quote:
Klopt.quote:
Marcel Roubos is een vieze oude man die heel vaak naar kinderpretparken gaat met een vriend van hem, hij kan absoluut niet typen en is heel erg a-sociaal. Ook is hij heel dom en lelijk. Veel FOK!ers hebben hem belachelijk gemaakt door zich voor te doen als een klein meisje.quote:
Dank.quote:Op maandag 12 april 2010 16:18 schreef Armoed het volgende:
[..]
Marcel Roubos is een vieze oude man die heel vaak naar kinderpretparken gaat met een vriend van hem, hij kan absoluut niet typen en is heel erg a-sociaal. Ook is hij heel dom en lelijk. Veel FOK!ers hebben hem belachelijk gemaakt door zich voor te doen als een klein meisje.
Marcel Roubos denkt ook dat vrouwen sperma hebben - "wat is anders dat natte" zijn zijn woorden.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:18 schreef Armoed het volgende:
[..]
Marcel Roubos is een vieze oude man die heel vaak naar kinderpretparken gaat met een vriend van hem, hij kan absoluut niet typen en is heel erg a-sociaal. Ook is hij heel dom en lelijk. Veel FOK!ers hebben hem belachelijk gemaakt door zich voor te doen als een klein meisje.
Marcel Roubos denkt ook dat vrouwen sperma hebben - "wat is anders dat natte" zijn zijn woorden.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef dombo123 het volgende:
Ik vond Marcel een baas, tot ik erachter kwam dat het een kloon van de penensbaard is.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef dombo123 het volgende:
Ik vond Marcel een baas, tot ik erachter kwam dat het een kloon van de penensbaard is.
jy ben tog een klooon van papajaquote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef dombo123 het volgende:
Jij moest daar achter komen?quote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef dombo123 het volgende:
Leuken ondertlitlequote:Op maandag 12 april 2010 16:36 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Kut topic
hallon dankuwel werkt altijd goed bei de damensquote:
soms wel es als ik aleen tuis kom na werk van sosjaalwerkplaats wel jaquote:Op maandag 12 april 2010 16:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
mag ik joun een persoonlijken vraag stel niet schrikken hoor draag jij graag korten rokjens
wil jij die dan mesgien ook dragen naar de eftenling toe dan is dat makkenlijker neuken op de toilet dan spuit ik joun onder en jij spuit dan mijn onder okequote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
soms wel es als ik aleen tuis kom na werk van sosjaalwerkplaats wel ja
slechte klachtquote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef Marcel-roubos het volgende:
ik google myn naam bij gogle en ik kwam eragter dt myn naam hier vaak wort verteld
watdan//
hallon ik bel dan gwewoon met google maar lkut me nooit ik erger mijn de pluris ensoquote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef Marcel-roubos het volgende:
ik google myn naam bij gogle en ik kwam eragter dt myn naam hier vaak wort verteld
watdan//
neen dat kna niet hep al een deet voor de eftenling wagt ik ga bewijs geevenquote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wil jij die dan mesgien ook dragen naar de eftenling toe dan is dat makkenlijker neuken op de toilet dan spuit ik joun onder en jij spuit dan mijn onder oke
Je eigen naam googlen.quote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef Marcel-roubos het volgende:
watdan//
ja hallon wij hadden afgesproken je komt de overeenkomsten die we hadden overengekomen afgepsroken niet naquote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
neen dat kna niet hep al een deet voor de eftenling wagt ik ga bewijs geeven
kn ik myn nmaa verwijdereren uit google?quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
hallon ik bel dan gwewoon met google maar lkut me nooit ik erger mijn de pluris enso
jaa ze was mijn voor de garp aan t houwden en heeft mijn gehackt enso nou greotjes hequote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ik snap er nisk van volgens die msn ben jij die cindy hoe kan dit
Wie is papaja?quote:Op maandag 12 april 2010 16:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
jy ben tog een klooon van papaja
jaa halo ik hep uw neit geblokt doet ie outomatisch en ik kom dr ook niet meer zo vaak op raren plek dat internennetquote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef Penisbaard het volgende:
en ikmwil gelijk meer opheldenring waarom heb jij mijn geblokt van de msn ik kan niet meer tegen je praten
oh oke ik dagt al want jij zij al tegen mijn van ik ben altijd om 4 uur vij van soosjaalwerkplaats dan lekkeren bak koffie en dan msnen tot 9 uur want dan bedtijd en in weekend hele dag en dan iets langer dan 9 uur want dan mogt je uitslapen enzoot en ik schrok al want op die tijden was je er nietquote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
jaa halo ik hep uw neit geblokt doet ie outomatisch en ik kom dr ook niet meer zo vaak op raren plek dat internennet
nee aleen als je een mijsje bentquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef dombo123 het volgende:
marcel mag ik je msn dan knnen we lkker tjetten enso
ik wil je wl op kmsnquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef dombo123 het volgende:
marcel mag ik je msn dan knnen we lkker tjetten enso
ik ken wel eenn paar lueke mijsjes hor als ik je msn kreig zal ik je efen toefoegen dan laat ik eenn paar leuke mijsjes zien greotjesquote:Op maandag 12 april 2010 16:53 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
nee aleen als je een mijsje bent
ik ben wl marcel en ik heb een penesbaad hiihquote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wie ben jij je bent niet de egten marcel
hihiihihiiquote:Op maandag 12 april 2010 16:55 schreef Marcel-roubos het volgende:
[..]
ik ben wl marcel en ik heb een penesbaad hiih
haalo dit bedeol ze maken allemaal niuwewn profien aan van mijn ik wil dat dit stopt nu anders bel ik naar de upc om dit op te heldrenquote:
ze gebruiken alleemaalfotos van joun op googlequote:Op maandag 12 april 2010 16:56 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
haalo dit bedeol ze maken allemaal niuwewn profien aan van mijn ik wil dat dit stopt nu anders bel ik naar de upc om dit op te heldren
ik doe tog helmaal niet gmeen tgn je// k ben de egte macrelquote:Op maandag 12 april 2010 16:56 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
haalo dit bedeol ze maken allemaal niuwewn profien aan van mijn ik wil dat dit stopt nu anders bel ik naar de upc om dit op te heldren
ja haloo en hoe kan dit dr van af mijn ouders zijn onrutug en mijn zus en tante annei allemaal belden ze de google maar kreegen al geen antwoord ik vint maar raaren zaken dr klopt iets nietquote:Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ze gebruiken alleemaalfotos van joun op google
ja ik weet et maar wrom heevt hji van die numers agter zijn naamquote:Op maandag 12 april 2010 16:56 schreef Penisbaard het volgende:
mesne als jullie zit lezen marcelroubos341966 is de enigen egten marcel roubos
omdt die nepis ik bn de egte marcel en ik wil dt alle fotos nu worden geverwijderdquote:Op maandag 12 april 2010 16:58 schreef dombo123 het volgende:
[..]
ja ik weet et maar wrom heevt hji van die numers agter zijn naam
et is een komplot egt hoor mijn neef en min nicht haden hetzelvdequote:Op maandag 12 april 2010 16:58 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
ja haloo en hoe kan dit dr van af mijn ouders zijn onrutug en mijn zus en tante annei allemaal belden ze de google maar kreegen al geen antwoord ik vint maar raaren zaken dr klopt iets niet
is van mijn verjaar dag natuurlijk jei bent egt een dombo lijkt welquote:Op maandag 12 april 2010 16:58 schreef dombo123 het volgende:
[..]
ja ik weet et maar wrom heevt hji van die numers agter zijn naam
ik weet nie somige mense zegen van wle maar ik weet zo net neitquote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
is van mijn verjaar dag natuurlijk jei bent egt een dombo lijkt wel
quote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
is van mijn verjaar dag natuurlijk jei bent egt een dombo lijkt wel
halo wel waar ik was 3 april jarig nu jij weer neppertquote:Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef Marcel-roubos het volgende:
[..]
dat kn jouw verjaardg niet sijn
je liecht
hiih echt niet je liegtquote:Op maandag 12 april 2010 17:02 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
halo wel waar ik was 3 april jarig nu jij weer neppert
wie ben jijn niou weerquote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef Marcel_Roubos het volgende:
hallon msnen ik vint het niet garpig dat julie mij hier belagelijk make groentjes marcel
ga weg asjeblieft strax dnken de modereters dat se allemal nep zjijn en krijgt marcel een banquote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef Marcel_Roubos het volgende:
hallon msnen ik vint het niet garpig dat julie mij hier belagelijk make groentjes marcel
ik sta in het egt n nu/quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Will the real Marcel Roubos please stand up? I repeat, will the real Marcel Roubos please stand up?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |