ohja?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Raqualad het volgende:
Zo goed als alles van Roosbeef past wel in het rijtje WTF-muziek.
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Raqualad het volgende:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Raqualad het volgende:
Ik vind het wel echt een goede band hoor, alleen het is de norm dat een zangeres loepzuiver zingt. Roos van Roosbeef zingt sowieso niet loepzuiver, dus past het in het rijtje WTF-muziek. Alleen al omdat het afwijkt van de norm.quote:
Mooi ook hoe die andere gast zijn gitaar een klein beetje gaat stemmen op het einde.quote:
Ja ik heb die docu over scott walker gezien geweldigquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef On het volgende:
[..]
Mooi ook hoe die andere gast zijn gitaar een klein beetje gaat stemmen op het einde.
Mijn bijdrage
Vooral rond 4:19 checken.
Er is een Scott Walker docu? Is die ergens te vinden? Ik heb wel wat albums van hem liggen. Qua avant-garde songwriters had Tim Buckley er ook wel een handje vol van.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik heb die docu over scott walker gezien geweldig
Thanks!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja de scott walker documentaire heet 30th centrury man en die is te vinden via de geijkte kanalen.
Vind je dat WTF?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:30 schreef Grimmson het volgende:
Plaid, al een tijdje ontdekt toen ze de soundtrack hadden gemaakt voor een Anime, Tekkonkinkreet. Het is een Engelse Electro-Duo en vrij divers. Het ene nummer is meer WTF dan 't ander maar zeker niet minder vet.
Hope you'll like it:
Owh, is die er dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind je dat WTF?!
Ga jij eens snel het IDM topic zoeken
tof, sowieso Lighting Bolt:quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:24 schreef On het volgende:
Deze is ook vet, publiek gefilmd tijdens een Lightning Bolt concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |