen? En waarom ben ik niet benaderd om de voice over te doen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een eigen comedy. In pak. Met kort haar.
[ afbeelding ]
Jij hebt een stille rol buiten het scherm.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar vier dvd'tjes? Wat is dit? De proloog van seizoen één? Een preview? De beknopte versie? Welke idioot heeft hier zo absurd veel in zitten knippen? En waarom ben ik niet benaderd om de voice over te doen?
Die is dan zo stil... dat ik er zelf niks van meekrijg. Maar goed... doe mij maar 10 stuks!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een stille rol buiten het scherm.
Je weet wel, zoals Stanley
WACHT!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een stille rol buiten het scherm.
Je weet wel, zoals Stanley
Ik heb de Fok verkiezing gewonnenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
WACHT!
Stop. Pennen neer. Ik zie het nu pas...
Wat is Toyboy? Waarom staat dat bij Ang3l? Wat voor vreselijks is er misgegaan in 2009? Hoe gaan we dit voorkomen in 2010? Waarom heeft het leger niet ingegrepen?
Dat was op zich niet mijn bedoeling natuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh hallo, wil je Ang3l dood hebben!?
De Fok verkiezing van wat? Ik kan er niets over terugvinden? Er zullen toch wel Kamervragen over zijn gesteld?quote:
Ze kunnen ook devolueren naar een grijze muis in keurslijfquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat was op zich niet mijn bedoeling natuurlijk
Maar mensen kunnen ook wel eens evolueren en zo he... of compromissen sluiten, of natuurlijk helemaal rucksichtloss hun eigen gang gaan, dat moeten ze zelf weten...
De Mr Fok verkiezing. Niet die van Sexy & Gewaagd, want die had Dizer gewonnen. maar de tegenhanger van de Fok Babe verkiezing. daar mocht ik vast niet aan meedoen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
De Fok verkiezing van wat? Ik kan er niets over terugvinden? Er zullen toch wel Kamervragen over zijn gesteld?
Maar uhm... wat heb je dan precies? Wat is een 'Mr Fok'? Wat huiveringwekkend lijkt me dat... om door het leven te moeten als 'Mr Fok'. Ik ga er van uit dat je er heel veel voor betaald krijgt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Mr Fok verkiezing. Niet die van Sexy & Gewaagd, want die had Dizer gewonnen. maar de tegenhanger van de Fok Babe verkiezing. daar mocht ik vast niet aan meedoen.
Ik vind 'm ook wel leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
Postte hier laatst iemand Alexander Klopping omdat ie zo cute zou zijn?
Hij is inderdaad leuk! Is nu bij DWDD
Daarom, ALLES kan. En dat probeer ik ook te zeggen.....quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze kunnen ook devolueren naar een grijze muis in keurslijf
Alles kan. Het is de vraag waar je het gelukkigst van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |