Nou vind ik sandalen MET sokken ook vreselijk hoor...quote:Op maandag 12 april 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Zijn vrienden gingen hier pas rond een uur of half acht weg, dus geen zin meer om boodschappen te halen en te koken.
Oh, en er was een Engelsman in het restaurant. Op sandalen. Zonder sokken. Gruwel
True.quote:Op maandag 12 april 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou vind ik sandalen MET sokken ook vreselijk hoor...
Bleghquote:Op maandag 12 april 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True.
Maar dat vond ik een beetje viezig
fried shrimpsquote:
Als je dit ziet dan?quote:Op maandag 12 april 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
Gefrituurde Gamba's? Nog nooit gegeten denk ik..
Sandalen tsja..
doen ze ook, geen sandalen in het algemeen is geloof ik de regelquote:Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef JJH het volgende:
Met sokken, zonder sokken. Make op you're mind WIMMEN!
Gewoon geen sandalen! Sowieso niet in een restaurant!quote:Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef JJH het volgende:
Met sokken, zonder sokken. Make op you're mind WIMMEN!
quote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doen ze ook, geen sandalen in het algemeen is geloof ik de regel
Eens!quote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon geen sandalen! Sowieso niet in een restaurant!
pootjes?quote:
Ja nee, dat is wat anders. Net zoals flipflops.quote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon geen sandalen! Sowieso niet in een restaurant!
nog nooit gehadquote:
Schuldigquote:Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
alweer een nieuw topic, ben een beetje afgeleid
Sjuustquote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doen ze ook, geen sandalen in het algemeen is geloof ik de regel
Moet je eens bestellen als het als borrelhapje op de kaart staat!quote:
Die staartjes?quote:
Lekker.quote:Op maandag 12 april 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je eens bestellen als het als borrelhapje op de kaart staat!
Miepser! pootjes, staartjes, vinnetjes, schubjes...quote:
Will doquote:Op maandag 12 april 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je eens bestellen als het als borrelhapje op de kaart staat!
Zolang men maar weet dat je dat gedeelte niet moet opetenquote:Op maandag 12 april 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker.
[..]
Miepser! pootjes, staartjes, vinnetjes, schubjes...
Makkelijk he, internet op mobielquote:Op maandag 12 april 2010 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
weltrusten allemaal
vanuit bed, op mijn smartphone :p
Op je mobieltje?quote:Op maandag 12 april 2010 22:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ideaal!
maar om niet verslaafd te lijken ga ik nu tv kijken.
trusten
Ik haal je tweet ff weg, want dat had Dirk daaronder ergens al eerder getweetquote:
Oh sure. Ik heb niet zo actief teruggelezen, dit was een retweet van iemand anders.quote:Op maandag 12 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haal je tweet ff weg, want dat had Dirk daaronder ergens al eerder getweet
Goed?
quote:
Op je werk? Mensen die elkaar in de haren vlogen ofzo?quote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik viel meteen met mijn neus in de boter, ene incident na het andere. Vakantie, wasda?
Klinkt heul bekend.quote:Op maandag 12 april 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Catje![]()
Na een half uur alweer vergeten dat je ooit vakantie hebt gehad?
Neuh, niet zo dramatisch hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Op je werk? Mensen die elkaar in de haren vlogen ofzo?
Collega zag ik vandaag even. Zij en ik hadden het druk maar donderdag praten we bij. Alsof ik dan nog weet dat ik vakantie had.quote:[..]
Klinkt heul bekend.
Dat gaat inderdaad voor, je gaat dan inderdaad niet op je klok zitten kijken...quote:Op maandag 12 april 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, niet zo dramatisch hoor!Maar iemand die het moeilijk had en wat lastige gesprekken met onze klantjes die mensen moeten spuien. En dan gaat je planning aan gort want die dingen gaan voor.
En dat zijn ook de dingen die het werk leuk interessant maken.quote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad voor, je gaat dan inderdaad niet op je klok zitten kijken...
Heb je geen voicemail?quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Maar nu lig ik heerlijk met kat1 in het tentje en kat2 op mijn voeten.Kat3 ligt in zijn hangmand. Is sinds gisteren blijkbaar ook weer in de gratie.
Vanavond heb ik wel een telefoontje gemist van een onbekend nummer. Als dat maar niet Redcat was die een moederpoes moeten plaatsen!
En zonder die aparte dingen is je werk niets waard.quote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat zijn ook de dingen die het werk leuk interessant maken.
Mijn planning lag trouwens niet zo aan gort dat ik giga overuren heb gedraaid vandaag, mochten jullie dat denken.We hadden overleg vanaaf.
quote:Op maandag 12 april 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
En ook een item over Vincent, die heeft een eigen single nu.
Ik had voicemail... TUUTTUUTTUUTTUUT!quote:
Ned 1, greys. Teddy Scholten.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:07 schreef Ml-etje het volgende:
Moggezo nog maar even laten weten dat ik vandaag echt later ben
quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:06 schreef Dirkh het volgende:
Okay Greys, wat heb jij gedaan?
http://www.google.com/hos(...)un4ElDKYIMCVLj4z6OrA
Ik hoef ook maar twee uurtjes dus vanaf kwart voor elf stap ik de zon weer inquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:41 schreef Dirkh het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het werk even naar de dokter, even goeiedag zeggen stap daarna in de auto om naar het werk te rijden, kijk eens om me heen... mooi weer. Mail naar werk: Ik ben vandaag vrij!
HA!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar twee uurtjes dus vanaf kwart voor elf stap ik de zon weer in
Neuh ik bewaar mijn centjes en jolijt voor de vrijdagavond, we smsen je wel wat leuks als je bij paddo op de bank zitquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Lekker hoor, zo'n dagje onverwachts. Agenda net even verschoven naar de rest van de week. Oh Ll, ga je nog lekker lunchen ergens? Wel weer op tijd terug he, de baas staat te wachten.
whehehe, ja dat geloof ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh ik bewaar mijn centjes en jolijt voor de vrijdagavond, we smsen je wel wat leuks als je bij paddo op de bank zit
Ja, nou... zeiken mekkeren en bloeden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja kun je nagaan hoe zwaar wij het hebben elke maand
Ik heb mezelf altijd al een vrouwending gevoeld/gevonden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Oh Dirkh, wie had dat gedacht een maand of twee geleden, dat je nog eens in topics met vrouwendingen terecht zou komen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Oh Dirkh, wie had dat gedacht een maand of twee geleden, dat je nog eens in topics met vrouwendingen terecht zou komen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb mezelf altijd al een vrouwending gevoeld/gevonden.
je doet aardig chagrijnig voor een man met een dag vrijquote:
Tis voor Dirkh ook dé tijd van de maand denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je doet aardig chagrijnig voor een man met een dag vrij
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis voor Dirkh ook dé tijd van de maand denk ik
Ik ben druk bezig met huishoudelijke vijvertaken en de vissies er van overtuigen dat het echt allemaal wel goed komt. Als je iemand chagrijnig wil zien, dan moet je eens naar mijn vissies kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je doet aardig chagrijnig voor een man met een dag vrij
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moment, hier heb ik even m'n koffie voor bij nodig.
Ja, die denken; flikker op met dat geFOK!, en ga door want onze vijver is nog lang niet schoonquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met huishoudelijke vijvertaken en de vissies er van overtuigen dat het echt allemaal wel goed komt. Als je iemand chagrijnig wil zien, dan moet je eens naar mijn vissies kijken.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hij wilde gister ook al zwanger worden ja. Nou ja goed, als hij nu al ongesteld word is dat de eerste stap.
Je bent nu een echte vrouw Dirkhgeen meisje meer
Ja, ze krijgen vers water vandaag.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die denken; flikker op met dat geFOK!, en ga door want onze vijver is nog lang niet schoon
[..]
Ja ik dacht ik knal 'm er even in, om Dirkh thuis te laten voelenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moment, hier heb ik even m'n koffie voor bij nodig.
Kom jij ook op de 15-de, dan doe ik hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik knal 'm er even in, om Dirkh thuis te laten voelen
Da's niet erg ladylike, Dirkquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom jij ook op de 15-de, dan doe ik hetzelfde.
Dat vindt mijn meneer niet goed hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom jij ook op de 15-de, dan doe ik hetzelfde.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:54 schreef Dirkh het volgende:
Het is nog geen tien uur mensen!
Daar voelt jouw meneer niks van hoor...quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vindt mijn meneer niet goed hoor
ssst, we gaan ook niet om toestemming vragen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vindt mijn meneer niet goed hoor
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toen?
De onderwerpen vloeien () hier toch altijd gewoon 24 uur per dag door, of bedoelde je dat niet?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu ergens "prijsknaller" staan, zo koppel je steeds meer dingen aan ESF
Ja maar ik heb van de week stennis getrapt over een meisje waar hij verliefd op was waar hij vanuit het niets mee af wilde spreken dus ik moet me zelf ook even gedragen nuquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar voelt jouw meneer niks van hoor...
Twee voor de prijs van één!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu ergens "prijsknaller" staan, zo koppel je steeds meer dingen aan ESF
15 mei is nog ver weg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar ik heb van de week stennis getrapt over een meisje waar hij verliefd op was waar hij vanuit het niets mee af wilde spreken dus ik moet me zelf ook even gedragen nu
ow...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar ik heb van de week stennis getrapt over een meisje waar hij verliefd op was waar hij vanuit het niets mee af wilde spreken dus ik moet me zelf ook even gedragen nu
Och als Greys, Goodbye en ik het ook voor elkaar krijgen om van onze geliefdes met z'n 3en en een nachtje met z'n 10en in een huisje te gaan zitten dan kan jij het ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het ging nu meer om het binnenkomen van Dirk denk ik hoor...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och als Greys, Goodbye en ik het ook voor elkaar krijgen om van onze geliefdes met z'n 3en en een nachtje met z'n 10en in een huisje te gaan zitten dan kan jij het ook![]()
Voor mij was hij daar verliefd op. Ze hadden elkaar al een jaar niet gesproken en vanuit het niets hadden ze samen bedacht dat ze wel een avondje konden doorzakken in Amsterdam. Nadat hij laatst moeilijk deed over een vroegere vriend waar ik mee af wilde spreken, heb ik even moeilijk terug gedaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Was hij daar vroeger verliefd op en wilde hij daar nu mee afspreken?
of is hij daar nu verliefd op en wil hij daar mee afspreken?
Sterkte iig...
Ah, maar dan staan jullie nu dus quitte en kan jij gewoon mee de 15equote:Op dinsdag 13 april 2010 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Voor mij was hij daar verliefd op. Ze hadden elkaar al een jaar niet gesproken en vanuit het niets hadden ze samen bedacht dat ze wel een avondje konden doorzakken in Amsterdam. Nadat hij laatst moeilijk deed over een vroegere vriend waar ik mee af wilde spreken, heb ik even moeilijk terug gedaan
En volgens mij kan jij heel goed moeilijk doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Voor mij was hij daar verliefd op. Ze hadden elkaar al een jaar niet gesproken en vanuit het niets hadden ze samen bedacht dat ze wel een avondje konden doorzakken in Amsterdam. Nadat hij laatst moeilijk deed over een vroegere vriend waar ik mee af wilde spreken, heb ik even moeilijk terug gedaan
Ik zou het ook bijzonder onprettig vinden als iemand me zoiets ging verbieden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och als Greys, Goodbye en ik het ook voor elkaar krijgen om van onze geliefdes met z'n 3en en een nachtje met z'n 10en in een huisje te gaan zitten dan kan jij het ook![]()
Oh dat lukt ook wel. Ik moet alleen niet op Dirkh's oneerbare voorstellen in gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mij ken je toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dat lukt ook wel. Ik moet alleen niet op Dirkh's oneerbare voorstellen in gaan![]()
Maar mijn meneer zou wel gaan miauwen omdat het mensen van internet zijn die je niet kent. Hij heeft echt helemaal niks met het forum gebeuren.
Miauwen nog welquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dat lukt ook wel. Ik moet alleen niet op Dirkh's oneerbare voorstellen in gaan![]()
Maar mijn meneer zou wel gaan miauwen omdat het mensen van internet zijn die je niet kent. Hij heeft echt helemaal niks met het forum gebeuren.
Zolang het onbekenden zijn die ik zelf ook niet ken, heeft je partner wel een punt. Verbieden omdat hij bang is dat ik er met een ander vandoor ga, is dan weer niet nodig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het ook bijzonder onprettig vinden als iemand me zoiets ging verbieden.
Mwah, die oneerbare voorstellen van Dirk...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oneerbaar... dat vind ik zo'n naar woord.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik moet alleen niet op Dirkh's oneerbare voorstellen in gaan![]()
Nou ik hou niet van met twee maten meten nee. Als hij zelf moeilijk doet twee maanden geleden om iets soortgelijks, dan accepteer ik niet zomaar dat hij nu exact hetzelfde wil neequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En volgens mij kan jij heel goed moeilijk doen
Ik zou er ook echt niet tegen kunnen. Maar das meer hoe je relatie in elkaar steekt en verschilt per stel lijkt me. Die van mij gaat ook 2 á 3x per jaar weg met mensen van haar studievereniging, of in september intro-weekend voor de nieuwe studenten begeleiden. En aangezien het een technische studie is, is ook 80% man dan ofzo. Maak ik ook geen probleem van, dus ik zou het ook bijzonder raar vinden als zij dan nu wel zou mquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als er duidelijke aanwijzing zou zijn dat je er met een ander vandoor kunt gaan snap ik wel dat ie niet staat te springen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zolang het onbekenden zijn die ik zelf ook niet ken, heeft je partner wel een punt. Verbieden omdat hij bang is dat ik er met een ander vandoor ga, is dan weer niet nodig.
Verbieden kan ook niet. Rekening houden met elkaar, dat vind ik wel zo netjes. Dat houdt niet in dat je alles maar moet laten voor een ander, maar ik zal niet zonder overleg zomaar een weekend weg blijven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar er komen ook grote boze enge mannen en daar kunnen jij en ik heul niet tegenop dan en en en....quote:
Nee, dat vind ik zeker niet raar...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik hou niet van met twee maten meten nee. Als hij zelf moeilijk doet twee maanden geleden om iets soortgelijks, dan accepteer ik niet zomaar dat hij nu exact hetzelfde wil nee![]()
Is dat heel raar?
Maar hoezo mag het dan niet als het onbekenden zijn? Je kan toch ook in je relatie nieuwe vrienden / kennissen krijgen waar je partner niks mee heeft en waar je dan zelf apart mee op stap gaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zolang het onbekenden zijn die ik zelf ook niet ken, heeft je partner wel een punt. Verbieden omdat hij bang is dat ik er met een ander vandoor ga, is dan weer niet nodig.
En daarbij is mijn ketting niet zo lang. Dus een weekend wegblijven komt neer op een weekend in de tuin zittenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verbieden kan ook niet. Rekening houden met elkaar, dat vind ik wel zo netjes. Dat houdt niet in dat je alles maar moet laten voor een ander, maar ik zal niet zonder overleg zomaar een weekend weg blijven.
Greys is het grootst denk ik hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar er komen ook grote boze enge mannen en daar kunnen jij en ik heul niet tegenop dan en en en....
Ik denk meer dat ze bedoelt dat de partner het geen prettig idee vindt als ze een groep gaat meeten die ze puur online kent... Dan weet je nooit zeker wat voor mensen het zijn. Niet als bedreiging qua vreemdgaan ofzo, meer qua algemene veiligheidquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoezo mag het dan niet als het onbekenden zijn? Je kan toch ook in je relatie nieuwe vrienden / kennissen krijgen waar je partner niks mee heeft en waar je dan zelf apart mee op stap gaat
Meer als in voor mij ook onbekend. Je weet tenslotte niet zeker wie er achter zo'n username zit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoezo mag het dan niet als het onbekenden zijn? Je kan toch ook in je relatie nieuwe vrienden / kennissen krijgen waar je partner niks mee heeft en waar je dan zelf apart mee op stap gaat
Ik heb behalve Tha_Erik iedereen die mee gaat al eens gezien in het echt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik overleg zoiets ook altijdquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verbieden kan ook niet. Rekening houden met elkaar, dat vind ik wel zo netjes. Dat houdt niet in dat je alles maar moet laten voor een ander, maar ik zal niet zonder overleg zomaar een weekend weg blijven.
Nou, kom dan maar niet de 15equote:Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Meer als in voor mij ook onbekend. Je weet tenslotte niet zeker wie er achter zo'n username zit.
Mijn meneer houdt niet van contacten op doen op internet vanwege de kans dat er een fout iemand tussenzit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
True.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Meer als in voor mij ook onbekend. Je weet tenslotte niet zeker wie er achter zo'n username zit.
Mijn meneer houdt niet van contacten op doen op internet vanwege de kans dat er een fout iemand tussenzit.
Mjah dat kan altijd, maar deze groep is al meerdere malen met elkaar op stap gegaan, en tis niet dat je met een of andere enge kerel alleen meet. Je zit daar met >10 mensen... Waar van 8 á 9 elkaar al meerdere malen hebben gezienquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Anders had ik 'm wel laten gaan zonder zeuren trouwens. Ik sta niet te springen maar hey ik ga er vanuit dat die verliefdheid over is en hij happy is met onze relatie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zeker niet raar...
Ik heb er meerdere nog niet gezien...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb behalve Tha_Erik iedereen die mee gaat al eens gezien in het echt.
En dus ga ik er van uit dat hij gewoon vertrouwt op mijn eigen oordeel en beslissing
En zelfs al kende ik de mensen niet, dan nog ga ik er van uit dat iemand vertrouwt op mijn eigen beslissing.
ok, 10 mensen waarvan 8-9 elkaar al kennen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dat kan altijd, maar deze groep is al meerdere malen met elkaar op stap gegaan, en tis niet dat je met een of andere enge kerel alleen meet. Je zit daar met >10 mensen... Waar van 8 á 9 elkaar al meerdere malen hebben gezien
Maar snap het principe ja. Alhoewel dat hele 'Op internet zitten alleen enge oude vieze mannen' nou ondertussen ook wel achterhaald is imho.
Behalve in het geval van Dirkh dan...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dat kan altijd, maar deze groep is al meerdere malen met elkaar op stap gegaan, en tis niet dat je met een of andere enge kerel alleen meet. Je zit daar met >10 mensen... Waar van 8 á 9 elkaar al meerdere malen hebben gezien
Maar snap het principe ja. Alhoewel dat hele 'Op internet zitten alleen enge oude vieze mannen' nou ondertussen ook wel achterhaald is imho.
Heb je Hostel gezien?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, 10 mensen waarvan 8-9 elkaar al kennen...Wat zijn dan de plannen met die laatste 1-2?
Eh nee...quote:
Het is ook lastig hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Anders had ik 'm wel laten gaan zonder zeuren trouwens. Ik sta niet te springen maar hey ik ga er vanuit dat die verliefdheid over is en hij happy is met onze relatie.
Voordat mensen denken dat ik 'm maar elk contact met andere vrouwen verbied![]()
Oi, ik heb alleen Maes en Greys ontmoet. Meerdere malen met elkaar op stap gegaan? Ik heb ze gezien, gewappert, gezoend en dawast.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De typische vrouw uithangen is ook heerlijk zo nu en dan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yep Greys, dat was zijn antwoord en de mijne twee maanden geleden ook. Je hebt helemaal gelijk.
Ik hing alleen even de typische vrouw uit. Jij moeilijk doen over mijn afspraak twee maanden geleden, ik nu eerst even moeilijk terug doen.
Uiteindelijk hadden we een verjaardag die avond en ging die afspraak sowieso niet door
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Twee maanden, twee jaar, zes jaar, twaalf jaar, 24 jaar... vrouwen gooien alles voor je poten. Die krengen vergeten niks!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yep Greys, dat was zijn antwoord en de mijne twee maanden geleden ook. Je hebt helemaal gelijk. Eerlijkheid is een goed teken in de meeste gevallen.
Ik hing alleen even de typische vrouw uit. Jij moeilijk doen over mijn afspraak twee maanden geleden, ik nu eerst even moeilijk terug doen.
Dirkh doe jij eens even een foto van jezelf dan. Om mijn meneer te laten zien dat je te vertrouwen bent en zoquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oi, ik heb alleen Maes en Greys ontmoet. Meerdere malen met elkaar op stap gegaan? Ik heb ze gezien, gewappert, gezoend en dawast.
En ik ben geen vies mannetje, beetje ranzig misschien, maar geen vies mannetje.
![]()
Kutkleuter
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee maanden, twee jaar, zes jaar, twaalf jaar, 24 jaar... vrouwen gooien alles voor je poten. Die krengen vergeten niks!
eh...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dirkh doe jij eens even een foto van jezelf dan. Om mijn meneer te laten zien dat je te vertrouwen bent en zo
Oude koeien moet je uit de sloot halen en niet laten verzuipenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee maanden, twee jaar, zes jaar, twaalf jaar, 24 jaar... vrouwen gooien alles voor je poten. Die krengen vergeten niks!
eh jij...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga vrijdag met Greys en Goodbye zoenen
WHO'S A KUTKLEUTER NOWWW
Dat is een goeie!!! Die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oude koeien moet je uit de sloot halen en niet laten verzuipen
Nee...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dirkh, is juist niet het goede voorbeeld om 'm over te halen eh?
Met een Lenny Kuhr plaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee...
Dan kun je beter een foto van JJH laten zien. In zn roze shirt
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga vrijdag met Greys en Goodbye zoenen
WHO'S A KUTKLEUTER NOWWW
quote:
Moet het een foto met kleren aan zijn?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dirkh doe jij eens even een foto van jezelf dan. Om mijn meneer te laten zien dat je te vertrouwen bent en zo
Nee hoor, bewijzen dat de jouwe kleiner is voldoet ook denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet het een foto met kleren aan zijn?
Doe die ene in de sneeuw met dat bier nog evenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet het een foto met kleren aan zijn?
Hoe was het? ging je voor je nek?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor, bewijzen dat de jouwe kleiner is voldoet ook denk ik
Oh, fijn dat je niet hoefde te blijven. Krijg je vandaag wel uitslag?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:49 schreef Ml-etje het volgende:
hij heeft wel een klap gehad volgens de röntgenmeneer maar de specialist kijkt er vandaag zelf natuurlijk ook nog even naar.
Hoefde ieg niet te blijven
Ik dus ook.quote:
Zie je wel dat jij de slowchatslet bent, en niet Llquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dus ook.![]()
*deelt in het wilde weg zoenen uit*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is toch gevallen met skieen dacht ik? Dus toen ze naar de dokter moest dacht ik gewoon dat het daar wel om zou zijn. En hier zegt ze dat dat idd zo is:quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Waar staat de post van Ml dan met uitleg?
Want die zie ik ook niet?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:49 schreef Ml-etje het volgende:
hij heeft wel een klap gehad volgens de röntgenmeneer maar de specialist kijkt er vandaag zelf natuurlijk ook nog even naar.
Hoefde ieg niet te blijven
Zwart pak weer terug hangtquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
Ben met skiën begin februari omver geskied en bleef last houden.
Als ik s'morgens in bed lig dan kraakt het nogal in mijn nek en zo nu en dan issie ook nogal zwaar.
Verder niks bijzonders
Misschien wel ja, heb zelfs met jou het bed gedeeld.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij de slowchatslet bent, en niet Ll
SSSSSSSSSSSSST! Mn imago wat doe je!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien wel ja, heb zelfs met jou het bed gedeeld.
He bah, vervelend! En nu dus even afwachten wat de specialist zegt. Heb je er veel last van?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
Ben met skiën begin februari omver geskied en bleef last houden.
Als ik s'morgens in bed lig dan kraakt het nogal in mijn nek en zo nu en dan issie ook nogal zwaar.
Verder niks bijzonders
Ah ja oke, sorry, ik dacht even dat er iets 'nieuws' gebeurd wasquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze is toch gevallen met skieen dacht ik? Dus toen ze naar de dokter moest dacht ik gewoon dat het daar wel om zou zijn. En hier zegt ze dat dat idd zo is:
[..]
Ja, probeer je imago hier maar hoog te houden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSST! Mn imago wat doe je!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja oke, sorry, ik dacht even dat er iets 'nieuws' gebeurd was
Niet dat dit niet vervelend genoeg is natuurlijk ...
Oh dan mag ik wel meeten van mijn meneerquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou, dat kan ik zo wel vertellen. Kleiner dan die van mij vind je niet. Dat is gevalletje kippevel
Erik, Ll en JJH gaan ook mee...quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
voor Ml
Tralalala ik ga naar huis![]()
[..]
Oh dan mag ik wel meeten van mijn meneer
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He bah, vervelend! En nu dus even afwachten wat de specialist zegt. Heb je er veel last van?
Uit de conversatie hier maakte ik op dat je een acute blessure had. Vanmorgen gebeurd of zo.![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja oke, sorry, ik dacht even dat er iets 'nieuws' gebeurd was
Niet dat dit niet vervelend genoeg is natuurlijk ...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:voor Ml
Tralalala ik ga naar huis![]()
[..]
Oh dan mag ik wel meeten van mijn meneer
Oh maar ook daar ligt mijn meneer niet wakker vanquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erik, Ll en JJH gaan ook mee...
en ik weet niet meer wie, maar iemand hier had het laatst over een kinderarm
Heb een goede agenda maar andersquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]Ik denk er soms niet bij na dat niet iedereen alles terugleest en onthoudt etc...
Geniet er maar vanquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh maar ook daar ligt mijn meneer niet wakker van![]()
En Ml het is hier heerlijk zonnig
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Je zit er zelf in ieder geval niet mee Dirkh![]()
Ml, volgens mij kan ik wel mee meeten. Ik moet alleen even kijken hoe ik er kom dan.
Weet niet in welke omgeving je woont maar wij wonen allemaal verspreid dus wie weet kun je wel met iemand meerijden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:![]()
Ml, volgens mij kan ik wel mee meeten. Ik moet alleen even kijken hoe ik er kom dan.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar woon je in de buurt ongeveer?
Mijn auto is nog helemaal leeg, dus als je blijft slapen kan je met mij mee rijden
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet in welke omgeving je woont maar wij wonen allemaal verspreid dus wie weet kun je wel met iemand meerijden.
De schaamte voorbijquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Ik zal alle Zwitserse ESF inzendingen uit mijn hoofd leren. Dat dient nog een doel in de toekomst danquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
Je beseft je wel dat het één en al ESF wordt wat de klok slaat de 15e he, DML?
Dus ga je J'aime la Vie alvast maar oefenen dan.
Het is maar een pruik.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:13 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)koppie__.html?p=25,1
Kan die foto dus niet op haar twitter pagina vinden
Jullie zijn een warm bad. Maar ik kende de meesten van jullie al. Jullie verkassen gewoon van de ene SC naar de anderequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
Nou, niemand kan in elk geval zeggen dat er niemand welkom is in ons ESF-'kliekje'
Met al dat geklets over kinderarmpjes en kippevel heb ik nu meteen een neger in gedachtenquote:
Dat weet ik maar vind die pruik wel leuk genoeg om na te laten knippenquote:
Ach soquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat weet ik maar vind die pruik wel leuk genoeg om na te laten knippen
Ga maar lopenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jullie zijn een warm bad. Maar ik kende de meesten van jullie al. Jullie verkassen gewoon van de ene SC naar de andere
http://twitter.com/JessicaSimpson/status/12029218557quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:13 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)koppie__.html?p=25,1
Kan die foto dus niet op haar twitter pagina vinden
Er zitten hier toch echt ook een aantal niet-F&Fers hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jullie zijn een warm bad. Maar ik kende de meesten van jullie al. Jullie verkassen gewoon van de ene SC naar de andere
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten hier toch echt ook een aantal niet-F&Fers hoor
quote:
Je bent een schatquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://twitter.com/JessicaSimpson/status/12029218557
ML!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En zo ik gisteren al aangaf. Die vallen bijzonder mee in het gebruik
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ML!
Dan haal ik je wel op hoor DMLAl moet ik naar limburg rijden
Dan pik mij en Erik ook maar meteen op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ML!
Dan haal ik je wel op hoor DMLAl moet ik naar limburg rijden
Het was bij wijze vanquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan pik mij en Erik ook maar meteen op.![]()
Gezellig dat je meegaat DML!
Ja, goed onthouden hè. 22 mei, Landal Landgoed het Loo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ik zet het meteen in de agenda
Dat hoort niemand hoor, door al ons ESF-gezangquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat huisje gaat kraken in zijn voegen.![]()
Ja, jij gaat 22 mei naar LL het Lquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, goed onthouden hè. 22 mei, Landal Landgoed het Loo.
Nou DML zal mijn Mr even informeren dat het een weekje later wordtquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, goed onthouden hè. 22 mei, Landal Landgoed het Loo.
Ml, ik zeg net dat de leuke mensen een week eerder gaan...quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou DML zal mijn Mr even informeren dat het een weekje later wordt
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ml, ik zeg net dat de leuke mensen een week eerder gaan...![]()
Doe eens iets aan je zelfbeeld!
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had helemaal nog aan de PI gedacht!
Krijg ik nu een note? nee toch?Jij hebt nog helemaal geen noteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tss sneuequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef Dirkh het volgende:
En als je de note wil lezen, dan moet je een abonnement nemenFOK! is leuk en gemeen
quote:
WAT!quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef Dirkh het volgende:
En als je de note wil lezen, dan moet je een abonnement nemenFOK! is leuk en gemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ml???quote:
jij kan notes lezen toch?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ik moet de 15e aanwezig zijn zie ik al...
quote:
Ja doe es?quote:
Dat is een smileyquote:
zo zie ik er uit hoor! Echt!quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
Goed, ik heb nu dus een note![]()
En waar kan ik dat zien? Ik bedoel, ik zie nu niet eens DAT ik een note heb, laat staan wat er in staat
Dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Daar zie je hoeveel notes je hebt.
Hoe weet je dan dat je een note hebt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
Goed, ik heb nu dus een note![]()
En waar kan ik dat zien? Ik bedoel, ik zie nu niet eens DAT ik een note heb, laat staan wat er in staat
Omdat Dirk net zegt dat ie me er een heeft gegeven!quote:
Eet smakelijk!quote:
Wat zal ze balen.quote:
WAT!quote:
Dat dusquote:
Raar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT!
[..]
Dat dusNiet dat ik het erg vind om note-vrij te zijn, maar meer dat ik niet weet wat er stond...
ENG!quote:AAAAAAAAAAAAAAARRGGGHH!!!! * haren uit hoofd trekt *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Raar.![]()
[..]
ENG!
Op laten nemen, of zie je nog mogelijkheden voor herstel zonder shocktherapie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik stel een tijdelijke opname voor in Huize Mudkipz. Volgens mij is er op 15 mei nog een bed vrij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op laten nemen, of zie je nog mogelijkheden voor herstel zonder shocktherapie?
Ja, of een tafel/aanrecht/vloer/tuinstoel/trap/toilet/kaasbad etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee. Ik stel een tijdelijke opname voor in Huize Mudkipz. Volgens mij is er op 15 mei nog een bed vrij.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
Zullen we gaan kaasfondue-en de 15-de? Of zoals Greys dat zou zeggen "Kaasfonduwen"
Wast lekker?quote:
Niet om te eten gek.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ga ik wel naar de snackbar. En bel me effe als jullie klaar zijn en alles opgeruimd.
Nog erger!quote:
Lekkah!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
nou Dirkh je maakt vriendjes
Was lekker, kroketje op brood op en pompoenbroodje
Een huisje huren op Landal een optie, voor een paar weken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zit je thuis, zijn ze met de gevel van de flat hier tegenover bezig. Kolere herrie dat ze maken en dat hele ding staat in de steigers dus dat gaat wel een tijdje duren. Niks op het balkon in de zon zitten met een boek de komende weken
Goeie tipquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een huisje huren op Landal een optie, voor een paar weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |