abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80244578
quote:
Premise volgens IMDB
A test pilot is granted a mystical green ring that bestows him with otherworldly powers, as well as membership into an intergalactic squadron tasked with keeping peace within the universe.
Green Lantern. Er is nog geen topic over, en de film komt volgend jaar al uit (17 juni), uiteraard in 3D

Cast
- Ryan Reynolds als Hal Jordan (Green Lantern)
- Blake Lively als Carol Ferris
- Peter Sarsgaard als Hector Hammond
- Mark Strong als Sinestro
- Angela Bassett as Dr. Amanda Waller
- Temuera Morrison als Abin Sur

Laatste nieuws/rumour:
Green Lantern krijgt waarschijnlijk een CGI uniform
http://uk.movies.ign.com/articles/108/1083062p1.html

Green Lantern's origin in het kort:
http://dccomics.com/dcu/heroes_and_villains/?hv=origin_stories/green_lantern&p=1

Green Lantern is bij de meeste mensen volgens mij nog redelijk onbekend. Zelf vind ik het na Batman en Superman een van de meest interessante karakters van DC comics. Hoop ook echt dat het een goede film wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Young_David op 13-04-2010 16:52:23 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 13 april 2010 @ 00:13:55 #2
159915 -Menn0-
MNO
pi_80249704
quote:
Laatste nieuws/rumour:
Green Lantern krijgt waarschijnlijk een CGI uniform
[url=http://uk.movies.ign.com/articles/108/1083062p1.html
]http://uk.movies.ign.com/articles/108/1083062p1.html[/quote][/url]

Heb er nog niet echt beelden bij.
,,/
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:38:13 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80269351
Hmm lijkt me niet zo leuk.
Ze gaan nu te veel superhelden verfilmen.

Alle helden die aardig bekend zijn, zijn nu wel geweest. Sommige verfilmingen zijn heel goed gelukt, anderen wat minder.

Het kan zijn dat het in Amerika anders ligt, maar ik denk niet dat iemand op een groen lantarentje zit te wachten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin dinsdag 13 april 2010 @ 17:04:10 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_80270679
Ik zit er wel op te wachten. In tegenstelling tot de meeste recente comicverfilmingen speelt deze zich (waarschijnlijk) minder op Aarde af, en meer in de ruimte. Dat maakt heel de dynamiek al anders. En Hal Jordan is een interessant personage met veel mogelijkheden voor filmverhalen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_80271262
Nooit echt een Green lantern fan geweest
pi_80301496
Valt te voorspellen dat er weinig mensen op wachten. DC heeft een enorme achterstand op Marvel wat betreft naamsbekendheid van de karakters en nu de filmmarkt een beetje verzadigd begint te raken beginnen ze pas echt in actie te komen.

Voordeel is dat GL veel meer SciFi/fantasy is dan de meeste andere comicbookheroes. Ik hoop dat ze daar gebruik van maken want op een 13 in een dozijn superheldenfilm zit ik ook niet te wachten
  woensdag 14 april 2010 @ 13:51:55 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80303135
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:07 schreef Young_David het volgende:
Valt te voorspellen dat er weinig mensen op wachten. DC heeft een enorme achterstand op Marvel wat betreft naamsbekendheid van de karakters en nu de filmmarkt een beetje verzadigd begint te raken beginnen ze pas echt in actie te komen.

Voordeel is dat GL veel meer SciFi/fantasy is dan de meeste andere comicbookheroes. Ik hoop dat ze daar gebruik van maken want op een 13 in een dozijn superheldenfilm zit ik ook niet te wachten
Toch vind ik dat DC veel coolere karakters heeft
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_80303320
Vertel mij wat, heb anderhalf plank aan DC comics staan
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 april 2010 @ 13:56:37 #9
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_80303328
De ultieme crossover: Deadpool wordt Green Lantern......
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_80305120
Waarom Ryan Reynolds weer als een comic book character?
  woensdag 14 april 2010 @ 15:31:02 #11
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80307005
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef Tokus het volgende:
Ja idd. Zie Ryan nog wel graag als Deadpool, maar dan alleen als Deadpool...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:44:27 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80307549
Ik vind hem wel een cool acteur trouwens. Ben wel een beetje fan van hem. Hij is in Van Wilder echt geniaal en in Blade Trinity vond ik hem ook erg gaaf. Is heel goed in grappige opmerkingen maken
Misschien niet een kwaliteit die hij goed kan gebruiken bij deze rol, maar dat kan ik niet beoordelen. Feit is wel dat hij al veel verschillende dingen gedaan heeft dus dat kan positief zijn.
  Admin woensdag 14 april 2010 @ 15:54:58 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_80307943
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef Tokus het volgende:
Dat vond ik ook wel opvallend. Mede omdat er volgens mij nog meer filmplannen zijn voor Deadpool.

En qua toevalligheid; ik volg Marvel zelf niet, maar ik meen te hebben gezien dat er ook een Deadpool Corps is? (Voor de niet DC-kenners; een Green Lantern is onderdeel van het Green Lantern Corps).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 14 april 2010 @ 18:04:06 #14
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_80312838
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:07 schreef Young_David het volgende:
Maar hun 2 bekendste personages zijn wel meteen bekender dan alles van Marvel (ik ga er toch vanuit dat Batman en Superman nog iets bekender zijn bij Jan Modaal dan Spiderman of Wolverine). Anderzijds kent vrijwel niemand Martian Manhunter of Green Arrow. Misschien doen Wonder Woman of The Flash hier en daar nog een belletje rinkelen.

Ik vind casting interessant, maar ik weet nog niet of dat hetzelfde is als goed.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_80314894
Cast
- Ryan Reynolds als Hal Jordan (Green Lantern)

Waardeloze/irritante acteur
pi_80319189

maandag 10 mei 2010 @ 19:55:34 #17
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_81266004
De look van Hector Hammond

Toch maar achter een linkje voor de spoiler-schreeuwers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_81326682
Opvallende casting
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 12 mei 2010 @ 02:34:11 #19
299907 Lespaulspelert
Speelt Les Paul
pi_81326686
Het is vuurwerk.
pi_81327605
Ik vind DC best wel zuigen. Ik lees bijna nooit een strip van DC en als ik het wel doe, heb ik er vaak spijt van. Ik ben dan ook wel iemand die bij strips veel meer let op characters dan op gecompliceerde verhaallijnen of goedgeschreven plottwists.

Batman is nog wel ok, maar superman, green lantern en wonder woman vind ik echt verschrikkelijk. Superman nog wel het meest.

Bij marvel is ook niet iedereen per se origineel, maar doe mij toch maar deadpool, wolverine of venom.
Captain america en thor zuigen trouwens ook keihard (imho)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 mei 2010 @ 09:28:58 #21
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_81329040
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:05 schreef capital_P het volgende:
duidelijk dat je Cap al heeeel lang niet gelezen hebt, aangezien het al erg lang weer erg goed is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_81330209
zoals ik al zei, het kan heel goed geschreven zijn, maar de personages boeien me totaal niet: een noorse god die rondloopt tussen allemaal gasten die net wat sterker zijn dan gewone mensen en een overpatriotische oorlogsheld (die mij doet denken aan de film "team america") waarvan z'n schild altijd op miraculeuze wijze terugkomt.

doe mij maar spider-man
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:01:38 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81331924
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:05 schreef capital_P het volgende:
Ik vind DC best wel zuigen. Ik lees bijna nooit een strip van DC en als ik het wel doe, heb ik er vaak spijt van. Ik ben dan ook wel iemand die bij strips veel meer let op characters dan op gecompliceerde verhaallijnen of goedgeschreven plottwists.

Batman is nog wel ok, maar superman, green lantern en wonder woman vind ik echt verschrikkelijk. Superman nog wel het meest.

Bij marvel is ook niet iedereen per se origineel, maar doe mij toch maar deadpool, wolverine of venom.
Ik vind Batman geweldig.
De rest lees ik eigenlijk nooit....
  Admin donderdag 15 juli 2010 @ 16:10:21 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84095123

bron

Best cool. Pak is iets anders en ik zie in Reynolds nog niet helemaal de uitstraling die ik in een Hal Jordan zou zoeken, maar het is allemaal prima te doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_84098091
Dit ziet er wel cool uit, nu wachten op de trailer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')