quote:Mesiahofsilence288 When I first saw Kaya I was like 'wow what a cute Japanese girl'
Then he starting singing...
What an adorable little man. I think I have found the msot beautiful Japanese man there is
quote:Op maandag 12 april 2010 20:20 schreef Phones666 het volgende:
Bovendien, na wat op Google gezocht te hebben, ben ik erachter gekomen dat de zanger mannelijk is![]()
![]()
Waarom post je een goed nummer in een topic wat over slechte nummers gaat.quote:
Het was een matig topic.quote:
Krimpende eierstokken?quote:Op maandag 12 april 2010 20:20 schreef Phones666 het volgende:
Hier krimpen je eierstokken toch spontaan van in![]()
Niet Juka zelf, Hizaki Grace Projectquote:Op donderdag 15 april 2010 08:37 schreef Desunoto het volgende:
Kaya is inderdaad kut.![]()
Je was eerst iets van Juka aan het kijken of zo?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
Echt mooi ditquote:Op donderdag 15 april 2010 08:51 schreef Jumparound het volgende:
ik heb dat altijd met marcello
-edit- oh, je vond het echt slecht...
Nou, misschien kan je dit wel waarderen...
quote:mufc87 Dit nummer heeft mij in mijn jeugd betoverd, de mooie warme kwetsbare stem van Louis Armstrong had een grote indruk op mij achter gelaten. Ik weet niet of het kwam omdat ik een kind was of niet, maar dat gevoel heb ik nimmer meer ervaren.
Tot vandaag. Wat een fantastische cover. De kwetsbaarheid, de breekbaarheid. Je hebt mij in mijn ziel geraakt, iets wat Louis Armstrong tot op heden alleen gelukt was. Chapeau! Ga zo door! Je kan een hele grote worden!!!
Kaya'Rolledquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef Desunoto het volgende:
Ze moeten er de nieuwe rickroll van maken. En dan zo knippen dat het filmpje begint op het moment dat hij zij het begint te dansen en zingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |