22 t/m 25 juli iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef Breuls het volgende:
Comic-Con komt eraan, begreep ik, dus daarvan zullen we wel wat meer te zien krijgen.
Ja, dit ziet er meer uit als fan-art of zoiets.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:34 schreef Son-Goku het volgende:
Precies.. ben nog niet helemaal overtuigd na deze foto, maar misschjien dat het er in motion/in de film er veel beter uitziet
Ja maar het kan ook een hele dikke DC film wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:06 schreef Breuls het volgende:
Ooh ik hoop zo dat dit er goed uit gaan zien als de film af is. GL heeft echt de potentie heel cheesy te worden met magische ringen en allerlei aliens enzo.
Ik heb het ook niet over inhoud van het verhaal, maar over het cheesy vs vet gedeelte.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef Breuls het volgende:
Geen van beiden. Superman gaat over een alien die een plek op Aarde zoekt, Batman over een man die zichzelf geroepen voelt wraak te nemen op de criminelen uit zijn stad. Green Lantern gaat over een man die ineens deel uitmaakt van een Universum-breed politiekorps. Totaal andere toestanden.
Is altijd wel een beetje zo met superhelden films.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:30 schreef Breuls het volgende:
Het pak is natuurlijk ook door de ring gemaakt, dus ik denk dat ze dat een beetje proberen te tonen. Maar ja; dat kan enorm lame worden.
Ik ben heel voorzichtig nog over deze film. Ik vind de comics gaaf en het kan een enorm gave film worden, maar de grens met lame is maar heel dun.
Dat kan alleen in Amerikaquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij het uitkomen van de trailer, was er een hoop verontwaardiging op Twitter. Ryan Reynolds als Green Lantern werd als puur racisme beschouwd, want iedere "kenner" wist toch dat de echte, originele GL een neger was.
Tenminste, dat was zo voor degenen die ooit eens 5 seconden of meer hadden gezien van de Justice League serie op Cartoon Network waarin John Stewart meedoet. Vreemd, er lijken steeds meer mensen te denken dat al die comicbookverfilmingen eigenlijk cartoonverfilmingen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |