Green Lantern. Er is nog geen topic over, en de film komt volgend jaar al uit (17 juni), uiteraard in 3Dquote:Premise volgens IMDB
A test pilot is granted a mystical green ring that bestows him with otherworldly powers, as well as membership into an intergalactic squadron tasked with keeping peace within the universe.
]http://uk.movies.ign.com/articles/108/1083062p1.html[/quote][/url]quote:Laatste nieuws/rumour:
Green Lantern krijgt waarschijnlijk een CGI uniform
[url=http://uk.movies.ign.com/articles/108/1083062p1.html
Toch vind ik dat DC veel coolere karakters heeftquote:Op woensdag 14 april 2010 13:07 schreef Young_David het volgende:
Valt te voorspellen dat er weinig mensen op wachten. DC heeft een enorme achterstand op Marvel wat betreft naamsbekendheid van de karakters en nu de filmmarkt een beetje verzadigd begint te raken beginnen ze pas echt in actie te komen.
Voordeel is dat GL veel meer SciFi/fantasy is dan de meeste andere comicbookheroes. Ik hoop dat ze daar gebruik van maken want op een 13 in een dozijn superheldenfilm zit ik ook niet te wachten
Ja idd. Zie Ryan nog wel graag als Deadpool, maar dan alleen als Deadpool...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef Tokus het volgende:
De ultieme crossover: Deadpool wordt Green Lantern......
Dat vond ik ook wel opvallend. Mede omdat er volgens mij nog meer filmplannen zijn voor Deadpool.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef Tokus het volgende:
De ultieme crossover: Deadpool wordt Green Lantern......
Maar hun 2 bekendste personages zijn wel meteen bekender dan alles van Marvel (ik ga er toch vanuit dat Batman en Superman nog iets bekender zijn bij Jan Modaal dan Spiderman of Wolverine). Anderzijds kent vrijwel niemand Martian Manhunter of Green Arrow. Misschien doen Wonder Woman of The Flash hier en daar nog een belletje rinkelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:07 schreef Young_David het volgende:
Valt te voorspellen dat er weinig mensen op wachten. DC heeft een enorme achterstand op Marvel wat betreft naamsbekendheid van de karakters en nu de filmmarkt een beetje verzadigd begint te raken beginnen ze pas echt in actie te komen.
duidelijk dat je Cap al heeeel lang niet gelezen hebt, aangezien het al erg lang weer erg goed is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:05 schreef capital_P het volgende:
Captain america en thor zuigen trouwens ook keihard (imho)
Ik vind Batman geweldig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:05 schreef capital_P het volgende:
Ik vind DC best wel zuigen. Ik lees bijna nooit een strip van DC en als ik het wel doe, heb ik er vaak spijt van. Ik ben dan ook wel iemand die bij strips veel meer let op characters dan op gecompliceerde verhaallijnen of goedgeschreven plottwists.
Batman is nog wel ok, maar superman, green lantern en wonder woman vind ik echt verschrikkelijk. Superman nog wel het meest.
Bij marvel is ook niet iedereen per se origineel, maar doe mij toch maar deadpool, wolverine of venom.
Captain america en thor zuigen trouwens ook keihard (imho)
22 t/m 25 juli iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef Breuls het volgende:
Comic-Con komt eraan, begreep ik, dus daarvan zullen we wel wat meer te zien krijgen.
Ja, dit ziet er meer uit als fan-art of zoiets.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:34 schreef Son-Goku het volgende:
Precies.. ben nog niet helemaal overtuigd na deze foto, maar misschjien dat het er in motion/in de film er veel beter uitziet
Ja maar het kan ook een hele dikke DC film wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:06 schreef Breuls het volgende:
Ooh ik hoop zo dat dit er goed uit gaan zien als de film af is. GL heeft echt de potentie heel cheesy te worden met magische ringen en allerlei aliens enzo.
Ik heb het ook niet over inhoud van het verhaal, maar over het cheesy vs vet gedeelte.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef Breuls het volgende:
Geen van beiden. Superman gaat over een alien die een plek op Aarde zoekt, Batman over een man die zichzelf geroepen voelt wraak te nemen op de criminelen uit zijn stad. Green Lantern gaat over een man die ineens deel uitmaakt van een Universum-breed politiekorps. Totaal andere toestanden.
Is altijd wel een beetje zo met superhelden films.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:30 schreef Breuls het volgende:
Het pak is natuurlijk ook door de ring gemaakt, dus ik denk dat ze dat een beetje proberen te tonen. Maar ja; dat kan enorm lame worden.
Ik ben heel voorzichtig nog over deze film. Ik vind de comics gaaf en het kan een enorm gave film worden, maar de grens met lame is maar heel dun.
Dat kan alleen in Amerikaquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij het uitkomen van de trailer, was er een hoop verontwaardiging op Twitter. Ryan Reynolds als Green Lantern werd als puur racisme beschouwd, want iedere "kenner" wist toch dat de echte, originele GL een neger was.
Tenminste, dat was zo voor degenen die ooit eens 5 seconden of meer hadden gezien van de Justice League serie op Cartoon Network waarin John Stewart meedoet. Vreemd, er lijken steeds meer mensen te denken dat al die comicbookverfilmingen eigenlijk cartoonverfilmingen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |