Eigenlijk moet het blood and sandbags heten, huh?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:39 schreef schijffie het volgende:
Samenvatting seizoen 1: Actie en tieten. love it
Dat zat ik ook al te denken inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:06 schreef IkWilbert het volgende:
Damn... er moeten een hoop nieuwe mensen gecast worden voor seizoen 2![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:39 schreef schijffie het volgende:
Samenvatting seizoen 1: Actie en tieten. love it
Daar klopt het dus ook niet, maar hij is er wel op gebaseerd, want in dat laatste gevecht tusen Quintus en Spartacus roept Quintos ook echt Oenamaus(of hoe je het ook wil spellen) naar doctore, dus tja..quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:30 schreef Rbhp het volgende:
Maar Oenamaus is een Gaul, net zoals Crixus. Doctore is een Ethiopier.
Spartacus.Blood.and.Sand.S01E13.720p.HDTV.x264-IMMERSEquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:31 schreef Ace1 het volgende:
!pre spartacus s01e13
[PRE] Nothing found.Ik wil 720p
Ik hoop het niet voor het volgende seizoen.quote:Op zondag 18 april 2010 00:58 schreef Wriggles het volgende:
Wow!Wat een aflevering.
Nu maar hopen dat Andy Whitfield snel geneest zodat ze het 2e seizoen kunnen gaan opnemen.
Oh echt waar? Dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 18 april 2010 01:00 schreef Fingon het volgende:
[..]
Daar klopt het dus ook niet, maar hij is er wel op gebaseerd, want in dat laatste gevecht tusen Quintus en Spartacus roept Quintos ook echt Oenamaus(of hoe je het ook wil spellen) naar doctore, dus tja..
Er word zelf tegen hem gezegd als batiatus hem verteld dat hij een vrij man word dat hij dan weer bij zijn echte naam: Oenomaus. genoemd kan wordenquote:
Dat is een heel andere Oenameus natuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oenameus even opgezocht, zoon van Ares. Hoezo was te verwachten dat Doctore de zoon van Ares is? Ja hij is natuurlijk een krijger en Ares is God van de oorlog, maar Doctore is een slaaf.
Op het moment dat Crixus ging zitten met zijn schild zo wist ik wat er zou gaan gebeuren. Iedereen behalve Ilythia dood dus. Shocking, ik zal Batiatus en Lucretia missen. Maar ik zat wel te juichen toen die kleine bitchboy werd afgemaakt door Aureliaquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:12 schreef BasvB het volgende:
Wat een motherfucking vette ep was dat hey:)
Het mooiste was nog wel toen crixus ook wou ontsnappen en hij spartacus met zijn schild omhoog gooit:D
Doctore ook met het zwaard en dat een van de broers zou komen te overlijden was wel te verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |