'k Zal Ravage vanavond even helpen herinneren..quote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
......
Ik hoopte op nog een Mor en/of Draakje buikje zo op het eind dames
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:12 schreef Morretje het volgende:
Mooie foto Tessie!
[..]
'k Zal Ravage vanavond even helpen herinneren..![]()
Leuk filmpje! Ivan ging zelfs nog heviger tekeer in m'n buik. Echt last had ik daar trouwens niet van. Ik vond het wel gezellig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Tessie
Ik moest ook erg lachen om de katten erbij op de foto
Zo'n spurt had ik ook ineens Orea
Prachtig
Ook al in Z&G gepost, maar hoort toch wel hier. Filmpje van vanmiddag van mijn buik
Wat een mooi filmpje!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ook al in Z&G gepost, maar hoort toch wel hier. Filmpje van vanmiddag van mijn buik
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:32 schreef ChilllayD het volgende:
Links 23 weken, rechts vandaag. Bijna 29 weken!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Foto van afgelopen dinsdag: 38 weken:
[ link | afbeelding ]
Bloot:
[ link | afbeelding ]
En hoezo, een bolletje?![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gaaf, die bol. Heb je een basketbal ingeslikt of zo?
![]()
Ik liep gister in de dierentuin en zag bij de ingang een piepklein blond prietmeisje staan. Ik moest gelijk aan jou denken. Ik dacht: dat zou zoooo jouw dochter kunnen zijn over een jaar of twee
Dus ze merkte dat ik naar haar keek en ik kreeg een breeeede glimlach en en "haaaaai"
Nee sorry....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |