Voor nog geen 8500 fans gaan de spelers zich niet lopen uitsloven.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
en nog niet gescoord? prutser
|quote:Op woensdag 21 april 2010 17:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor nog geen 8500 fans gaan de spelers zich niet lopen uitsloven.
Baas boven baas!quote:Het hoosde de hele dag, waardoor de 4864 toeschouwers...
8-0quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef -J-D- het volgende:
Ik speel tegen een VI-er en ben zelf een VIII-er
4-0 bij rust
De 15992 supporters die vandaag naar Home of a Fok!-Cup Champion gekomen zijn, worden verrast door hevige regenbuien.
Fok-Cup, dat een balbezit had van 74 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Doe je goed, hier is het inmiddels 7 minuten voro tijd 0-10 geworden, 3 spelers met een hattrickquote:
Good busy!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:08 schreef Taneli het volgende:
[..]
Doe je goed, hier is het inmiddels 7 minuten voro tijd 0-10 geworden, 3 spelers met een hattrick
ondanks de rode kaart is het toch 2 - 0 gebleven.. lang leve de bovennatuurlijke spelhervatterquote:Op woensdag 21 april 2010 18:34 schreef MrMoon het volgende:
damn 2 - 0 voor en een rode kaart.. dat betekent denk ik alsnog verlies aangezien het een middenvelder is..
One by one, not by a hundred!quote:Op donderdag 22 april 2010 06:28 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen, de functie "VJ/GL-organisator" is nog vacant!
CV's kunnen naar mij gestuurd worden per PM
ik ben kansloos voor de 2de ronde.. maar goed dat ik de eerste al overleefde viel me reuze mee..quote:Op donderdag 22 april 2010 10:34 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz kan zelfs de tweede ronde beker overleven
Maar dan moet ik mn training een weekje omgooien van positiespel naar vleugelspel....Is ook geen ramp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |