Ik weet echt nog steeds niet of je nu gewoon echt dom bent, of dat je echt bewust zo respectloos met je huisdier om gaat.quote:Op maandag 12 april 2010 23:57 schreef Braddie het volgende:
Wat fijn dat iedereen zo`n medeleven betuigt en wat fijn dat elk topic dat ik open over mijn hond zo`n kanker bende wordt...
Mijn hond is overleden en kijk hoe julie doen, vind ik redelijk respectloos!.
Sorry hoor
Mooie boel maak je er weer van. Als we straks 3 pagina's verder zijn is het onze schuld zeker?quote:Op maandag 12 april 2010 23:57 schreef Braddie het volgende:
Wat fijn dat iedereen zo`n medeleven betuigt en wat fijn dat elk topic dat ik open over mijn hond zo`n kanker bende wordt...
Sorry hoor
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:01 schreef Braddie het volgende:
De andere hond op de foto is 10 jaar geworden in januari! daar hoop ik ook nog 4 jaar lang van te kunnen genieten, Helaas is ze niet zo speels als Frits was en is ze redelijk onderdanig en ze piept al ls ik haar gewoon zachtjes vast pak!
Dit is een reactie op een post op de vorige pagin
EDIT!
dus je geeft nu ook gewoon nog eens toe dat je hem onnodig hebt laten lijden...quote:Op maandag 12 april 2010 23:54 schreef Braddie het volgende:
Tuurlijk had ik hem wat eerder willen verlossen, maar ik kon het zelf nog niet omdat ik hem liever een natuurlijke dood wou geven dan zo`n kanker spuitje bij de dierenarts.
En helaas, ik kan me alleen maar bij Oh-Oh aansluiten.quote:Op maandag 12 april 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik dacht dat jullie het arme hondje ondertussen al lang een waardig einde gegund hadden ,maar nee, laten lijden en lijden tot ie het zelf begeven heeft van ellende, en zonder medicatie waardoor ie gewoon langzaam gestikt is dankzij dat vocht in zijn longen/
Arm diertje.
Sorry, ik ben echt blij voor de hond dat die ellende eindelijk voorbij is.
Tuurlijk wel. Die blijven honden houden tot ze (hopelijk op dezelfde wijze) dood neerpleuren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:04 schreef Poeke het volgende:
Als ik TS was zou ik me heel, heeeeeel, heeeeeeeel diep in een hoekje gaan zitten schamen dat ik mijn hondje zo hebt laten lijden, in en in triest...
Ik hoop dat jij en je familie nooit meer een dier nemen.
Braddie is helaas echt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens zou het me niets verbazen als dit een kloon is, maar ik neem aan dat iemand al een scan erop los heeft gelaten.
Stem je CU of SGP die zijn ook tegen euthanasie.quote:Op maandag 12 april 2010 23:57 schreef Braddie het volgende:
Sorry hoor
Beter lezen! Dit speelt al tijden en TS deed blijkbaar niet echt veel..quote:
Nouja, om dan alsnog maar te roepen dat het maar goed is dat die hond nu dood is is dan ook weer een beetje cru.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter lezen! Dit speelt al tijden en TS deed blijkbaar niet echt veel..
Elk topic dat je opent wordt zo'n 'kanker bende'. Goh, hoe zou dat nou komen? Elk topic gaat erover hoe slecht het gaat met je hond en elk topic komen er adviezen die je negeert en dan gaat het topic dicht en open je 2 weken later weer een topic over je zieke hond die je kennelijk niet helpt... Hoe dik is die plaat voor je kop??quote:Op maandag 12 april 2010 23:57 schreef Braddie het volgende:
Sorry hoor
Fijn om ook eens een andere kant van je te zien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:53 schreef vosss het volgende:
Potver, wat een serieuze reactie van mij, ik sta er zelf van te kijken!
Er zit wel wat in in wat je zegtquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:53 schreef vosss het volgende:
De meeste mensen weten denk ik wel dat ik van het kaliber grote bek klein hartje ben hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Fijn om ook eens een andere kant van je te zien.
Zo veel apparatuur in zo'n kleine ruimte? Ja, dat kan ook eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:57 schreef yvonne het volgende:
Sorry, maar dit vind ik net zo goed ziek:
Mijn studio!
Aannames zijn de moeder van alle opneukingen, jeweetsquote:Maar goed: een aanname, ik weet het.
Alleen weer jammer dat je er dan direct geld voor vraagt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:53 schreef vosss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |