abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84098538
Precies.. ben nog niet helemaal overtuigd na deze foto, maar misschjien dat het er in motion/in de film er veel beter uitziet
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  Admin donderdag 15 juli 2010 @ 17:50:14 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84099195
Comic-Con komt eraan, begreep ik, dus daarvan zullen we wel wat meer te zien krijgen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_84099649
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef Breuls het volgende:
Comic-Con komt eraan, begreep ik, dus daarvan zullen we wel wat meer te zien krijgen.
22 t/m 25 juli idd

Saturday July 24:

11:45-1:15 Warner Bros.: Green Lantern, Sucker Punch, and Harry Potter and the Deathly Hallows— Warner Bros. showcases three eagerly awaited upcoming new films in this Hall H presentation!

Green Lantern-- Get a first look at the upcoming sci-fi action adventure Green Lantern, directed by Martin Campbell. Green Lantern is an epic adventure that crosses galaxies to bring to life the legendary Silver Age superhero Hal Jordan, who is chosen by the ring itself to become the first human member of the Green Lantern Corps and take on the vast and powerful Parallax as it threatens to destroy the world. The film stars Ryan Reynolds as Hal Jordan, Blake Lively as Carol Ferris, Peter Sarsgaard as Dr. Hector Hammond, and Mark Strong as Sinestro.
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:15:34 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_84100053
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:34 schreef Son-Goku het volgende:
Precies.. ben nog niet helemaal overtuigd na deze foto, maar misschjien dat het er in motion/in de film er veel beter uitziet
Ja, dit ziet er meer uit als fan-art of zoiets.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_84116398

comic con kan niet snel genoeg beginnen
  Admin vrijdag 16 juli 2010 @ 00:06:03 #31
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84116536
Ooh ik hoop zo dat dit er goed uit gaan zien als de film af is. GL heeft echt de potentie heel cheesy te worden met magische ringen en allerlei aliens enzo.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_87335956
The trailer for Green Lantern will debut before Harry Potter and the Deathly Hallows, Part I, according to DC writer and Chief Creative Officer Geoff Johns, announcing the plan moments ago at the New York Comic Con.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:19:18 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87340537
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:06 schreef Breuls het volgende:
Ooh ik hoop zo dat dit er goed uit gaan zien als de film af is. GL heeft echt de potentie heel cheesy te worden met magische ringen en allerlei aliens enzo. :)
Ja maar het kan ook een hele dikke DC film worden :)

Ik zie het zo voor me.
Of het wordt Superman (cheesy, boring), of het wordt Batman (vet! de laatste paar dan)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:47:43 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_87341873
Geen van beiden. Superman gaat over een alien die een plek op Aarde zoekt, Batman over een man die zichzelf geroepen voelt wraak te nemen op de criminelen uit zijn stad. Green Lantern gaat over een man die ineens deel uitmaakt van een Universum-breed politiekorps. Totaal andere toestanden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:27:56 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87343456
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef Breuls het volgende:
Geen van beiden. Superman gaat over een alien die een plek op Aarde zoekt, Batman over een man die zichzelf geroepen voelt wraak te nemen op de criminelen uit zijn stad. Green Lantern gaat over een man die ineens deel uitmaakt van een Universum-breed politiekorps. Totaal andere toestanden. :)
Ik heb het ook niet over inhoud van het verhaal, maar over het cheesy vs vet gedeelte.
Superman vind ik onwijs cheesy, Batman vind ik de laatste films erg gaaf.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:12:53 #36
67640 SaintOfKillers
pi_88676356

Een preview van de trailer of zoiets, de gehele trailer zou bij de Potter-film zitten. Ziet er wel okay uit. Ben sowieso (qua DC) iets meer fan van Green Lantern of The Flash dan van Batman of Superman.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin zaterdag 13 november 2010 @ 18:35:20 #37
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88676906
Oja, hij zou aan Potter gekoppeld worden. Dat was ik alweer vergeten.

Beelden zien er interessant uit. Ik hoop echter niet dat de film te cartoony wordt..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 november 2010 @ 18:41:28 #38
159915 -Menn0-
MNO
pi_88677081
Dit ziet er wel okay uit.

Maar dan zie je dit:

:')

Damn!
,,/
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:44:47 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88677165
Ik ben benieuwd. Zijn pak lijkt wel een bodypaint ofzo :{

Ik ben wel steeds meer benieuwd :)
pi_88678273
Wacht de preview en de trailer wel af. Eerste angst is dat het teveel comedy elementen heeft
  Admin zaterdag 13 november 2010 @ 20:30:49 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88680460
Het pak is natuurlijk ook door de ring gemaakt, dus ik denk dat ze dat een beetje proberen te tonen. Maar ja; dat kan enorm lame worden.

Ik ben heel voorzichtig nog over deze film. Ik vind de comics gaaf en het kan een enorm gave film worden, maar de grens met lame is maar heel dun.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 14 november 2010 @ 01:30:09 #42
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88689662
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:30 schreef Breuls het volgende:
Het pak is natuurlijk ook door de ring gemaakt, dus ik denk dat ze dat een beetje proberen te tonen. Maar ja; dat kan enorm lame worden.

Ik ben heel voorzichtig nog over deze film. Ik vind de comics gaaf en het kan een enorm gave film worden, maar de grens met lame is maar heel dun.
Is altijd wel een beetje zo met superhelden films.
Zoals ik al zei, cheesy of heel vet. :)
  zondag 14 november 2010 @ 08:57:00 #43
177948 Daskaar
cake or death?
pi_88692379
ze gaan voor een lichtere toon en dat vind ik echt een goed idee, krijg een mib gevoel.Leuk!
  Admin woensdag 17 november 2010 @ 07:24:36 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88808131
Hm. Hm. Leuke beelden. Word er echter niet enorm enthousiast van. Misschien komt dat nog. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:19:32 #46
67640 SaintOfKillers
pi_88842272
Iets te veel info, het hele verhaal van de film blijkt bijna uit de trailer.
  Admin woensdag 17 november 2010 @ 22:25:39 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88842643
Vind je? Ik zie een Hal als testpiloot, Abin Sur, een voor niet-kenners totaal onduidelijk stukje Hammond en ik meende iets geels te zien, wat wel met Parallax te maken zal hebben, maar ook dat zegt helemaal niks. Ook zien we maar 1 construct, flarden OA en zijn er maar drie andere Lanterns herkenbaar in beeld.

Er is nog genoeg te zien in de film zelf, lijkt me. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:36:03 #48
67640 SaintOfKillers
pi_89042313
Bij het uitkomen van de trailer, was er een hoop verontwaardiging op Twitter. Ryan Reynolds als Green Lantern werd als puur racisme beschouwd, want iedere "kenner" wist toch dat de echte, originele GL een neger was :').

Tenminste, dat was zo voor degenen die ooit eens 5 seconden of meer hadden gezien van de Justice League serie op Cartoon Network waarin John Stewart meedoet. Vreemd, er lijken steeds meer mensen te denken dat al die comicbookverfilmingen eigenlijk cartoonverfilmingen zijn.
  Admin dinsdag 23 november 2010 @ 08:55:51 #49
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89042609
Dat heeft te maken met hoe je de karakters leert kennen. Ik heb vroeger ook Spider-Man op tv gekeken, als kind, en voor mij was dat dus een tekenfilmkarakter, geen stripkarakter, totdat ik doorkreeg waar het echt vandaan kwam.

En GL is natuurlijk verwarrend als je er een beetje van weet; er zijn zoveel verschillende startpunten met alleen al vijf aardse GL's, dat de kant groot is dat het niet overeen komt met de film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:01:17 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89042693
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij het uitkomen van de trailer, was er een hoop verontwaardiging op Twitter. Ryan Reynolds als Green Lantern werd als puur racisme beschouwd, want iedere "kenner" wist toch dat de echte, originele GL een neger was :').

Tenminste, dat was zo voor degenen die ooit eens 5 seconden of meer hadden gezien van de Justice League serie op Cartoon Network waarin John Stewart meedoet. Vreemd, er lijken steeds meer mensen te denken dat al die comicbookverfilmingen eigenlijk cartoonverfilmingen zijn.
Dat kan alleen in Amerika :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')