Het is zijn cabine, hij mag helemaal zelf weten waar ie zijn jas ophangt, en het feit dat ie geen pottenkijkers wil is zijn goed recht en nog een valide reden ook. Als jij op deze manier die S&V-medewerkers benaderd hebt laatst dan snap ik wel dat je even mee mocht naar buiten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:23 schreef greavy het volgende:
Arriva heeft soms wel irritante machinisten zeg, zoals nu in de stopper naar Leer.
Wilt ie zijn jas niet weghalen bij de deur "omdat ie geen pottekijkers wil".
De spurts zijn er toch echt voor gemaakt vind ik, om mee te kijken over de schouder.
ehm, ik heb deze mcn niet vreemd benaderd.. En die s&V medewerkers ook niet..quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is zijn cabine, hij mag helemaal zelf weten waar ie zijn jas ophangt, en het feit dat ie geen pottenkijkers wil is zijn goed recht en nog een valide reden ook. Als jij op deze manier die S&V-medewerkers benaderd hebt laatst dan snap ik wel dat je even mee mocht naar buiten.
Hoe gaat dat dan ongeveer? Jij klopt op het deurtje "Hee haal je jas eens weg, ik wil meekijken"?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:23 schreef greavy het volgende:
Arriva heeft soms wel irritante machinisten zeg, zoals nu in de stopper naar Leer.
Wilt ie zijn jas niet weghalen bij de deur "omdat ie geen pottekijkers wil".
De spurts zijn er toch echt voor gemaakt vind ik, om mee te kijken over de schouder.
misschien was dat een hint ......'zo is het wel weer genoeg'.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:03 schreef greavy het volgende:
En ja, het is zijn goed recht, maar het stomme is dat deze mcn eerst zijn jas op de haak had, ik met hem gesproken, hij vroeg wat ik met de fotocamera deed..
Na Europapark(of heet t daar niet zo?) verhing hij zijn jas pas.
Nee, zo ging het niet, maar maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan ongeveer? Jij klopt op het deurtje "Hee haal je jas eens weg, ik wil meekijken"?
Mja
quote:Zes mensen zijn gewond geraakt doordat een hogesnelheidstrein in Duitsland tijdens de rit een deur verloor. In de buurt van Koblenz raakte de deur van de trein los. Het glas barstte waardoor zes passagiers verwondingen opliepen.
De deur knalde daarna op een tegemoetkomende trein en raakte nog een auto naast het spoor. Daarbij vielen geen gewonden.
De Duitse spoorwegen hebben nog geen idee waardoor de deur is losgeraakt. Het traject tussen Montabaur en Limburg werd afgesloten, omdat de autoriteiten de deur moesten zoeken. De dienstregeling op de hogesnelheidslijn tussen Keulen en Frankfurt is door het ongeluk ernstig verstoord.
Foutje bedanktquote:
Wel tof dat het dan wel mag, alleen moet de mcn geen controleur tegenkomen, want dan hangt hijquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:45 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, zo ging het niet, maar maakt niet zoveel uit.
Zelfde mcn gehad tussen Groningen - Delfzijl en terug (waar ik tot sauwerd ging op de terugweg) bood hijzelf aan of ik in de cabine wou meerijden, zodat ik foto's kon maken. Wel tof van hem dat het nu ineens mocht, zelf in de cabine meerijden.
Mja, de Fyra niet, maar NS Internationaal verkleint dezer dagen wel haar verlies op deze manier.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:54 schreef TeringHenkie het volgende:
Wel grappig trouwens, die aswolk zorgt er wel voor dat de Fyra opeens winst gaat draaien
Ja, van AL die mensen die normaal van Schiphol naar Rotterdam Noord het vliegtuig zouden pakkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:54 schreef TeringHenkie het volgende:
Wel grappig trouwens, die aswolk zorgt er wel voor dat de Fyra opeens winst gaat draaien
Ik bedoelde meer al die toeristen in Amsterdam die naar het zuiden willen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, van AL die mensen die normaal van Schiphol naar Rotterdam Noord het vliegtuig zouden pakken![]()
T zal me een vetpot wezen daar
Polaris Rail nooit van gehoord. Hebben die uberhaubt al lijnen hier?quote:In totaal vier maatschappijen willen de treindiensten tussen Zwolle en Emmen uitvoeren.
De openbaarvervoerbedrijven Arriva, Syntus, Veolia en Polaris Rail hebben zich gemeld voor de aanbesteding. De lijn Emmen - Zwolle wordt aanbesteed samen met de lijn Almelo - Mariënberg. De provincies Overijssel en Drenthe willen dat beide lijnen worden verbonden, zodat er een goede verbinding ontstaat tussen Twente en Drenthe.
Het is Pollarisrail. Schijnt een eenmansbedrijfje te zijn, maar er moeten grote partijen achter zitten.quote:Op zondag 18 april 2010 00:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Polaris Rail nooit van gehoord. Hebben die uberhaubt al lijnen hier?
Die lijn wordt toch een tram als de hanzelijn er is?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:50 schreef greavy het volgende:
volgens een HC hier in de trein (NS) gaat de NS ook afzien van het Kamperlijntje, omdat ze het te duur vinden, en te weinig opbrengt.. Maar officieel heeft hij er nog niks over gehoord.
Dat werd ook wel eens tijdquote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef SHERMAN het volgende:
In Geldermalsen is men begonnen met het afbreken van het emplacement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |