rampzalig ervaring, rampzalig leiderquote:Op maandag 19 april 2010 08:59 schreef -J-D- het volgende:
Mijn YP
Evert-Jan Dijkstra (283458838)
17 jaar en 0 dagen
Maar wel TSI 0
laat oe raden. Iedereen heeft zich voortijdig teruggetrokken?quote:Op maandag 19 april 2010 09:38 schreef -J-D- het volgende:
Mijn teamnaam had ik veranderd op de dag dat ik stopte met het spel
Een dag na het winnen van de Fok!-Cup. Had altijd geroepen dat als ik dat zou winnen, ik zou stoppen met het spel.
Bij mijn centrale def heb ik er geen last van iig, die zet ik altijd in de kleine. Ik meende iets gelezen te hebben dat wanneer je hem in één van de grote zet hij zich ook iets meer op die kant zal concentreren (links of rechts dus), maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Weet iemand trouwens of het plaatsen van een EXTRA centrale mid/def/spits nog steeds invloed heeft op zijn prestaties? IK speel zondag met een centrale mid en heb hem nu op een van de twee grote vlakken gezet, voor het zicht assymetrisch dus. Is dit beter dan hem opstellen in het kleine vierkantje?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, kan het niet beter formuleren. Als je er een opstelling bijpakt met de nieuwe wedstrijdorders snap je wel wat ik bedoel!
Zo heb ik het ook begrepen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij mijn centrale def heb ik er geen last van iig, die zet ik altijd in de kleine. Ik meende iets gelezen te hebben dat wanneer je hem in één van de grote zet hij zich ook iets meer op die kant zal concentreren (links of rechts dus), maar dat weet ik niet zeker.
Oke, dus er is geen prestatieverlies meer bij een 'extra' centrale speler en om perfecte symmetrie te creeren kan ik hem het beste in het kleine vlakje zetten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij mijn centrale def heb ik er geen last van iig, die zet ik altijd in de kleine. Ik meende iets gelezen te hebben dat wanneer je hem in één van de grote zet hij zich ook iets meer op die kant zal concentreren (links of rechts dus), maar dat weet ik niet zeker.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oke, dus er is geen prestatieverlies meer bij een 'extra' centrale speler en om perfecte symmetrie te creeren kan ik hem het beste in het kleine vlakje zetten?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oke, dus er is geen prestatieverlies meer bij een 'extra' centrale speler en om perfecte symmetrie te creeren kan ik hem het beste in het kleine vlakje zetten?
quote:Bijdrage voor centrale spelers (centrale middenvelders, centrale verdedigers en spitsen)
Er komt een nieuw principe voor de bijdrage van spelers in een centrale positie (centrale middenvelders, centrale verdedigers en spitsen) aan het spel.
- Als er één enkele speler op een centrale positie speelt, draagt hij voor 100% bij.
- Als er twee spelers op een centrale positie spelen, zullen ze allebei wat minder bijdragen.
- Als er drie spelers centraal spelen, verliezen ze alle drie nog meer aan bijdrage aan het spel.
En als toevoeging, voor de 'perfecte symmetrie' kan je, wanneer je met één centrale man speelt in een linie, die het beste in het midden zetten dus!quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:21 schreef Robar het volgende:
[..]
laat oe raden. Iedereen heeft zich voortijdig teruggetrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |