Nou vind ik sandalen MET sokken ook vreselijk hoor...quote:Op maandag 12 april 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Zijn vrienden gingen hier pas rond een uur of half acht weg, dus geen zin meer om boodschappen te halen en te koken.
Oh, en er was een Engelsman in het restaurant. Op sandalen. Zonder sokken. Gruwel
True.quote:Op maandag 12 april 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou vind ik sandalen MET sokken ook vreselijk hoor...
Bleghquote:Op maandag 12 april 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True.
Maar dat vond ik een beetje viezig
fried shrimpsquote:
Als je dit ziet dan?quote:Op maandag 12 april 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
Gefrituurde Gamba's? Nog nooit gegeten denk ik..
Sandalen tsja..
doen ze ook, geen sandalen in het algemeen is geloof ik de regelquote:Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef JJH het volgende:
Met sokken, zonder sokken. Make op you're mind WIMMEN!
Gewoon geen sandalen! Sowieso niet in een restaurant!quote:Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef JJH het volgende:
Met sokken, zonder sokken. Make op you're mind WIMMEN!
quote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doen ze ook, geen sandalen in het algemeen is geloof ik de regel
Eens!quote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon geen sandalen! Sowieso niet in een restaurant!
pootjes?quote:
Ja nee, dat is wat anders. Net zoals flipflops.quote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon geen sandalen! Sowieso niet in een restaurant!
nog nooit gehadquote:
Schuldigquote:Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
alweer een nieuw topic, ben een beetje afgeleid
Sjuustquote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doen ze ook, geen sandalen in het algemeen is geloof ik de regel
Moet je eens bestellen als het als borrelhapje op de kaart staat!quote:
Die staartjes?quote:
Lekker.quote:Op maandag 12 april 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je eens bestellen als het als borrelhapje op de kaart staat!
Miepser! pootjes, staartjes, vinnetjes, schubjes...quote:
Will doquote:Op maandag 12 april 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je eens bestellen als het als borrelhapje op de kaart staat!
Zolang men maar weet dat je dat gedeelte niet moet opetenquote:Op maandag 12 april 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker.
[..]
Miepser! pootjes, staartjes, vinnetjes, schubjes...
Makkelijk he, internet op mobielquote:Op maandag 12 april 2010 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
weltrusten allemaal
vanuit bed, op mijn smartphone :p
Op je mobieltje?quote:Op maandag 12 april 2010 22:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ideaal!
maar om niet verslaafd te lijken ga ik nu tv kijken.
trusten
Ik haal je tweet ff weg, want dat had Dirk daaronder ergens al eerder getweetquote:
Oh sure. Ik heb niet zo actief teruggelezen, dit was een retweet van iemand anders.quote:Op maandag 12 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haal je tweet ff weg, want dat had Dirk daaronder ergens al eerder getweet
Goed?
quote:
Op je werk? Mensen die elkaar in de haren vlogen ofzo?quote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik viel meteen met mijn neus in de boter, ene incident na het andere. Vakantie, wasda?
Klinkt heul bekend.quote:Op maandag 12 april 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Catje![]()
Na een half uur alweer vergeten dat je ooit vakantie hebt gehad?
Neuh, niet zo dramatisch hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Op je werk? Mensen die elkaar in de haren vlogen ofzo?
Collega zag ik vandaag even. Zij en ik hadden het druk maar donderdag praten we bij. Alsof ik dan nog weet dat ik vakantie had.quote:[..]
Klinkt heul bekend.
Dat gaat inderdaad voor, je gaat dan inderdaad niet op je klok zitten kijken...quote:Op maandag 12 april 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, niet zo dramatisch hoor!Maar iemand die het moeilijk had en wat lastige gesprekken met onze klantjes die mensen moeten spuien. En dan gaat je planning aan gort want die dingen gaan voor.
En dat zijn ook de dingen die het werk leuk interessant maken.quote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad voor, je gaat dan inderdaad niet op je klok zitten kijken...
Heb je geen voicemail?quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Maar nu lig ik heerlijk met kat1 in het tentje en kat2 op mijn voeten.Kat3 ligt in zijn hangmand. Is sinds gisteren blijkbaar ook weer in de gratie.
Vanavond heb ik wel een telefoontje gemist van een onbekend nummer. Als dat maar niet Redcat was die een moederpoes moeten plaatsen!
En zonder die aparte dingen is je werk niets waard.quote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat zijn ook de dingen die het werk leuk interessant maken.
Mijn planning lag trouwens niet zo aan gort dat ik giga overuren heb gedraaid vandaag, mochten jullie dat denken.We hadden overleg vanaaf.
quote:Op maandag 12 april 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
En ook een item over Vincent, die heeft een eigen single nu.
Ik had voicemail... TUUTTUUTTUUTTUUT!quote:
Ned 1, greys. Teddy Scholten.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:07 schreef Ml-etje het volgende:
Moggezo nog maar even laten weten dat ik vandaag echt later ben
quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:06 schreef Dirkh het volgende:
Okay Greys, wat heb jij gedaan?
http://www.google.com/hos(...)un4ElDKYIMCVLj4z6OrA
Ik hoef ook maar twee uurtjes dus vanaf kwart voor elf stap ik de zon weer inquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:41 schreef Dirkh het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het werk even naar de dokter, even goeiedag zeggen stap daarna in de auto om naar het werk te rijden, kijk eens om me heen... mooi weer. Mail naar werk: Ik ben vandaag vrij!
HA!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar twee uurtjes dus vanaf kwart voor elf stap ik de zon weer in
Neuh ik bewaar mijn centjes en jolijt voor de vrijdagavond, we smsen je wel wat leuks als je bij paddo op de bank zitquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Lekker hoor, zo'n dagje onverwachts. Agenda net even verschoven naar de rest van de week. Oh Ll, ga je nog lekker lunchen ergens? Wel weer op tijd terug he, de baas staat te wachten.
whehehe, ja dat geloof ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh ik bewaar mijn centjes en jolijt voor de vrijdagavond, we smsen je wel wat leuks als je bij paddo op de bank zit
Ja, nou... zeiken mekkeren en bloeden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja kun je nagaan hoe zwaar wij het hebben elke maand
Ik heb mezelf altijd al een vrouwending gevoeld/gevonden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Oh Dirkh, wie had dat gedacht een maand of twee geleden, dat je nog eens in topics met vrouwendingen terecht zou komen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Oh Dirkh, wie had dat gedacht een maand of twee geleden, dat je nog eens in topics met vrouwendingen terecht zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |