Wacht maar op de stuwingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef Orea het volgende:
Tuurlijk, jij komt gewoon slanker uit je zwangerschapOok wel lekker!
Ik mag hopen dat 't kind sowieso die borsten eraf drinkt! Echt ik wist dat ze groot waren, maar als ik die foto's terug zieik schrok gewoon!! Das toch niet normaal
oooooooh, wowquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:17 schreef Orea het volgende:
Tessie!!!gewoon alweer 6 maanden zwanger! Buikje begint mooi te komen nu
Son, ook overduidelijk zwanger hoor!!!nog even geduld
Deze is ook nog van zaterdag, als je de buik en de borsten eraf schroeft, zie je echt nergens dat ik zwanger ben... Als ik mezelf zo zie, zou je niet zeggen dat het 'maar' 13 kilo erbij zijnzou zelf minstens al 25 kilo denken
[ afbeelding ]
Nee, 40-42.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
owik dacht dat je op de onderste foto wel al aan een 38/40 zou zitten
Ja die wilde ze wel even naar binnen rapleyenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef huuphuup het volgende:
ha fijn Sorbo!
Ik zou ook wel flink willen terug plooien weermisschien moet k wat minder vreten dan
en meer sporten zou handig zijn maar die heup hè...
En Isabeau met dat taartje
Ik zet 't vast in m'n agendaquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:22 schreef Oksel het volgende:
Over een jaartje of 2 ook hier mijn bijdrage. En ik verwacht dat mijn aanstaande vrouw een prachtig buikje krijgt, omdat ze superslank en redelijk gespierd is..
quote:Hehe..would you like that?
Looks cute...it is something amazing btw...really amazing...that your baby is growing there in your belly...out of a little egg and sperm...something truly wonderful...
nayquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja die wilde ze wel even naar binnen rapleyen![]()
Maar jij bent toch al poepieslank?!
Ik ben 1,74mquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nay
ik weet niet hoe lang je bent maar ik denk dat wij bijna net zo zwaar zijn. Jouw streefgewicht is ook mijn streefgewicht haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |