quote:
Klopt.quote:
Marcel Roubos is een vieze oude man die heel vaak naar kinderpretparken gaat met een vriend van hem, hij kan absoluut niet typen en is heel erg a-sociaal. Ook is hij heel dom en lelijk. Veel FOK!ers hebben hem belachelijk gemaakt door zich voor te doen als een klein meisje.quote:
Dank.quote:Op maandag 12 april 2010 16:18 schreef Armoed het volgende:
[..]
Marcel Roubos is een vieze oude man die heel vaak naar kinderpretparken gaat met een vriend van hem, hij kan absoluut niet typen en is heel erg a-sociaal. Ook is hij heel dom en lelijk. Veel FOK!ers hebben hem belachelijk gemaakt door zich voor te doen als een klein meisje.
Marcel Roubos denkt ook dat vrouwen sperma hebben - "wat is anders dat natte" zijn zijn woorden.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:18 schreef Armoed het volgende:
[..]
Marcel Roubos is een vieze oude man die heel vaak naar kinderpretparken gaat met een vriend van hem, hij kan absoluut niet typen en is heel erg a-sociaal. Ook is hij heel dom en lelijk. Veel FOK!ers hebben hem belachelijk gemaakt door zich voor te doen als een klein meisje.
Marcel Roubos denkt ook dat vrouwen sperma hebben - "wat is anders dat natte" zijn zijn woorden.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef dombo123 het volgende:
Ik vond Marcel een baas, tot ik erachter kwam dat het een kloon van de penensbaard is.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef dombo123 het volgende:
Ik vond Marcel een baas, tot ik erachter kwam dat het een kloon van de penensbaard is.
jy ben tog een klooon van papajaquote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef dombo123 het volgende:
Jij moest daar achter komen?quote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef dombo123 het volgende:
Leuken ondertlitlequote:Op maandag 12 april 2010 16:36 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Kut topic
hallon dankuwel werkt altijd goed bei de damensquote:
soms wel es als ik aleen tuis kom na werk van sosjaalwerkplaats wel jaquote:Op maandag 12 april 2010 16:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
mag ik joun een persoonlijken vraag stel niet schrikken hoor draag jij graag korten rokjens
wil jij die dan mesgien ook dragen naar de eftenling toe dan is dat makkenlijker neuken op de toilet dan spuit ik joun onder en jij spuit dan mijn onder okequote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
soms wel es als ik aleen tuis kom na werk van sosjaalwerkplaats wel ja
slechte klachtquote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef Marcel-roubos het volgende:
ik google myn naam bij gogle en ik kwam eragter dt myn naam hier vaak wort verteld
watdan//
hallon ik bel dan gwewoon met google maar lkut me nooit ik erger mijn de pluris ensoquote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef Marcel-roubos het volgende:
ik google myn naam bij gogle en ik kwam eragter dt myn naam hier vaak wort verteld
watdan//
neen dat kna niet hep al een deet voor de eftenling wagt ik ga bewijs geevenquote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wil jij die dan mesgien ook dragen naar de eftenling toe dan is dat makkenlijker neuken op de toilet dan spuit ik joun onder en jij spuit dan mijn onder oke
Je eigen naam googlen.quote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef Marcel-roubos het volgende:
watdan//
ja hallon wij hadden afgesproken je komt de overeenkomsten die we hadden overengekomen afgepsroken niet naquote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
neen dat kna niet hep al een deet voor de eftenling wagt ik ga bewijs geeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |