Op mijn iPod.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:59 schreef svann het volgende:
WAMaar stoor je niet aan mij, je was bij de interessante PM van broer.
Waar speel je trouwens gedownloade clips op af zo zonder geluid op je pc?
Je kunt 'm PM'en , die van mij staat uit trouwens. Ik haat meelezers.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan de pm helaas niet posten, svann, anders krijg ik een ban.
Dat is óók schending van het briefgeheimquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:08 schreef sig000 het volgende:
Je kunt 'm PM'en
I knoooooooow.quote:die van mij staat uit trouwens.
Meelezers van semibikkeltijd die je gaan pm'enquote:Ik haat meelezers.
Dat is de goede spelling, heb ook nog wel ergens pic dat ik aan het draaien ben.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ook reggae zijn, ik ben enigszins de weg kwijt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan de pm helaas niet posten, svann, anders krijg ik een ban.
Ben je nou bang voor een ban of voor schending van het briefgeheim?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is óók schending van het briefgeheim![]()
Ik mag 'm niet posten omdat het schending van het briefgeheim is, waardoor ik een ban kan krijgen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:12 schreef broer het volgende:
Ben je nou bang voor een ban of voor schending van het briefgeheim?
Nee die kale baas die wanneer het hem uitkomt meeleest bijvoorbeeld, weet ik veel welke anderen dat ook kunnen? Dus na die rel daarover heb ik 't ding uitgezet en dat bevalt prima.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Meelezers van semibikkeltijd die je gaan pm'en
Kale baas. Begint met een D?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:15 schreef sig000 het volgende:
Nee die kale baas die wanneer het hem uitkomt meeleest bijvoorbeeld, weet ik veel welke anderen dat ook kunnen? Dus na die rel daarover heb ik 't ding uitgezet en dat bevalt prima.
Ja die.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kale baas. Begint met een D?
Rel. Oké. Ik weet van niks. De meeste rellen gaan aan mij voorbij
Dat is waar, anders wordt het leven wel heel erg ingewikkeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:20 schreef sig000 het volgende:
Ja die.
Alleen de FB rellen houd ik bij, je moet prioriteiten stellen.
Nee, die kans acht ik niet heel groot. Maar inmiddels sluit ik niks meer uit...quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
Maar over een maand of drie ga jij zeggen: dat nummer van John Mayer is wel oké?
Inmiddels luister ik naar 'Caught out there'. Misschien wel een aardige tip, zo tien jaar na datoquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:22 schreef broer het volgende:
Nee, die kans acht ik niet heel groot. Maar inmiddels sluit ik niks meer uit...
http://discussie.30.forumer.com/index.php?showtopic=262quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
De meeste rellen gaan aan mij voorbij
Inderdaad, een topic met mijn paarden in F&F vind ik al te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is waar, anders wordt het leven wel heel erg ingewikkeld.
Die heb ik altijd erg leuk gevonden. Alleen haar optreden vond ik toen niets. (Net als velen.)quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels luister ik naar 'Caught out there'. Misschien wel een aardige tip, zo tien jaar na dato
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:24 schreef broer het volgende:
http://discussie.30.forumer.com/index.php?showtopic=262
Ik heb zoveel hobby's (ik zou liever hobbies schrijven maar dat is niet de goede Nederlandse spellingquote:Ik zou de moeite niet nemen om te lezen, want het is erg oninteressant allemaal. Maar mocht je je nou even écht vervelen...
Je hebt daar vast wel eens een topic geopend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:25 schreef sig000 het volgende:
Inderdaad, een topic met mijn paarden in F&F vind ik al te ingewikkeld.
Daar las ik laatst iets over.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:28 schreef broer het volgende:
het bandje van Taylor Hawkins, de drummer van Foo Fighters:
Ook "de ware" gevonden?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer eens komt kijken. Ook hij is net als Lamon. bezig aan veranderingen...
Trusten, broerquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:34 schreef broer het volgende:
Google is mijn vriend.
Ondertussen is het wel ongeveer bedtijd, had ik bedacht.
Ik ben zo ongeveer het tegenovergestelde van Tong met topics openen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt daar vast wel eens een topic geopend.
Waar?quote:
Is wel leuk. Beetje bombastisch, maar stiekem toch gewoon fijne rechttoe rechtaan rock-'n-roll. Wat previews in iTunes luisteren moet wel een goed beeld geven.quote:Maar omdat de revolutie nog niet is uitgebroken, moet ik het hierbij laten.
Nog niet.quote:
*btw dit is I.R.Baboon semi.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer eens komt kijken. Ook hij is net als Lamon. bezig aan veranderingen...
Gewoon drie los van elkaar staande zinnen typen, dat is tong's formule.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben zo ongeveer het tegenovergestelde van Tong met topics openen.
In Q, ik heb 'm hier. "It's the other Foo Fighters side-project"quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:37 schreef broer het volgende:
Waar?
Er zit iets meer achter de TT bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon drie los van elkaar staande zinnen typen, dat is tong's formule.
Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:40 schreef sig000 het volgende:
Het echte Lamon topic is ergens diep in de archieven nog wel te vinden
Ah, oké. Ik was al bang dat je elders meelas.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
In Q, ik heb 'm hier. "It's the other Foo Fighters side-project"
Elders?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:43 schreef broer het volgende:
Ah, oké. Ik was al bang dat je elders meelas.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.
Nou volgens mij ben ik de enige wakker nog van het gepeupel hier.quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:56 schreef Stali het volgende:
Oh, hier zit het. En het handjevol weet het ook nog eens heel goed te laten lopen.
Sorry..
Wanneer Nederland wereldkampioen wordt, ga ik er over nadenken.quote:Op zondag 25 april 2010 02:17 schreef Marble het volgende:
Gaat er hier nog iemand een oranje naam nemen?
Zijn al die oranje namen voor het WK? Ik dacht dat het voor Koninginnedag was.quote:Op zondag 25 april 2010 02:20 schreef sig000 het volgende:
Wanneer Nederland wereldkampioen wordt, ga ik er over nadenken.
Had je bijna in de verkeerde demonstratie mee gelopen!quote:Op zondag 25 april 2010 02:29 schreef broer het volgende:
Zijn al die oranje namen voor het WK? Ik dacht dat het voor Koninginnedag was.
Ik blijf tijdens het WK zwart.quote:Op zondag 25 april 2010 02:17 schreef Marble het volgende:
Gaat er hier nog iemand een oranje naam nemen?
Ow, dat zou ook kunnen natuurlijk maar is dat niet erg vroeg al dan?quote:Op zondag 25 april 2010 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Zijn al die oranje namen voor het WK? Ik dacht dat het voor Koninginnedag was.
O, maar dat vind ik niet erg. Altijd gezellig, zo'n demonstratie. Waar het ook voor is.quote:Op zondag 25 april 2010 02:31 schreef svann het volgende:
Had je bijna in de verkeerde demonstratie mee gelopen!
Ja, daar heb je wel gelijk in. Voor Koninginnedag is het waarschijnlijk te vroeg.quote:Op zondag 25 april 2010 02:32 schreef sig000 het volgende:
Ow, dat zou ook kunnen natuurlijk maar is dat niet erg vroeg al dan?
Wel met bier uit de fles natuurlijk.quote:Op zondag 25 april 2010 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
O, maar dat vind ik niet erg. Altijd gezellig, zo'n demonstratie. Waar het ook voor is.
Dat zou wel wat zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Had je bijna in de verkeerde demonstratie mee gelopen!
Voor het WK ook , kortom het slaat weer eens nergens op.quote:Op zondag 25 april 2010 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Voor Koninginnedag is het waarschijnlijk te vroeg.
Normaal zijn is populair tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:00 schreef Lamon. het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik GEEN vreemde gedachtekronkels heb, normaal zijn is gewoon niet populair tegenwoordig.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:03 schreef svann het volgende:
Je hersens hóren kronkels te hebben.
Het is niet goed om te straight te zijn!
Het is wel zorgelijk dat wanneer ik anderen FOK! laat lezen, ze zeggen dat het een site voor idioten is, en zich afvragen waarom ik er maar op blijf zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:03 schreef svann het volgende:
Je hersens hóren kronkels te hebben.
Het is niet goed om te straight te zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |