ah okquote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef arucard het volgende:
In het vorige topic ging het een tijdje over Patton
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:36 schreef OVchipkaart het volgende:
een leuk liedje over constipatie
Wat een baasquote:Op maandag 15 november 2010 22:46 schreef Trashcanman het volgende:
In de jaren 50 hadden ze ook al wat vreemde zooi.
Bekijk deze YouTube-video
ohja?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Raqualad het volgende:
Zo goed als alles van Roosbeef past wel in het rijtje WTF-muziek.
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Raqualad het volgende:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Raqualad het volgende:
Ik vind het wel echt een goede band hoor, alleen het is de norm dat een zangeres loepzuiver zingt. Roos van Roosbeef zingt sowieso niet loepzuiver, dus past het in het rijtje WTF-muziek. Alleen al omdat het afwijkt van de norm.quote:
Mooi ook hoe die andere gast zijn gitaar een klein beetje gaat stemmen op het einde.quote:
Ja ik heb die docu over scott walker gezien geweldigquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef On het volgende:
[..]
Mooi ook hoe die andere gast zijn gitaar een klein beetje gaat stemmen op het einde.
Mijn bijdrage
Vooral rond 4:19 checken.
Er is een Scott Walker docu? Is die ergens te vinden? Ik heb wel wat albums van hem liggen. Qua avant-garde songwriters had Tim Buckley er ook wel een handje vol van.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik heb die docu over scott walker gezien geweldig
Thanks!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja de scott walker documentaire heet 30th centrury man en die is te vinden via de geijkte kanalen.
Vind je dat WTF?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:30 schreef Grimmson het volgende:
Plaid, al een tijdje ontdekt toen ze de soundtrack hadden gemaakt voor een Anime, Tekkonkinkreet. Het is een Engelse Electro-Duo en vrij divers. Het ene nummer is meer WTF dan 't ander maar zeker niet minder vet.
Hope you'll like it:
Owh, is die er dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind je dat WTF?!
Ga jij eens snel het IDM topic zoeken
tof, sowieso Lighting Bolt:quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:24 schreef On het volgende:
Deze is ook vet, publiek gefilmd tijdens een Lightning Bolt concert.
Hiero: IDM deel 5quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Owh, is die er dan?![]()
Niet gezien, hoort 't inderdaad meer bij, kon 't niet echt zo in 1-2-3 vinden..
Zie het als (un)easy listeningquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
uhm... ik hoor geen muziek en een enge vent... SLUMBERRRR SLUMBEERRR
wauw.. als het maar verkoopt hequote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zie het als (un)easy listeningthe golding institute heeft ook cds met field recordings van vliegtuig toiletten en american malls
Nouja dit is hetzelfde tochquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wauw.. als het maar verkoopt he
ik check op youtube wel van die rustig wordt dingen, vent die verteld dat je naar een eiland gaat en daar een kokosnoot gaat eten etc
mwa van deze gast krijg ik eerder nachtmerriesquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja dit is hetzelfde tochSlumberrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Had er op de vorige pagina al wat van gepost, maar dan vind je Tim Buckley (vader van Jeff) vast ook wel goed. Vooral in zijn heroine periode.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:40 schreef NiekL het volgende:
Die is gaaf ja, van hetzelfde album
Scott staat op Nr.. 4 in mijn Overall Top Artists chart op Last.fm
En wat is het antwoord daarop?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef NiekL het volgende:
Klopt ja. Toen ik een keer Scott Walker aan iemand voorstelde vroeg hij ook of ik Anthony and the Johnsons dan ook luisterde
quote:I want to say thanks for the woman who just started to talk to me there and then singed with me. It was great that you were There and it was a pleasure for me to play with you. And thanks a lot for the guy who started to play the drums! I hope to meet you again and if you want your name here on the video just send me a message with your names!!
www.rumor.nlquote:Dutch is een nieuwe groep muzikanten komend uit alle hoeken van de wereld die zich om verschillende, maar voornamelijk muzikale redenen, in en om Amsterdam hebben gevestigd. De muziek die hieruit voortkomt is soms geheel vrij maar tegelijkertijd ook juist in z’n geheel niet. Structurele improvisaties worden afgewisseld met gecomponeerde maar op hun beurt ook weer flexibele arrangementen. Door het combineren van akoestische instrumenten (bariton sax, trompet) met elektronische geluiden (synthesizer, gitaar) ontstaat een wonderlijke mix van noise, contemporaine muziek, pop en vrije muziek. Stukken in allerlei sonische kleuren die soms een hoge intensiteit en energie bevatten en soms ingehouden of bewust uitgerekt zijn. Denk aan swing met een knars, polderfanfare on acid, Talking Heads meets freejazz.
Sterker nog john zorn is de eigenaar van dat label, en ze hebben nog geen schetenlater in hun oeuvre. Voor mensen die geintreseed zijn in wtf muziek raad ik trouwens de reeks arcana boeken aan die ook op dat label zijn gereleased, een erg interessant kijkje in de beweegredenen en inspiraties van veel wtf artiesten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:35 schreef Faxie het volgende:
D'r zijn hier trouwens best wel wat mensen bekend met het label Tzadik?
Als je iemand zoekt die z'n scheten opneemt en ondertussen op een trommel slaat met z'n piemel terwijl hij oergeluiden maakt onder het mom van 'expressionistische kunst' dan kan je waarschijnlijk wel bij Tzadik terecht. John Zorn is wel een bekende bij dat label.
Ik kan het soms wel waarderen, maar vaak ook niet, 't moet echt m'n snaar raken.
te bestellen op tzadik.comquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Faxie het volgende:
Die Arcana boeken klinken wel interessant....zijn die online te vinden?
Ohmygoshquote:
Klinkt inderdaad behoorlijk engelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:37 schreef daftme het volgende:
Een taal die niet bestaat maar gemaakt is om de klanken. Klinkt vrij Engels.
daar zat ik net naar te kijken, wtf! iddquote:
haha, heb heb ik ooit live gezien... aardig wtf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |