THXquote:
Moet je ze eerst vinden in de map, en die zijn niet bepaald klein. En zelfs als je ze hebt gevonden en gedood, dan komen ze gewoon weer terug en gaan ze ergens anders hun mortar spammen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die m-com stations zitten altijd op dezelfde plekken hoor, waarom schakel je die snipers niet uit dan?
quote:Op maandag 12 april 2010 17:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
hihi doe ik ook altijd als ik sniper ben
inspiratie door onze laatste potjesquote:
Misschien moet je dus niet in de hoek bij die m-com stations blijven zitten want dan ben je nogal een makkelijk doelwit.quote:Op maandag 12 april 2010 17:59 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Moet je ze eerst vinden in de map, en die zijn niet bepaald klein. En zelfs als je ze hebt gevonden en gedood, dan komen ze gewoon weer terug en gaan ze ergens anders hun mortar spammen.
[..]
WTF? Ik heb het niet over snipers zelf, maar over zij die met hun mortar de M-Com stations kapotmaken met hun mortars. Zij zitten veilig verstopt en wij kunnen er niets tegen doen. Behalve hem zoeken dan, maar zelfs als dat lukt, dan is dat maar een tijdelijke oplossing.quote:Op maandag 12 april 2010 18:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Misschien moet je dus niet in de hoek bij die m-com stations blijven zitten want dan ben je nogal een makkelijk doelwit.
back knop en lekker spotten en een goed wapen erbij en klaarquote:Op maandag 12 april 2010 18:04 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
WTF? Ik heb het niet over snipers zelf, maar over zij die met hun mortar de M-Com stations kapotmaken met hun mortars. Zij zitten veilig verstopt en wij kunnen er niets tegen doen. Behalve hem zoeken dan, maar zelfs als dat lukt, dan is dat maar een tijdelijke oplossing.
Je zet gewoon 2 snipers neer, er is vaak maar een dunne doorgang waar de snipers hun mortar vandaan kunnen locken, dus als die twee snipers dat dicht houden (eventueel met mortars) kom het helemaal goed!quote:Op maandag 12 april 2010 18:04 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
WTF? Ik heb het niet over snipers zelf, maar over zij die met hun mortar de M-Com stations kapotmaken met hun mortars. Zij zitten veilig verstopt en wij kunnen er niets tegen doen. Behalve hem zoeken dan, maar zelfs als dat lukt, dan is dat maar een tijdelijke oplossing.
Die heb ik 81x. ben benieuwd hoe vaak mainframes hem heeft .quote:
ook 81 xquote:Op maandag 12 april 2010 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heb ik 81x. ben benieuwd hoe vaak mainframes hem heeft .
Tot nu toe 50.quote:Op maandag 12 april 2010 19:23 schreef Xblister het volgende:
tvp en gamertag toegevoegd aan de OP
btw, wat is de level-cap eigenlijk?
Ik moet dat ook even gaan doen... Laatste klasse die ik nog moet.quote:Op maandag 12 april 2010 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
Kan niet wachten om weer te snipen.
Als sniper met shotgun lopenquote:Op maandag 12 april 2010 21:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik moet dat ook even gaan doen... Laatste klasse die ik nog moet.
Dat is stiekem wel leuk... Met nog 8 respawns over naar hun ding rushen, snel bom plaatsen om het hoekje rennen en dan iedereen kapot knallen zelf dood gaan en jij dan binnen komt rennen met je shotgunquote:Op maandag 12 april 2010 22:16 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Als sniper met shotgun lopenvoor de echte bazen !
DutchErrorist en ik net met zn 2en een rush game gewonnen ons team deed geen fuckwij zorgen steeds dat die bommen geplaatst werden en ze verdedigen
Done.quote:Op maandag 12 april 2010 17:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
wil een modje van de 11 een 12 maken in de TT?
Alvast bedankt
Zullen we anders aankomende donderdag avond afspreken met zoveel mogelijk fokkers?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:51 schreef jurix het volgende:
Bah.. heb ik weer gemist die leuke avond. Zit alleen maar op stage en bij mij vriendin. Maar woensdag weer thuis dus kan ik weer mijn skill level oppoetsen.
Laatste rondje zaterdag was wel heel vet. Was mijn recon verder aan het uitspelen. En 23 kills en 0 keer dood. Steeds cover geven aan bassie die als een gek op al die m-com stations af rent
Nu weer verder bouwen aan me robot. Test fase is begonnen en die is zo saai :p.
Maak er half 9 van en ik ben er.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zullen we anders aankomende donderdag avond afspreken met zoveel mogelijk fokkers?
Dus 15April om 20:00?
Warmen we de server alvast voor je opquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maak er half 9 van en ik ben er.
Waarom een doordeweekse donderdag... In het weekend hoef ik er niet vroeg uit...quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zullen we anders aankomende donderdag avond afspreken met zoveel mogelijk fokkers?
Dus 15April om 20:00?
omdat mijn weekend geen donderdag heeftquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom een doordeweekse donderdag... In het weekend hoef ik er niet vroeg uit...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
omdat mijn weekend geen donderdag heeft
Aha... Een leeftijdskloof... Ik ben al 31 en werk al zo'n 8 jaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
![]()
En niet in het weekend omdat de sociale mens dan gaat zuipendus dan is het helemaal kut, liever schoolwerk verneuken dan sociale leven
jamaar jamaar jamaar jij hebt een sociaal levenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
![]()
En niet in het weekend omdat de sociale mens dan gaat zuipendus dan is het helemaal kut, liever schoolwerk verneuken dan sociale leven
stiekem ben ik het met je eens hoor, ik werk ook maar ik stop gewoon om 23.00 ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Aha... Een leeftijdskloof... Ik ben al 31 en werk al zo'n 8 jaar
nee, er is namelijk een verschil tussen voelen en gedragenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik voel me wel heel volwassen, telt dat ook?
Oude verzuurde bokquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nee, er is namelijk een verschil tussen voelen en gedragen![]()
quote:
Heb het zelfde maandag tot vrijdag hele dag stage en dan zaterdags weer werkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:24 schreef jurix het volgende:
Zit 5 dagen op stage en dan op zaterdag werken :s. Mij komt donderdag wel goed uit. Heb een terugkkomdag op school om te praten hoe het gaat op mijn stage. Heb ik al gedaan via de mail maar toch lekker een dagje vrij
Maar ik zie wel wie er online is Donderdag. Zoiezo ben ik er woensdag ook.
Hoezo ik melde alleen hoevaak ik hem had omdat iemand dat emblem poste...quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
Gotver, weer een digitale E-penis thread opgestart![]()
Wiens schuld is het dit keer, Kneus?
misschien zijn we beide wel schuldigquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo ik melde alleen hoevaak ik hem had omdat iemand dat emblem poste...
Nou don't shoot me for that, en ik heb schijt aan een E-penis IRL it's huge!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
misschien zijn we beide wel schuldigik reageerde op jouw vraag
Maar die van mij is ook giiiiigantisch hoorben 2.04 heb grote oren, maat 46 en een neus waar de meeste Joden jaloers op zijn
Gelukkig ben ik gewoon een adonis en hoef ik niet al die misvormde ledenmaten te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja je komt uit friesland daar is dat dan weer mooi
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
*verslikt zich*quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Men noemt mij een gezonde gebronsde god![]()
Backquote:Op woensdag 14 april 2010 01:02 schreef Chokeme het volgende:
Ik heb hem net binnen voor de 360. Is allemaal heel leuk enzo.
Maar weet iemand hoe ik enemies kan spotten zodat mijn team mates ze zien op de map ?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:36 schreef Basssie024 het volgende:
[ afbeelding ]
ik 133x Gold Squad
Be part of the best squad in a round
Welkom!quote:Op woensdag 14 april 2010 01:02 schreef Chokeme het volgende:
Ik heb hem net binnen voor de 360. Is allemaal heel leuk enzo.
Maar weet iemand hoe ik enemies kan spotten zodat mijn team mates ze zien op de map ?
Check de ingame store zou ik zeggen...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:42 schreef Rensjebree het volgende:
wanneer komen er weer maps bij? want dezen beginnen me te vervelen.
Automatische reactie is toch schieten lijkt me en niet spotten. Om te spotten hebben we snipers.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:49 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Ik werd gisteren echt gek van de niet spotters in mijn team; ik snap dat het even lastig is om zowel te schieten als de back-button in te drukken, maar als je een beetje doorgewinterd bent, weet je ook wel dat als je oog in oog staat en te laat bent met schieten je het onderspit gaat delven, dan kun je beter snel nog even spotten dan een kogel meer door de vijand jagen....
Ik word altijd weer tot leven gewekt door een medic als ik ben omsingeld door vijanden waardoor ik dus binnen een sec alweer dood ben.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:29 schreef zatoichi het volgende:
Als ik te laat ben, en dus al een paar kogels in me heb, of tegen drie tegenstanders op loop, dan probeer ik uiteraard beide, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar spotten, aangezien ik weet dat mijn teamgenoten vlakbij lopen waarvan er één meestal toch wel medic is, als hij mij daardoor veilig kan reviven, of mijn squad schakelt iedereen uit, dan levert dat ons team meer op.
Gold squad pin for the win
Wij waren goed bezig gisterenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:29 schreef zatoichi het volgende:
Als ik te laat ben, en dus al een paar kogels in me heb, of tegen drie tegenstanders op loop, dan probeer ik uiteraard beide, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar spotten, aangezien ik weet dat mijn teamgenoten vlakbij lopen waarvan er één meestal toch wel medic is, als hij mij daardoor veilig kan reviven, of mijn squad schakelt iedereen uit, dan levert dat ons team meer op.
Gold squad pin for the win
Ik moest AZ - Twente kijken dus ik kon stiekem helemaal nietquote:Op woensdag 14 april 2010 13:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wij waren goed bezig gisteren
Vandaar! Ik heb je lekker niet gemist, Bassie, zatoichi en ik waren echte bazen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik moest AZ - Twente kijken dus ik kon stiekem helemaal niet
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vandaar! Ik heb je lekker niet gemist, Bassie, zatoichi en ik waren echte bazen.
Msn was kapot.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef Flashbag het volgende:
[..]maar wel wanhopig sms'en KOM ONLINE
nee vanavond gaan we weer schatje
Huh gisteren kon je niet, omdat je AZ-Twente moest kijken, maar vanavond, als ajax speelt, ga je wel gamen?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef Flashbag het volgende:
[..]maar wel wanhopig sms'en KOM ONLINE
nee vanavond gaan we weer schatje
Moeder thuis die dan tv wil kijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Huh gisteren kon je niet, omdat je AZ-Twente moest kijken, maar vanavond, als ajax speelt, ga je wel gamen?
Ik ben er om 8 uur, rush? Hopelijk komen er nog wat meer Fok!kers...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:23 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Moeder thuis die dan tv wil kijkendus dan maar gamen met radio aan
Preciesquote:Op woensdag 14 april 2010 14:27 schreef zatoichi het volgende:
Ze winnen toch wel, als het niet met 7-0 is dan wel met 6-0....
(for the record, nee ik ben geen ajaxcied)
Ho ho! Iedereen MOET spotten, ook als je een medic,engineer,assault of een vogelspotter bent.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:10 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Automatische reactie is toch schieten lijkt me en niet spotten. Om te spotten hebben we snipers.
Ik ook denk ik!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben er om 8 uur, rush? Hopelijk komen er nog wat meer Fok!kers...
Dat is mijn hoop, maar ik verwacht gewoon winst van ajxquote:Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Willem II geeft ze klop vanavond!
Arme zielquote:Op woensdag 14 april 2010 15:31 schreef jurix het volgende:
Bah stomme voetbal kan niet eens meer, een topic lezen van mijn favoriete spel of het gaat over voetbal :s
Maarja ik ben er vanavond ook
Je weet dat je het precies zo moet invoeren als het daar staat gedrukt? Dus hoofdletters en zelf de streepjes zetten enzoquote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Chokeme het volgende:
Ok dat spotten had ik uitgevonden gisteren, alleen een beetje jammer dat mijn teammates het nog niet doen
Zat soms ook in rare servers, op een gegeven moment heb ik een klein uur in mijn 1tje tegen 2 gasten gespeeld, tank battle![]()
Alleen de VIP code die bij mijn spel zit is al gebruikt of fout getypt zegt ie... Dus terugsturen naar bol en wachten tot de nieuwe bestelling er is
Ik ben er vanaaf niet denk ik, morgen avond hopelijk een heel team fokkers!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Arme zielik heb met je te doen dat je nergens over je favoriete spel kan lezen.
Vanavond rush
Jep, van alles geprobeerd. Vond het sowieso al een maffe code, 16 cijfers/letters in groepjes van 4. Waar de xbox code's bij mij anders altijd 25 letters/cijfers in groepjes van 5 waren.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Je weet dat je het precies zo moet invoeren als het daar staat gedrukt? Dus hoofdletters en zelf de streepjes zetten enzo
quote:
Same here. Ik speel het trouwens wel als er geen vrienden zijn. Ga ik zonder squad snipen om de laatste unlocks te halen...quote:Op donderdag 15 april 2010 12:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
![]()
Ik ga me best doen om op tijd thuis te zijn....
Main is 30 en rudy is 30+ rest weet ik zo niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben er om 8 uur bij; squad 30+ ftw(of zijn er maar twee oude lullen?
)
er komen er nog meer dat word een grote FOK POTquote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is iedereen voor vanavond tot dusver (zover ik het weet)... Daar kunnen nog 2 bij
-DutchErrorist
-Kneusteun
-RudyCarell
-BraveDribbel
-Zatoichi
-Flashbag
-Jurix
en wellicht SharpDressedMan?
Dan zit het ook vol...
Maar dan moeten we 2 parties hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:45 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
er komen er nog meer dat word een grote FOK POT
Jaaaaaa maar dan moeten de parties verdeeld wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef Basssie024 het volgende:
12 kunnen we een heel team zijn
![]()
of meer kun je eigen game maken
met 12 nietquote:Op donderdag 15 april 2010 14:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jaaaaaa maar dan moeten de parties verdeeld worden
Hij is medicquote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef Basssie024 het volgende:
house ??? ok laat maar
gewoon 1 party met
12 kunnen we een heel team zijn
![]()
of meer kun je eigen game maken
Maar nu hebben we dus meer mensen dan dat er in een party kunnen en danquote:Op donderdag 15 april 2010 16:14 schreef Basssie024 het volgende:
hij heeft gelijk max 8 in 1 partystaat op xbox/suport
natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is iedereen voor vanavond tot dusver (zover ik het weet)... Daar kunnen nog 2 bij
-DutchErrorist
-Kneusteun
-RudyCarell
-BraveDribbel
-Zatoichi
-Flashbag
-Jurix
en wellicht SharpDressedMan?
Dan zit het ook vol...
Duidelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 16:23 schreef jurix het volgende:
Doet ie het alleen wel op zich zelf ipv op zijn friendly's/enemy's
Gewoon verdelen over teams... Kan je de "Knife 5 friends" achievement misschien halen?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar nu hebben we dus meer mensen dan dat er in een party kunnen en dan
Kloptquote:Op donderdag 15 april 2010 16:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gewoon verdelen over teams... Kan je de "Knife 5 friends" achievement misschien halen?
Meteen opgeslagen in favorieten.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef Basssie024 het volgende:
De echte bad ass battlefielders doen dit altijd zo 2 teams 1 party en veel team werk
Ja jammer dat je die beta alleen op bepaalde dagen kan spelen, afgelopen zondag was de laatste geloof ikquote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Omdat het toch al zo verdomd vol zit, ben ik maar eens de APB beta aan het downloaden.
Kon niemand joinen... Toen maar zelf een game gejoind en even met Legend gespeeld, maar man... Ik haat de sniperklasse. Moet nog 6000 punten dan ben ik er eindelijk af. Ik zuig gewoon als sniper...quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:49 schreef Flashbag het volgende:
Ging wel lekker gisteravondbijna alles gewonnen
*kuch* shotgun *kuch*quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kon niemand joinen... Toen maar zelf een game gejoind en even met Legend gespeeld, maar man... Ik haat de sniperklasse. Moet nog 6000 punten dan ben ik er eindelijk af. Ik zuig gewoon als sniper...
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
met 12 gauge shotgun shells...
Zonde.. Ikzelf had ook een week niet meer gespeeld maar enmaal met Fokkers in een squad en het was weer jolijt!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb het spel al 3 weken niet meer aangeraakt. Zo boeiend was het dus ook weer niet.
Ja mja nu heb ik Splintercell gekocht.. en een week geleden speelde ik weer FIFA.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zonde.. Ikzelf had ook een week niet meer gespeeld maar enmaal met Fokkers in een squad en het was weer jolijt!
Heb je 360 of PS3quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja mja nu heb ik Splintercell gekocht.. en een week geleden speelde ik weer FIFA.
Kan je teamplay via xbox live danquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Games die ik laatste gespeeld heb zijn
GTA4
FIFA 10
BC2
JC2
en ja op de 360 en nee ik ga speel niet 1vs1 met fifa 10 online. Ik doe alleen teamplay.
En dan is het gewoon 2 vs 2 ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nee je maakt me bang.
Check xbox live >>> online team play
wil je keer met mij 2 v nog wat doen ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
10vs10 is het maximum uiteraard. Maar ligt er net aan waar men wil zijn. Dus het kan ook 5vs9 zijn of 2vs4 etc etc.
kan me niet meer zoveel schelen, gewoon de m60 er op zettenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:35 schreef WSquater het volgende:
Wat me nu nog steeds opvalt is dat in sommige potjes er heel veel snipers zitten, en in andere bijna geen (het eerste komt helaas wel vaker voor).
Ja, of dat ze juist blijven snipen terwijl dat er net een bom is geplaatst (als je zelf verdedigt). Dat is dan zo idioot. Lijkt wel alsof ze dan denken "doet iemand anders wel", maar je wordt meestal helemaal kapot geschoten als je een bom wilt ontmantelen en je geen hulp krijgt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kan me niet meer zoveel schelen, gewoon de m60 er op zetten
Ik vind al die snipers vooral erg geinig wanneer ik moet verdedigen, die lui snappen echt niet dat de bom niet door een postduif geplaatst wordt
Meer gebruik maken van smoke grenadesquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, of dat ze juist blijven snipen terwijl dat er net een bom is geplaatst (als je zelf verdedigt). Dat is dan zo idioot. Lijkt wel alsof ze dan denken "doet iemand anders wel", maar je wordt meestal helemaal kapot geschoten als je een bom wilt ontmantelen en je geen hulp krijgt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:52 schreef Slickk het volgende:
[..]
Meer gebruik maken van smoke grenades
SMOKE GRENADES FTW!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef Basssie024 het volgende:
De echte bad ass battlefielders doen dit altijd zo 2 teams 1 party en veel team werk
Dat kan ook aan de mensen liggen die de party begonnen zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef RudyCarell het volgende:
Ik kan sommige nog steeds niet joinen in een party. Ik snap er niets van. Ik heb me 360 op manual network gezet maar dan zeurt hij over strict NAT... Dan maar weer auto...
Ik heb de xbox live test gedaan maar krijg helemaal geen melding of hij open, moderate of strict is...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat kan ook aan de mensen liggen die de party begonnen zijn.
Hier staat wat meer uitleg;
http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=451043
Hij heeft een automatische verbinding via een router.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
poorten enzo wel open/geforward?
Dan moet je bij de instellingen van je router zijn. Er zijn twee poorten die je toegang moet geven want die zijn van Xbox zelf (UDP 88, UDP 3074, TCP 3074) en dan is het wel goed. Bij MW2 bijvoorbeeld zie je duidelijk staan bij de multiplayer wat de stand van je NAT is, bij BC2 is dit inderdaad niet zo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hij heeft een automatische verbinding via een router.
Na de port forwards te wijzigen en vast ip toegewezen te hebben, kan het helpen gewoon je hele acces point dingetje te herstarten... echt helemaal uit... daarna kijken of de settings nog wel goed staan, en je xbox nog steeds dat vaste ip heeft.... ik heb dat weleens gehad, dat hij na een herstart toch niet de juiste instellingen had, of juist dat hij het na een herstart ineens deed. Tis maar een tip, misschien helpt dat bij jou ook:)quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:11 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb er nu alles aan gedaan. Upnp aan, DZ aan, vast Ip en port forwards... Maar nog een strict NAT. Ik ga weer op automatisch. Ik kan Jur in ieder geval niet joinen. Lotto wel. En bij Lotto staat alles op auto. Ik weet het ook niet meer.
sorry, bij mij staat niet alles op auto. Ik allereerst het standaard ip gewijzigd naar 192.168.8. zodat de router automatisch ipadressen toewijst die met deze serie beginnen ipv de 192.168.1quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:11 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb er nu alles aan gedaan. Upnp aan, DZ aan, vast Ip en port forwards... Maar nog een strict NAT. Ik ga weer op automatisch. Ik kan Jur in ieder geval niet joinen. Lotto wel. En bij Lotto staat alles op auto. Ik weet het ook niet meer.
omg wat een noob quote foutquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:58 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
sorry, bij mij staat niet alles op auto. Ik heb allereerst toen ik een nieuwe router kocht het standaard ip gewijzigd naar 192.168.8. zodat de router automatisch ipadressen toewijst die met deze serie beginnen ipv de 192.168.1
Verder geef ik mijn xbox een statisch ip van 192.168.8.5 omdat ik weet dat er nooit meer van 3 apparaten automatisch ip's toegewezen krijgen op 1 moment.
ik forward alle porten (88, 3074 etc, te vinden op google) naar dit statisch ip en tevens zet ik uiteraard Upnp aan. DZ laat ik uit want dit kan de veiligheid in het geding brengen. (hacken e.d.)
Verder gebruik ik de standaard software op mijn router (linksys wrt320n). Ik had custom software geinstalleerd maar ik bleef maar problemen houden, dus heb ik die weer teruggeflashed naar de standaard. Sindsdien loopt alles als een zonnetje!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sharpdressedman op 17-04-2010 19:13:49 ]Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik ben er vanavond niet bij.
Even een crosspost:
Afgelopen nacht is mijn hele huis leegehaald![]()
Om 3 uur snachts hoorde ik een knal, dacht misschien dronken lui die en sten tegen het huis hebben gegooid. Ik ben nog naar beneden geweest.
Volgens de politie bleek uit sporen dat ze toen al in mijn huis waren, raar idee dat die lui verstop zaten in mijn woonkamer terwijl ik daar ook rond liep![]()
Zo dom maar ik heb gewoon niks gezien, voelt zo vreemd. Later hebben ze rustig alles meegenomen. Nieuwe TV, laptops etc etc. Nu even en geleende laptop, maar die moet vanavond terug.
Hoop schade, hoop gedoe, alle foto's weg.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Omg nou lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte ermee
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik ben er vanavond niet bij.
Even een crosspost:
Afgelopen nacht is mijn hele huis leegehaald![]()
Om 3 uur snachts hoorde ik een knal, dacht misschien dronken lui die en sten tegen het huis hebben gegooid. Ik ben nog naar beneden geweest.
Volgens de politie bleek uit sporen dat ze toen al in mijn huis waren, raar idee dat die lui verstop zaten in mijn woonkamer terwijl ik daar ook rond liep![]()
Zo dom maar ik heb gewoon niks gezien, voelt zo vreemd. Later hebben ze rustig alles meegenomen. Nieuwe TV, laptops etc etc. Nu even en geleende laptop, maar die moet vanavond terug.
Hoop schade, hoop gedoe, alle foto's weg.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou zo fucking boos zijn!!!! maar inderdaad sterkte met verzekering etc.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:06 schreef Sharpdressedman het volgende:Ondanks dat het verschikkelijk is wat je is overkomen, moet ik hard lachen om deze zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte
De daders zullen sterven en richting de hel gaan, en een eeuwige martelgang ondergaan voor wat ze jou hebben aangedaan.*lacht duivels*
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Heb ik allemaal gedaan, maar nee. Ik Probeer het nog een keer. Thanks allemaal voor de hulp in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:40 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Na de port forwards te wijzigen en vast ip toegewezen te hebben, kan het helpen gewoon je hele acces point dingetje te herstarten... echt helemaal uit... daarna kijken of de settings nog wel goed staan, en je xbox nog steeds dat vaste ip heeft.... ik heb dat weleens gehad, dat hij na een herstart toch niet de juiste instellingen had, of juist dat hij het na een herstart ineens deed. Tis maar een tip, misschien helpt dat bij jou ook:)
Ik gebruikte de assault rifle klasse helemaal tot ongeveer niveau 4 en 5 en tot slot ontgrendeld de twee scopes van deze klasse. De unlock-systeem duurt even dus je hoeft alleen te blijven spelen, en het is best als je blijft met dezelfde klasse totdat je vrijspeelt wat je wilt.quote:Op zondag 18 april 2010 23:57 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand wanneer je spec 1 en 2 kan instellen?
Oh de UAV helicopter met een MG erop roeleert echt
Agja ik zit ook tot donderdag bij mijn vriendin dus komt het ook niet aan gamen toe. Ga zoiezo maar is de wii afstoffen ben erg benieuwt naar Monster Hunter Tri.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef KneusTeun het volgende:
Niet dat ik weet.
Maar er wordt inderdaad nog weinig gespeeld geloof ik, elke keer als ik hem opstart zijn er 0,0 mensen BFBC2 aan het doen...
Uhm dan lopen we elkaar gewoon mis, ik speel het nog regelmatig; maar vooral 's avonds... Zit veel met lotto, bassie en jur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef KneusTeun het volgende:
Niet dat ik weet.
Maar er wordt inderdaad nog weinig gespeeld geloof ik, elke keer als ik hem opstart zijn er 0,0 mensen BFBC2 aan het doen...
Ik geloof het welquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ja kan ik nu me dr pepper code gebruiken?
On Wednesday 21st April Xbox 360 players can change how their soldiers look on the Battlefield with the Kit Upgrade DLC.quote:
quote:The kit upgrades will also be coming to PS3 and PC a little later on, we’ll post the exact release dates here as soon as we can.
Ga is weg met je hacksquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik weet dat dit niet het goede topic is maar rebels als ik ben post ik deze vraag er toch.
Ik ben zelf totaal geen gamer maar een tijd geleden heb ik battlefield heroes geïnstalleerd. Nu vind ik het wel een geinig spel maar begin ik er een beetje zat van te worden dat ik telkens afgeknalt wordt door lui met gekochte geweren. (die meer damage aanrichten)
Nu vraag ik me af of er een manier is om BFS te krijgen/hacken zonder te betalen?
Iemand een idee?
(oh...ik zit ook nog eens in de console section zie ik nu, ging via actieve topis in en ging er van uit dat dit een algemeen topic was)
nee, geen tvquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef BraveDribbel het volgende:
Zijn er vanavond mensen online? Ik ben er zelf zeker vanaf 22.30 en miss eerder
Ik bedoel niet hacks in de vorm van dat je niet dood kan oid, maar gewoon een manier om gratis aan BF te komen zoals de mensen die betalen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ga is weg met je hacksHacks , cheats , glitches etc zijn voor mietjes die niet normaal kunnen spelen.
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:05 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik bedoel niet hacks in de vorm van dat je niet dood kan oid, maar gewoon een manier om gratis aan BF te komen zoals de mensen die betalen.
Hacks zie ik het nu sowieso niet van in, wat is er dan nog aan om te gamen
Jij begint over hacken, wie strooit hier nou met loze informatie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
dankje....(sommige mensen hebben altijd net dat beetje extra uitleg nodig he!? )
Beetje klein plaatjequote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef Basssie024 het volgende:
[ afbeelding ]
vette nieuwe wepon packs
Wat hij zegt .quote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef Slickk het volgende:
[..]
Jij begint over hacken, wie strooit hier nou met loze informatie?
Daarnaast is dit het Bad Company 2 topic, ga maar smeken in het Battlefield Heroes topic.
aap, je post een plaatje van poppetjes met de oude pack nog aanquote:
Glitterpak? OMG, dat MOET ik hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
aap, je post een plaatje van poppetjes met de oude pack nog aan
kijk naar die geweertjes, die zijn niet eens gecamoufleerd.
Oh overigens, DIE NIEUWE PACKS RULEN HARD GEK! GLITTERPACK, EXTRA WAPENS, EXTRA DAMAGE VS TANKS ETC ETC
Oke jij bent gerard joling.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Glitterpak? OMG, dat MOET ik hebben
Dan nog twee anderen en we kunnen de Toppers nadoen
Weg rode mutsjequote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Glitterpak? OMG, dat MOET ik hebben
Dan nog twee anderen en we kunnen de Toppers nadoen
wapens zijn wel vet en nieuwe pins etcquote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef MPC60 het volgende:
Nou wat een verschil met de normale pakjes zeg.
Alleen als jij Gordon bentquote:
baserapen + gordon + gerard joling = keihardequote:Op woensdag 21 april 2010 13:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alleen als jij Gordon bent
En nee, niet gaan teamkillen/baserapen he
Hmm.. om daar nou geld voor neer te leggen..quote:Op woensdag 21 april 2010 13:06 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
wapens zijn wel vet en nieuwe pins etc
Dat wordt teabaggenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:14 schreef Flashbag het volgende:
[..]
baserapen + gordon + gerard joling = keiharde!
Dat jij 15 euro hebt betaald voor 2 nieuwe maps en 2 reeds bestaande mapsquote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef SoldMayor het volgende:
Dat je geld moet betalen voor die DLC
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat jij 15 euro hebt betaald voor 2 nieuwe maps en 2 reeds bestaande maps![]()
Is same shit min of meer natuurlijk..... en voor 50 cent zo'n code is dan nog relatief cheap
Headshot met de repairtool is een kwestie van 1 keer sniperhunten als engineer. Demokills heb ik er al 16. 1 keer verstoppen als recon met c4 in een huisje = winquote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef MPC60 het volgende:
Dat friends knifen gaat me nooit lukken zonder het te boosten denk ik, ik moet demokills, 5friends en een headshot met je repairtool nog.
3+2quote:Op woensdag 21 april 2010 14:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat jij 15 euro hebt betaald voor 2 nieuwe maps en 2 reeds bestaande maps![]()
Is same shit min of meer natuurlijk..... en voor 50 cent zo'n code is dan nog relatief cheap
Is dat in harcore mode ofzo? Bij mij gaan teammates nooit dood namelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Headshot met de repairtool is een kwestie van 1 keer sniperhunten als engineer. Demokills heb ik er al 16. 1 keer verstoppen als recon met c4 in een huisje = win
De 5 knifekills wordt denk ik een keer een private match met 8 man en dan elkaar wat trophies gunnen.
Vandeweek trouwens:
Ik zit met een vriend in een humvee (moet de car pin nog) Wij staan lekker te knallen. Hij stapt even uit om een raket op een tank te schieten zonder dat ik het doorheb. 1 seconde later stapt een vreemde in de humvee en rijdt er mee weg: recht op die tank af!
Ondertussen denk ik nog dat het die maat is, dus scheld hem uit over de headset. Nog geen seconde later: dood. Ik denk dat we door de tank kapot zijn geschoten. Wat blijkt: Maat schiet een raket op de tank en die lamlul in de humvee rijdt er precies tusseninDubbele teamkill..
Jazeker wel! Het is BC2 dus moet ik het hebben... E-penis, jezweetz...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
3+2
En aan de camouvage shit heb je niks aan
Owja natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 17:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jazeker wel! Het is BC2 dus moet ik het hebben... E-penis, jezweetz...
Wel als je hun auto opblaast..quote:Op woensdag 21 april 2010 16:55 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Is dat in harcore mode ofzo? Bij mij gaan teammates nooit dood namelijk.
aap kijk goed vette camo werkt kei goedquote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
aap, je post een plaatje van poppetjes met de oude pack nog aan
kijk naar die geweertjes, die zijn niet eens gecamoufleerd.
Oh overigens, DIE NIEUWE PACKS RULEN HARD GEK! GLITTERPACK, EXTRA WAPENS, EXTRA DAMAGE VS TANKS ETC ETC
Dat heb ik wel vaker.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:20 schreef zatoichi het volgende:
Joh ik heb een keer een granaat naar binnen gegooid bij een m-com station waarmee ik de laatste muur opblies, en het hele gebouw neerdonderde; ik kreeg minpunten voor zowel het destroyen van de m-com als het opblazen van mijn halve team (rudy, lotto, jur, bassie? in ieder geval 1 van jullie was erbij....)
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:13 schreef Basssie024 het volgende:
veel dingen verbeterd met update
doet het nog steeds
Nee. Maar ik heb wel 8 nieuwe pins te halen en 4 insignias!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef Flashbag het volgende:
Doen die dr pepper codes het nu dan ?
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef SoldMayor het volgende:
Heb toch maar die dlc gekocht en waarom?
Nou voor de archievements![]()
Ben nu CL-voetbal aan het kijken,quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
weet niet wat het is, maar altijd als ik kijk, is er niemand online bezig met deze gamewaar zijn me boys, sold, main, edwin, lotto,bassie,jur1x en al die andere die ik vergeet?
Ik en lotto hugo waren gewoon aan het knallenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
weet niet wat het is, maar altijd als ik kijk, is er niemand online bezig met deze gamewaar zijn me boys, sold, main, edwin, lotto,bassie,jur1x en al die andere die ik vergeet?
Dankjewelquote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
blame de inbrekersquote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
Damn you burgelarsss!!!!! why!!! whyyyy!!!!! WHYYYYY!!!!!!!quote:
lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef Basssie024 het volgende:
ff pauze was er al van 20:00 nu nof ff uurtje
![]()
![]()
![]()
![]()
Leaderbord plaats : 9210
Heb ik ook gespeeldquote:Op woensdag 21 april 2010 23:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
lekker![]()
ik stond met battlefield 1943 op laast in de top 6000,
inmiddels weeeer ver terug gezakt
Brother luister, vandaag begon ik om half tien 's ochtends al met spelen. Ik heb met onze baas Bassie de HELE middag tot half zes rond gespeeld, toen pauze genomen (ja ik vond dat ik het verdiend had) om eten te kokekn, en toen vanaf 8 uur weer spelen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 01:38 schreef r3gi3boy het volgende:
dat we al onze hele dag verneukt hebben aan dit verslavende tiffusspel!!!
Dank jequote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
Speelt Edwin dit spel sowieso? Ik herinner me nog dat hij altijd in het MW2 topic zat te trollen, en aangezien ik BF2 twee weken later had dan de rest, had ik erg hoge verwachtingen van hem... maar ik heb serieus nog nooit met hem in een game gezeten...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
Zelfs als je met hem in een spel zit zie je hem nooit. Hij is een Wookiequote:Op donderdag 22 april 2010 09:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Speelt Edwin dit spel sowieso? Ik herinner me nog dat hij altijd in het MW2 topic zat te trollen, en aangezien ik BF2 twee weken later had dan de rest, had ik erg hoge verwachtingen van hem... maar ik heb serieus nog nooit met hem in een game gezeten...
Shotgun in zn reetquote:Op donderdag 22 april 2010 09:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zelfs als je met hem in een spel zit zie je hem nooit. Hij is een Wookie
Edwin heeft de game wel, maar zijn xbox is dood.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Speelt Edwin dit spel sowieso? Ik herinner me nog dat hij altijd in het MW2 topic zat te trollen, en aangezien ik BF2 twee weken later had dan de rest, had ik erg hoge verwachtingen van hem... maar ik heb serieus nog nooit met hem in een game gezeten...
quote:Er is een hoop aangepast, waaronder de M60 (hè, jammer), verschillende pistolen, de grenadelauncher, sneller kunnen repareren en de medic heal+ specialisatie.
als je iets quote, is het wel fijn als je de bron er ff bij pakt. Nu lijkt het of je dit zelf ter plekke verzint.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Edwin heeft de game wel, maar zijn xbox is dood.
Hij heeft na uitvoerig onderzoek onderzoek geconstateerd dat een xbox en water niet samengaan.
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:34 schreef LinQ het volgende:
Voor de mensen die de camouflagepakken gratis wil:
Op drpepper.com kun je 1 van de onderstaande codes gebruiken om de DLC gratis te krijgen Let op: je moet wel 4 drpepper accounts maken als je alle 4 de camouflage pakken wil.
CBEEAAA41NWH
CBEEAAAE4L9N
CBEEAAAFQG9J
CBEEAAAE98ZV
1. Create a new Dr.Pepper account
2. Enter the Universal Code
3. right click the claim now button and click copy link (voor mass effect prijs)
4. Put link into your web browsing bar thing.
5. Change the =4 at the end of the bar to =3.
6. Hit enter
7. Claim whatever prize you want
8. Repeat 1-8 until desired amount of prizes.
quote:UPDATE: Players obtaining the kit upgrades through the Dr Pepper promotion will not currently be able to obtain the 4 achievements. We are working to update this and any progress you make towards the achievements will be counted when the fix is available in North America. Thanks for your understanding and patience.
In North America the kit upgrades are only available on Xbox 360 using the Dr Pepper codes printed on special promotional cans.
In Europe and the UK you can get hold of the kit upgrades for:
Xbox Live Marketplace
160 MS points per kit upgrade
480 MS points for bundle pack (all kits)
Vandaar ook mijn uitleg... Ik had ook DrPepper codes, maar had gelezen dat Europa het met MSpoints moest halen en US enkel met DrPepper...quote:
Denk het... Had geen zin om te kloten voor die paar euro. Wie wil me pepper codes?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:45 schreef Flashbag het volgende:
Anders gezegt:
EU moet kopen en heeft niks aan dr. pepper codes ?
Precies ik heb ook nog 5 codes. Maarja schijt waren maar 2 euroquote:Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Denk het... Had geen zin om te kloten voor die paar euro. Wie wil me pepper codes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |