SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Aan de andere kant krijg ik inmiddels iedere week wel een paar keer de opmerking "zeker de laatste loodjes" En dan die blikken als ze horen dat ik nog tot half juli moetquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef nytar het volgende:
Ik hoor inderdaad vaak dat ik een kleine buik heb, maar ik moet zeggen, ik vind die van jullie net zo mooi! Soms is het ook niet leuk om te horen dat je eruit ziet alsof je nog maar 3 maanden zwanger bent...
Schoonmoeder van je schoonzus.... Das dan toch je eigen moeder?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat aan mijn buik zitten heb ik hier niet.
Nja mijn schoonmoeder deed het laatst (maar dat vind ik dan niet zo erg, is toch de oma)
En ook een keer de schoonmoeder van mijn schoonzus (mja was zo van: gefeliciteerd, dus ook niet zo'n ramp)
misschien toch het voordeel van niet zo'n grote buik haha
Oh ja, oeps dat kan ook nogquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
nee schoonmoeder van mijn schoonzus is heeeeeeeeeel iemand anders
(schoonmoeder van de zus van mijn vriend)
Dankquote:Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef McLaura het volgende:
Je hebt een mooi buikje Pessie (zowel op de foto als in 't echt!)
quote:Op maandag 19 april 2010 17:24 schreef CrazyPrincess het volgende:
Blote buik
Ik had ook ongeveer zo'n buikje bij 22 weken Cantare. Toen vond ik het ook niets voorstellen, maar achteraf gezien was ik zeker al een eind op wegIk vind je buikje mooi
En de buikband ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |