rampzalig ervaring, rampzalig leiderquote:Op maandag 19 april 2010 08:59 schreef -J-D- het volgende:
Mijn YP
Evert-Jan Dijkstra (283458838)
17 jaar en 0 dagen
Maar wel TSI 0
laat oe raden. Iedereen heeft zich voortijdig teruggetrokken?quote:Op maandag 19 april 2010 09:38 schreef -J-D- het volgende:
Mijn teamnaam had ik veranderd op de dag dat ik stopte met het spel
Een dag na het winnen van de Fok!-Cup. Had altijd geroepen dat als ik dat zou winnen, ik zou stoppen met het spel.
Bij mijn centrale def heb ik er geen last van iig, die zet ik altijd in de kleine. Ik meende iets gelezen te hebben dat wanneer je hem in één van de grote zet hij zich ook iets meer op die kant zal concentreren (links of rechts dus), maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Weet iemand trouwens of het plaatsen van een EXTRA centrale mid/def/spits nog steeds invloed heeft op zijn prestaties? IK speel zondag met een centrale mid en heb hem nu op een van de twee grote vlakken gezet, voor het zicht assymetrisch dus. Is dit beter dan hem opstellen in het kleine vierkantje?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, kan het niet beter formuleren. Als je er een opstelling bijpakt met de nieuwe wedstrijdorders snap je wel wat ik bedoel!
Zo heb ik het ook begrepen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij mijn centrale def heb ik er geen last van iig, die zet ik altijd in de kleine. Ik meende iets gelezen te hebben dat wanneer je hem in één van de grote zet hij zich ook iets meer op die kant zal concentreren (links of rechts dus), maar dat weet ik niet zeker.
Oke, dus er is geen prestatieverlies meer bij een 'extra' centrale speler en om perfecte symmetrie te creeren kan ik hem het beste in het kleine vlakje zetten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij mijn centrale def heb ik er geen last van iig, die zet ik altijd in de kleine. Ik meende iets gelezen te hebben dat wanneer je hem in één van de grote zet hij zich ook iets meer op die kant zal concentreren (links of rechts dus), maar dat weet ik niet zeker.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oke, dus er is geen prestatieverlies meer bij een 'extra' centrale speler en om perfecte symmetrie te creeren kan ik hem het beste in het kleine vlakje zetten?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oke, dus er is geen prestatieverlies meer bij een 'extra' centrale speler en om perfecte symmetrie te creeren kan ik hem het beste in het kleine vlakje zetten?
quote:Bijdrage voor centrale spelers (centrale middenvelders, centrale verdedigers en spitsen)
Er komt een nieuw principe voor de bijdrage van spelers in een centrale positie (centrale middenvelders, centrale verdedigers en spitsen) aan het spel.
- Als er één enkele speler op een centrale positie speelt, draagt hij voor 100% bij.
- Als er twee spelers op een centrale positie spelen, zullen ze allebei wat minder bijdragen.
- Als er drie spelers centraal spelen, verliezen ze alle drie nog meer aan bijdrage aan het spel.
En als toevoeging, voor de 'perfecte symmetrie' kan je, wanneer je met één centrale man speelt in een linie, die het beste in het midden zetten dus!quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:21 schreef Robar het volgende:
[..]
laat oe raden. Iedereen heeft zich voortijdig teruggetrokken?
Oja.. Deze speler gisteren gekocht:quote:20-04-2010 Too strong bots
As some of you may have noticed, we had bot teams with really strong lineups in some of today's cup matches. Their lineups were selected randomly, which lead to stronger players, than usual, entering the pitch. This has now been fixed. This fix takes effect for matches scheduled to start Tuesday evening at 22.00 (HT Time) and there after
Voor 1.800.000quote:Mario Perronace (265316126)
18 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 03-06-2010
goed in vorm, conditie goed
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Witte Voetjes (sinds 19-04-2010)
Total Skill Index (TSI): 6 270
Loon: 1 308 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: uitmuntend
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: waardeloos
Passen: zwak
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig
+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000 uitzonderlijk scherpquote:Op woensdag 21 april 2010 07:40 schreef Flappekz het volgende:
Vanavond wellicht exit beker, heb voor de zekerheid mn penaltynemers maar ingesteld![]()
Dus ook een reminder voor de rest:
VERGEET JE PENALTYNEMERS NIET
same here... ben benieuwd wat voor ratings ik ga halen..quote:Op woensdag 21 april 2010 07:40 schreef Flappekz het volgende:
Vanavond wellicht exit beker, heb voor de zekerheid mn penaltynemers maar ingesteld![]()
Dus ook een reminder voor de rest:
VERGEET JE PENALTYNEMERS NIET
Als je alleen nu kunt PIC-cen, dan heb je daar alleen komende zondag profijt van.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef NelisZ het volgende:
Ik had mijn opstelling en penaltynemers al klaar, nu ook nog maar ff PIC geselecteerd... Das toch vrij belangrijk voor mijn teamgeest over het seizoen
Het is de eerste stap naar paradijs op aardequote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je alleen nu kunt PIC-cen, dan heb je daar alleen komende zondag profijt van.
Zelfs die van 100K kan ik je niet bij helpenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, ik heb wat spelers (8) gelist, iemand die wat openingsboden kan missen. Ze varieren van 100k tot 3 mln in TC.
Bij deze!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, ik heb wat spelers (8) gelist, iemand die wat openingsboden kan missen. Ze varieren van 100k tot 3 mln in TC.
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bij deze!je kan zo'n 3.8 miljoen extra uitgeven
Wat voor spelers zoek je?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nice, even wat deftrainees scoren dan!
Wat vluchtige noodverbanden voor zondag eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 16:10 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Wat voor spelers zoek je?
Anders snijd ik mijzelf in me vingers...
Okee, ik ga voor 5-4-1 counter, met training van positiespelquote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat vluchtige noodverbanden voor zondag eigenlijk
altijd weer baas boven baas hequote:Op woensdag 21 april 2010 15:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bij deze!je kan zo'n 3.8 miljoen extra uitgeven
Mijn wedstrijd is pas 3 minuten onderweg.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nice, ik kwam in de 3de minuut al op 0-1
en nog niet gescoord? prutserquote:Op woensdag 21 april 2010 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn wedstrijd is pas 3 minuten onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |