Wow, echte originelen. Ze lijken trouwens wel erg op de ikea versie die ik thuis hebquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:13 schreef aegor102 het volgende:
Gescoord van marktplaats, echte originele piet zwart gruttersbakjes uit 1937, moeten natuurlijklijk wel even opgeknapt worden.![]()
Shit, foto's nemen gaat niet goed de laatste tijd.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wilden we eerst kopen inderdaad maar toen kwamen we deze tegen, degene van wie wij ze gekocht hebben had er nog een heleboel staan, jaren geleden heeft hij voor zijn werk een groot aantal piet zwart keukens uit huizen moeten slopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:19 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Wow, echte originelen. Ze lijken trouwens wel erg op de ikea versie die ik thuis heb [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:07 schreef aegor102 het volgende:
Werk in de continu diensten, deze week de nacht dus tot een uur of 1 slapen een bakkie en klussen maar tenminste als ik zin heb
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef aegor102 het volgende:
Het zit vandaag niet mee, nieuwe aanrechtblad werd alleen geleverd en niet geplaatst dus kan niet verder in de keuken en een koppeling van een radiator begon spontaan te lekken.![]()
Ben nu dus bezig met de radiator weer lekvrij te maken.
Mijn schuld, had hun bericht niet goed gelezen of begrepen, alleen maar leveren, volgende week plaatsen hopen we.quote:
Net bezig met een update.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:33 schreef Ml-etje het volgende:
En is er een blad inmiddels?? En hoe is de nieuwe vloer?
De nieuwe, en de keukenboeren zijn net gearriveerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef Beijtje het volgende:
Ach, arme katDas nooit leuk... Is de foto van de oude of de nieuwe kat?
Maar mooie tuin, kipjes en vloer!![]()
(Ik wil ook kipjes en kat...)
Te vroegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:33 schreef Ml-etje het volgende:
Het zit niet mee Aegormaar wel keukentijd
![]()
Hoop dat het nieuwe poezebeest en kipjes lang bij je mogen blijven
Niet zo goed op het moment, heb wat problemen op mijn werk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |