D_H ook?quote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik wel tof hoor, maar volgens mij zijn jullie allebei iets te jong voor mij?
D_H is 30 .. toch?quote:Op maandag 12 april 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
25.. en D_H?
( ik val niet zo op jong meestal)
Ik geloof dat DH 29 isquote:Op maandag 12 april 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
25.. en D_H?
Dat is wel een populaire leeftijd momenteelquote:
Wat vervelend zeg, ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent! Duurt best lang nuquote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Zo maar weer eens naar huis... Ik ben nog steeds half ziek
Vooral bij de vrouwen hequote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel een populaire leeftijd momenteel
ben jij zo oud danquote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik wel tof hoor, maar volgens mij zijn jullie allebei iets te jong voor mij?
Dit jaar word ik hopelijk 56 jaren jong.quote:Op maandag 12 april 2010 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Nogmaals; @ Golfer: mag ik je leeftijd vragen?
ooooh, doordat je jezelf zo oud vind in je posts dacht ik dat je ouder dan mn vader was haha (62). Je bent nog een bloempje!quote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit jaar word ik hopelijk 56 jaren jong.
Jeuj toch wel goed onthouden dusquote:Op maandag 12 april 2010 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]![]()
naar het hotel. meeting is vroeg klaar.
Is dat alleen hoop of is er ook een daadwerkelijke kans dat je 56 wordt? Ik hoop namelijk 30 te worden dit jaar, maar ik heb zo mijn twijfels of dat goed komtquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit jaar word ik hopelijk 56 jaren jong.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is dat alleen hoop of is er ook een daadwerkelijke kans dat je 56 wordt? Ik hoop namelijk 30 te worden dit jaar, maar ik heb zo mijn twijfels of dat goed komt
nou ja zegquote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is dat alleen hoop of is er ook een daadwerkelijke kans dat je 56 wordt? Ik hoop namelijk 30 te worden dit jaar, maar ik heb zo mijn twijfels of dat goed komt
Je weet het maar nooit, toch?quote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef TAV74 het volgende:
Leuk ja! Hoe gaat het met je?quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef DarkElf het volgende:
himijn zus en zwager en neefje belden of ze even langs konden komen, kwartiertje later zaten we aan de thee.
gezellig
goedquote:
Dat is fijn om te horen!quote:Op maandag 12 april 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goedheb een rustige dag ingebouwd vandaag dus ben uberlui
morgen weer een dag hoor
goed gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 16:15 schreef Aure het volgende:
[..]
Jeuj toch wel goed onthouden dus
Lekker toch dat je meeting vroeg klaar is?
Jeetje begint dat oud worden bij 29 al johquote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed gedaan
heerlijk dat de meeting vroeg klaar is. vroeg naar het hotel, beetje sporten en dan slapen
eten? borrelen? dat sla je over tegenwoordig?quote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed gedaan
heerlijk dat de meeting vroeg klaar is. vroeg naar het hotel, beetje sporten en dan slapen
Hij doet vast een dutje voordat ie gaat borrelen en eten.quote:Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:
eten? borrelen? dat sla je over tegenwoordig?
Nee hij komt thuis, gaat sporten en dan slapen.quote:Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij doet vast een dutje voordat ie gaat borrelen en eten.
ah ja natuurlijk. dat krijg je op die leeftijd.quote:Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij doet vast een dutje voordat ie gaat borrelen en eten.
't Is de kookhobby hè...quote:Op maandag 12 april 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en bijgelezen heeft. cul zit vol volslanke mooie dames volgens mij
das vocht, das wel jammer.quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is de kookhobby hè...Ik ben sinds woensdagavond 3 kilo kwijt
Van voedselvergiftiging wordt een mens toch maar slank
ze ziet er echt heel goed uitquote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
Niet te slank worden he CF, je was juist zo leuk met wat rondere vormen.
Op de vakantiefoto's van je die ik heb meegelurkt zag je er al hartstikke slank uit. Niet meer afvallen hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
't Is de kookhobby hè...Ik ben sinds woensdagavond 3 kilo kwijt
Van voedselvergiftiging wordt een mens toch maar slank
ik was juist heel positief men! @16:48quote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ja zeg, laten we niet doen of ik anorectisch oog; ik ben toch nog altijd uitbundig curvy, hoor
Meuh, ik wil weer rennen, maar ik ben echt te slap momenteel
quote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef Laydina het volgende:
Zelfs het rukken zit er blijkbaar niet meer in
Dat is het mooiste gevoelquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
oh trouwens: is voor het eerst met sporten dat ik, door een pauze , niet zoiets heb van: he pfffff straks moet ik weer.... Nee heb echt een gevoel van dat ik het echt weer ga doen en t ook weer terug leuk ga vinden
Wel meer lachen, CFquote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de vakantiefoto's van je die ik heb meegelurkt zag je er al hartstikke slank uit. Niet meer afvallen hoor.
kom op Opa, je moet wel je vrouwtje kunnen blijven bijbenen he dus hoppa roeien!quote:Op maandag 12 april 2010 16:53 schreef golfer het volgende:
Ik zit al 3 dagen tegen dat roeiapparaat in onze tuinkamer aan te kijken en heb er pas 1x op geroeid.
Nu opeens wel pruilen omdat je geen gezichtsboek hebt?quote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
waar hebben jullie foto' s gezien? en waarom mag ik ze niet zien?
Sorry hoor heequote:
Eerst moet ik nog iets op de post doenquote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
waar hebben jullie foto' s gezien? en waarom mag ik ze niet zien?
Oh ja!!! *benieuwd is..quote:Op maandag 12 april 2010 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog iets op de post doen
ik wil geen gezichtsboek (straks blijf ik vriendloos, stel je voorquote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu opeens wel pruilen omdat je geen gezichtsboek hebt?
dat is toch ook sport?quote:Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eten? borrelen? dat sla je over tegenwoordig?
kan ookquote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zullen wij gaan smsen.. hebben wij onze sport ook weer gehad
ik vind typen idd vrij inspannendquote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zullen wij gaan smsen.. hebben wij onze sport ook weer gehad
Het komt wel uit spekkoeklandquote:Op maandag 12 april 2010 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als een stuk spekkoek, Borisz
Ja, moeders.quote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
kom op Opa, je moet wel je vrouwtje kunnen blijven bijbenen he dus hoppa roeien!
Leuk (vecht)sport hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 17:11 schreef borisz het volgende:
Vanavond weer een training pencak silat. Al heb ik die sport na elf jaar wel gezien en denk dat ik er mee ga ophouden na dit seizoen. Motivatie dit jaar om erheen te gaan is matig.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, moeders.
Ik heb naar je geluisterd en heb zojuist even een kwartier geroeid.
*zweet van voorhoofd afveegt*
quote:Op maandag 12 april 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, moeders.
Ik heb naar je geluisterd en heb zojuist even een kwartier geroeid.
*zweet van voorhoofd afveegt*
vroeger ook gedaanquote:
en dus ook je aansluiting? Dat had ik altijdquote:Op maandag 12 april 2010 17:21 schreef Laydina het volgende:
Grr bus net gemistMaar even paar minuten wachten
Mijn aansluiting terug haal ik altijd wel (elke 10 minuten een bus, dus echt wachten hoeft niet echt)quote:Op maandag 12 april 2010 17:25 schreef cybermans het volgende:
[..]
en dus ook je aansluiting? Dat had ik altijd
Ik heb al een tijd niet gezwommen, eigenlijk! Het kost me teveel tijd. Vet knap dat je aan beide kanten kan ademen - doe je het nu om de drie slagen, dan?quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
En goedzo LieLie! Sporten is best leuk. Dit weekend heb ik een uur achterelkaar gecrawled, afgewisseld met wat schoolslag (en oh CF, ik kan nu én rechts én links ademenalhoewel rechts nog wel mijn voorkeur heeft) en tijdens het zwemmen aan het eind had ik heerlijke spierpijn aan mijn schouders, maar toch is het dan lekker om nog ff door te zwemmen in een iets lager tempo
Heel raar, in de eerste 15 minuten voel je je een beetje slapjes in de spieren, maar vanaf minuut 15 tot 60 gaat het eigenlijk best lekker. Zal wel met de glycogeenvoorraad te maken hebben ofzo.
Niet zo geschokt, de kans is gewoon klein dat ik ineens 6 jaar jonger word op mijn verjaardagquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd niet gezwommen, eigenlijk! Het kost me teveel tijd. Vet knap dat je aan beide kanten kan ademen - doe je het nu om de drie slagen, dan?
Ik ga door totdat Marleen Veldhuis niet meer misselijk wordt als we samen onder de douche staan!quote:Op maandag 12 april 2010 17:32 schreef DarkElf het volgende:
een uur zwemmen steer.. en je techniek verbeterd
wat is iedereen goed bezig zeg
Nou!quote:Op maandag 12 april 2010 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga door totdat Marleen Veldhuis niet meer misselijk wordt als we samen onder de douche staan!
Nee. Maar het moet echt. Misschien ga ik het wel weer leuk vinden als ik mijn six-pack weer terug zie komen.quote:
Ik denk dat haar misselijkheid komt door haar zwangerschap en niet door jou.quote:Op maandag 12 april 2010 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga door totdat Marleen Veldhuis niet meer misselijk wordt als we samen onder de douche staan!
das waarquote:
Ah, daarom heb ik haar hier al zo lang niet meer zien trainen!quote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat haar misselijkheid komt door haar zwangerschap en niet door jou.
Ranomi is superleuk.quote:
Ik mot Inge Dekker niet. Ik val op donker.quote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef borisz het volgende:
Jij krijgt Inge Dekker. Ranomi is van mij![]()
Toch voelt het andersquote:Op maandag 12 april 2010 17:59 schreef LieLie het volgende:
Maar Steer, als ik ga lopen moet ik ook omkleden, warming up, naar het bosje lopen, hardlopen, teruglopen, cooling down, douchen, haar kammen.
dus jonge mannen mogen het wel?quote:Op maandag 12 april 2010 18:12 schreef Laydina het volgende:
Ow trouwens.. vandaag WEER een buschauffeur die me de hele tijd aan zit te kijken. Of de hele tijd, deze viel wel mee.
Ik heb regelmatig (en vooral wanneer ik een rok aan heb) dat zo'n buschauffeur via zijn binnenspiegel naar mij gaat zitten kijken. Vet irritant, want het zijn altijd de lelijke (oude) mannen
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 18:15 schreef Den_Haag het volgende:
weer klaar met sporten. ietsjes minder dan een uur. maar morgen ook weer
CF, foto's!!!!!!!!
Neuro Linguistisch aan het Programmeren?quote:Op maandag 12 april 2010 18:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hoe voelt het dan? Prikken als een egeltje of harig als een hond of zo koud als staal?
Is dat een vraag?quote:Op maandag 12 april 2010 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neuro Linguistisch aan het Programmeren?
Derren Brown!quote:Op maandag 12 april 2010 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neuro Linguistisch aan het Programmeren?
Gevalletje Yvonneritusquote:Op maandag 12 april 2010 18:20 schreef Tezz het volgende:
Oh, en ik ben oud en wijs. Ik ben al maar liefst 6 jaar 29........
sjors mag enkel koffie maken bij mijquote:Op maandag 12 april 2010 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... behalve als het Brad Pitt of George Clooney is
Ach, men trapt er al vier jaar niet meer in dus ik ben het wel al afgeleerd hoor..........quote:
Die hoef ik nietquote:Op maandag 12 april 2010 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... behalve als het Brad Pitt of George Clooney is
Noem er nog eens een paar, dan kan ik vanavond lekker you-tuben!quote:
Och nog zoveel meer. Maar dat staat natuurlijk niet allemaal op een lijstjequote:Op maandag 12 april 2010 18:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
leuk [ afbeelding ]
Onder de 35 [ afbeelding ]
whats next?
Ik ken ze alleen van boekenquote:Op maandag 12 april 2010 18:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Noem er nog eens een paar, dan kan ik vanavond lekker you-tuben!
Hanteer je nou een less is more approach bij vrouwen?quote:
Ken je de 20/20 regel van Lein al?quote:Op maandag 12 april 2010 18:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Och nog zoveel meer. Maar dat staat natuurlijk niet allemaal op een lijstje
Vertelquote:Op maandag 12 april 2010 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken je de 20/20 regel van Lein al?
quote:
Dat dusquote:Op maandag 12 april 2010 18:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar is Lein, die kan het het beste uitleggen
Brad Pitt wil ik wel hebben! George heeft het niet echt voor mij. Nooit begrepen waarom hij nou zo sexy is...quote:
Die twee hoef ik ook niet.quote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
[ afbeelding ]
Dermot!![]()
![]()
![]()
Oh. En ik word spontaan lesbisch als ik Nigella in mijn bed kan krijgen!
[ afbeelding ]
En die andere dat ie max 20 jaar ouder mag zijn?quote:Op maandag 12 april 2010 18:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hint, een betekent dat hij boven de 20 moet zijn
nigella en iets met chocoquote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
[ afbeelding ]
Met google kan je het wel vindenquote:Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
En die andere dat ie max 20 jaar ouder mag zijn?
quote:Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
[ afbeelding ]
dus als jij Nigella in bed kan krijgen onderga je ook nog even een sexchange... vreemde gang van zakenquote:
Volgens mij hadden we het er vandaag nog over hier hoe het beeld wat je van iemand hebt hier niet klopt tochquote:Op maandag 12 april 2010 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
sunny, hoe weet jij dat nou als keurig meisje?
Ik ken er een paarquote:Op maandag 12 april 2010 18:41 schreef Laydina het volgende:
[..]![]()
alleen zijn er weinig die daaraan voldoen
TAV is stiekem een grootgeschapen neger?quote:Op maandag 12 april 2010 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het er vandaag nog over hier hoe het beeld wat je van iemand hebt hier niet klopt toch
Nee, geen negerquote:Op maandag 12 april 2010 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
TAV is stiekem een grootgeschapen neger?
Als je dacht dat mannen erg waren... vrouwen zijn ergerquote:Op maandag 12 april 2010 18:48 schreef TAV74 het volgende:
Voor een subforum met zoveel bejaarden is het niveau hier wel bedenkelijk trouwens
Erg lekker jaquote:Op maandag 12 april 2010 18:48 schreef cybermans het volgende:
[..]
Als je dacht dat mannen erg waren... vrouwen zijn erger
ik heb nog nooit mijn tanden in een man gezet dus kan het niet vergelijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bla dusquote:Op maandag 12 april 2010 18:47 schreef cybermans het volgende:
wat heb ik verkeerd gedaan in mijn studenten tijd
http://www.nu.nl/lifestyl(...)dates-studenten.html
Er zijn maar weinig mensen die sneller typen dan ikquote:Op maandag 12 april 2010 18:57 schreef cybermans het volgende:
dat krijg je als je sneller kan tikken dan denken af en toe
is dat een uitdaging?quote:Op maandag 12 april 2010 18:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die sneller typen dan ik
Haha, nou ik heb toch liever dates dan casual seks. Alhoewel de cijfers in dat artikel bij mij momenteel wel kloppen zo ongeveerquote:Op maandag 12 april 2010 18:47 schreef cybermans het volgende:
wat heb ik verkeerd gedaan in mijn studenten tijd
http://www.nu.nl/lifestyl(...)dates-studenten.html
Tuurlijk, ben niet bang om een keer te verliezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 april 2010 18:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha, nou ik heb toch liever dates dan casual seks. Alhoewel de cijfers in dat artikel bij mij momenteel wel kloppen zo ongeveer
quote:Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben niet bang om een keer te verliezen
Da's hun tag linequote:
Veel plezier !quote:Op maandag 12 april 2010 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's hun tag line
Ben naar repetitieKen m'n tekst niet
Tot vanavond
Lein is afwassenquote:Op maandag 12 april 2010 18:25 schreef Den_Haag het volgende:
hint, een betekent dat hij boven de 20 moet zijn
Ja nou op een of andere manier heb ik gewoon bijna nooit een date. Maar ja, wel een feestje hier en daar, alcohol, leuke jongens, dronken uitspraken "HE JIJ BRENGT ME TOCH NAAR HUIS TOCH?!?!", nouja de rest snap je zelf ook welquote:Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel frappant ja, dat vrouwen massaal voor dates kiezen maar uiteindelijk voor sex vallen
Neequote:Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef Laydina het volgende:
Ja, dat is ém! In een keer goed! Minimaal 20 jaar oud en minimaal 20 cm langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG zo grappig![]()
![]()
![]()
Goe-hoed. De halve afwas staat er nogIk heb echt zere knieën en heupen/bekken/onderrug
![]()
Lieverd, logisch dat je niet al elke dag je helemaal 100% voelt en dat je even een stilstandje hebt. Niets forceren hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef DarkElf het volgende:
zo terug van het gemeentehuis, onze verblijfsvergunning moet verlengd worden
vandaag is trouwens echt een mindere dag, veel last van mijn buik en heel moe dus ik doe rustig aan en eet maar toast vanavond ipv warm.
en of jullie dan komen gaan!quote:oh en hoe ik eruit zie, ik heb alleen een foto van de achterkant in mijn fobo staanen verder kom ik in de zomer wel naar de bbq meet bij Golfer en Bluezz
(ja nu kom ik echt, mits er geen erge dingen gebeuren natuurlijk... zei ik bij de vorige meet ook, zie wat daarvan kwam
Nee, ik vrees dat ik dat niet snap, want ik heb maar 1x een one night stand gehad een jaar of 6 geleden en ik vond er geen reet aan.quote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja nou op een of andere manier heb ik gewoon bijna nooit een date. Maar ja, wel een feestje hier en daar, alcohol, leuke jongens, dronken uitspraken "HE JIJ BRENGT ME TOCH NAAR HUIS TOCH?!?!", nouja de rest snap je zelf ook wel
Rustig aan DEquote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef DarkElf het volgende:
zo terug van het gemeentehuis, onze verblijfsvergunning moet verlengd worden
vandaag is trouwens echt een mindere dag, veel last van mijn buik en heel moe dus ik doe rustig aan en eet maar toast vanavond ipv warm.
Het was eigenlijk ook een grapje. Tijdens de periode dat ik dát hier postte, was ik op zoek naar een scharrel. En alle 16-jarige klotepubers die dachten daarvoor in aanmerking te komen, meer dan zat.quote:Op maandag 12 april 2010 18:41 schreef Laydina het volgende:![]()
alleen zijn er weinig die daaraan voldoen
quote:Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef cybermans het volgende:
Tuurlijk, ben niet bang om een keer te verliezenOk. Niet voor mij bestemd maar: FOUT!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja we wonen in Vlaanderen en dan heb je een vergunning nodig (das een formaliteit want er zijn afspraken tussen Nederland en Belgie.) We wonen hier nu 5 jaar dus hij moest vernieuwd worden.quote:Op maandag 12 april 2010 19:04 schreef Laydina het volgende:
Verblijfsvergunning DE?
Jammer dat het vandaag minder gaathopelijk helpt vanavond wat rust wel.
Ow en je achterkant (typte achterkont) ziet er ook goed uit!
quote:Op maandag 12 april 2010 19:07 schreef Laydina het volgende:geweldige regel Lein. Maar dat weet je toch nooit van te voren?
Als je daar het antwoord op wilt weten, moet je het zelf vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow god 16 jarige klotepubersquote:Op maandag 12 april 2010 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Het was eigenlijk ook een grapje. Tijdens de periode dat ik dát hier postte, was ik op zoek naar een scharrel. En alle 16-jarige klotepubers die dachten daarvoor in aanmerking te komen, meer dan zat.
Laten we wel zijn, 20 cm is vaak net éven te ehh... lang
idd dus ik eet nu braaf wat toast, drink water en eet wat appelmoes straks. Morgen weer een dag hoorquote:Op maandag 12 april 2010 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rustig aan DEZopas heb je pas je sondevoedingslang eruit man!
Hahahaquote:Op maandag 12 april 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dat ik dat niet snap, want ik heb maar 1x een one night stand gehad een jaar of 6 geleden en ik vond er geen reet aan.En ook raar dat je friemelt met iemand die je gewoon helemaal niet kent.
![]()
Dus, leg eens uit
niet in juli plannen dan hoor, dan zitten we in schotlandquote:Op maandag 12 april 2010 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieverd, logisch dat je niet al elke dag je helemaal 100% voelt en dat je even een stilstandje hebt. Niets forceren hoor.
[..]
en of jullie dan komen gaan!
quote:Op maandag 12 april 2010 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook een grapje. Tijdens de periode dat ik dát hier postte, was ik op zoek naar een scharrel. En alle 16-jarige klotepubers die dachten daarvoor in aanmerking te komen, meer dan zat.
Zozo.. dat daar ook nog een vergunning voor nodig is. Maar dat is vast geen probleem danquote:Op maandag 12 april 2010 19:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja we wonen in Vlaanderen en dan heb je een vergunning nodig (das een formaliteit want er zijn afspraken tussen Nederland en Belgie.) We wonen hier nu 5 jaar dus hij moest vernieuwd worden.
Die foto in mijn fobo heb ik ooit eens geplaatst ivm het mooie haren topicmaar met foto's van mijn voorkant ben ik niet zo scheutig op internet.
Mijn vorige danspartner was er ook zo'n eenquote:Op maandag 12 april 2010 19:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Meestal waren het wel gasten die ik wel al kende... vrienden van vrienden of ehm collega's (studentenbijbaantje)Maar ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee hoor
Het was ook een beetje mn het-is-net-uit-met-mn-ex-waar-ik-drie-jaar-mee-samen-was-dus-nu-hang-ik-de-slet-uitperiode. Nu is het weer tijd voor wat serieuzer werk
Nu jij nog en dan hebben we wel iedereen gezien op een foto.quote:
Precies zoals ik me had voorgesteldquote:
Baaibaaiquote:Op maandag 12 april 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies zoals ik me had voorgesteld
maar ik had dan al een foto eerder gezien![]()
Nu ben ik echt weg popjes
uhmm.. nee van mij nietquote:Op maandag 12 april 2010 19:16 schreef golfer het volgende:
Nu jij nog en dan hebben we wel iedereen gezien op een foto.
Flauwert.quote:
misschien wat minder goedgelovig zijn en een meetlint meenemen de volgende keerquote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow god 16 jarige klotepubers![]()
![]()
20 te lang? Ik vind dat vaak wel eig een perfecte lengte
Kans is zeker klein. Al ben ik er denk ik nu 2 a 3 tegengekomen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:22 schreef TAV74 het volgende:
misschien wat minder goedgelovig zijn en een meetlint meenemen de volgende keerVolgens mij is de statistische kans dat je dat vaak tegenkomt niet al te groot
Ben je nu misselijk? of waren ze echt niet meer goed?quote:Op maandag 12 april 2010 19:24 schreef TAV74 het volgende:
Gatverdamme. De paaseitjes moesten op, maar die laatste 5 waren echt niet meer zo lekker
Nog wel goed, maar ik heb nu de rest van de avond dorst...quote:Op maandag 12 april 2010 19:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ben je nu misselijk? of waren ze echt niet meer goed?
Zet een hele pot, zet het op een vuurtje en je kan de hele avond doorquote:Op maandag 12 april 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
Nog wel goed, maar ik heb nu de rest van de avond dorst...
* TAV74 gaat thee zetten
wat wat wat?quote:Op maandag 12 april 2010 19:23 schreef cybermans het volgende:
dan mogen jullie de foto van mij opzoeken met een heel erg foute bril...
wie hem als eerst vind krijgt een prijs
nu ik ooookquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil ook kijken p-p-p-p-please??
Dat is uiteraard precies wat ik aan het doen benquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zet een hele pot, zet het op een vuurtje en je kan de hele avond door
quote:Op maandag 12 april 2010 19:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is uiteraard precies wat ik aan het doen ben
euh euh euh biertje, zoen, pluim, bij beschaafde prijzen een glas bubbels bij een meet (Dom Perignon '62 word net wat te duur), of iets in die trantquote:
Had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef LieLie het volgende:
Hoezo allemaal schattig? Door mijn dikke appelwangetjes?
Jij bent er ook nog niet vanaf hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 19:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezien![]()
Nu ben je nog schattiger
quote:Op maandag 12 april 2010 19:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij bent er ook nog niet vanaf hoor!
Je kunt zo een linkje pm-en
quote:Op maandag 12 april 2010 19:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit een leuke foto heb, dan wel. Maar nu nog even niet
Ik zie geen dikke appelwangen? Je ziet er erg lief uitquote:Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef LieLie het volgende:
Hoezo allemaal schattig? Door mijn dikke appelwangetjes?
Nouja, gut, iedereen komt zo met dat schattigequote:Op maandag 12 april 2010 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie geen dikke appelwangen? Je ziet er erg lief uitEn je hebt een mooi slank middenrif
22quote:Op maandag 12 april 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
25.. en D_H?
Ook in het weekend werk ik gewoon doorquote:Op maandag 12 april 2010 19:39 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nu ook echt nog even leren![]()
Zal blij zijn als het weer vrijdagavond is
Fout. Foute opmerking Braam.quote:Op maandag 12 april 2010 19:39 schreef Braamyo het volgende:
22Maar weet zeker dat je wel op mij valt. dat doen de meestuh
denk ik
haha eerst bewijs! FOTOOOOquote:Op maandag 12 april 2010 19:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
22Maar weet zeker dat je wel op mij valt. dat doen de meestuh
denk ik
komen er zo aanquote:Op maandag 12 april 2010 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Fout. Foute opmerking Braam.
NOW DROP AND GIMME 50!
bier? nee, vind ik niet lekkerquote:Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
euh euh euh biertje, zoen, pluim, bij beschaafde prijzen een glas bubbels bij een meet (Dom Perignon '62 word net wat te duur), of iets in die trant
Wegens beroepstechnische redenen is het verstandig voor mij om geen foto's in mijn fobo te plaatsen. Maar omdat foto's delen toch wel leuk is houd ik aan dat iedereen die via PM zijn/haar mail adress toegestuurd krijgt een paar foto's terug krijgtquote:
Ik moet zaterdag ook werken hoorquote:Op maandag 12 april 2010 19:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ook in het weekend werk ik gewoon door
Een date met mijquote:Op maandag 12 april 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bier? nee, vind ik niet lekker
zoen? liefst geen natte
pluim? pff is dat leuk?
bubbels? vind ik niet lekker
Ik wil een leukere prijs!
ik bedoel meer, als het werk deel afgelopen is begint het studie gedeeltequote:Op maandag 12 april 2010 19:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag ook werken hoor
Maar als die tentamenperiode maar weer voorbij is.
Ik doe het andersom, of door elkaar, ik doe gewoon weinig aan weekendquote:Op maandag 12 april 2010 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik bedoel meer, als het werk deel afgelopen is begint het studie gedeelte
ehm uit eten wel goed dan?quote:Op maandag 12 april 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bier? nee, vind ik niet lekker
zoen? liefst geen natte
pluim? pff is dat leuk?
bubbels? vind ik niet lekker
Ik wil een leukere prijs!
Ik kan me ook echt niks leukers voorstellen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze vraagt toch om een leukere prijs?
quote:Op maandag 12 april 2010 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze vraagt toch om een leukere prijs?
Maken jullie er wel een videoverslagje van?quote:Op maandag 12 april 2010 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
Volgens mij is daten met Braam best leuk
quote:Op maandag 12 april 2010 19:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wegens beroepstechnische redenen is het verstandig voor mij om geen foto's in mijn fobo te plaatsen. Maar omdat foto's delen toch wel leuk is houd ik aan dat iedereen die via PM zijn/haar mail adress toegestuurd krijgt een paar foto's terug krijgtok, PM pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja. Maar dat was voor de meetquote:Op maandag 12 april 2010 19:49 schreef Braamyo het volgende:
Ik kan me ook echt niks leukers voorstellen.
Over voorstellen gesproken. Ik weet nog da in een van de eerste Cul-SC waar ik in zat en ik mezelf voorgesteld had en jullie vragen gingen stellen (waar toen op 1 avond 3 sc doorheen gingen).
Toen zei je nog (en ik quote) : *Braam waar was jij 1,5 jaar geleden....*
Dus jij meet jou (sex) partner altijd ff voor/tijdens/na de wipquote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow god 16 jarige klotepubers![]()
![]()
20 te lang? Ik vind dat vaak wel eig een perfecte lengte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je hebt met de meet 3 heule zinnen gesprokenquote:
Geen van allenquote:Op maandag 12 april 2010 19:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus jij meet jou (sex) partner altijd ff voor/tijdens/na de wip
quote:Op maandag 12 april 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ok een date met Braamyo en een etentje met Cybermans..
nice!Hier houd ik je dus alvast aan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen hier is getuige![]()
Als Lein die 3 zinnen heeft gesproken, kan jij daar inderdaad niets verkeerds in zeggenquote:Op maandag 12 april 2010 19:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je hebt met de meet 3 heule zinnen gesprokenlijkt me niet echt dat ik daar iets verkeerds in kon zeggen !
Ja. Maar het gaat niet alleen om of je dingen goed of verkeerd zegt.quote:Op maandag 12 april 2010 19:53 schreef Braamyo het volgende:
Je hebt met de meet 3 heule zinnen gesprokenlijkt me niet echt dat ik daar iets verkeerds in kon zeggen !
Nou, je hebt momenten hier op het forum dat je toch in 1 op de 3 zinnen een onwijs foute opmerking maakt hoorquote:Op maandag 12 april 2010 19:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vergelijkingen, schatten, wat de man je verteld. 1 + 1 + 1 is nog altijd 3quote:Op maandag 12 april 2010 19:56 schreef Braamyo het volgende:
owja globaal schatten van een vrouw, die hadden (vaak) veul ruimtelijk inzicht
true, maar daarmee wil je toch nog niet zeggen dat je me ook kentquote:Op maandag 12 april 2010 19:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, je hebt momenten hier op het forum dat je toch in 1 op de 3 zinnen een onwijs foute opmerking maakt hoor
Nee, dat kan inderdaad niet. Maar je krijgt wel een beetje een eerste indruk van hoe iemand isquote:Op maandag 12 april 2010 19:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
true, maar daarmee wil je toch nog niet zeggen dat je me ook kent
@aure: zie je nou dat ik gelijk heb
Zo ziet ie dr wel sexy uitquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 20:01 schreef LieLie het volgende:
Maar ik was aan het leren![]()
Acht uur! Theetijd!
quote:Op maandag 12 april 2010 20:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zo ziet ie dr wel sexy uitWel om foto's vragen en dan niet eens ee'm reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 20:04 schreef Braamyo het volgende:
Zo ziet ie dr wel sexy uitLeuk, dat je t over daden en typo's hebt. De jouwe heb ik dikgedruktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Englishquote:Op maandag 12 april 2010 20:05 schreef Braamyo het volgende:
Tea time, Ear grey, dubbel getrokken. De ultieme wake me up BOM
nope, nog even verder zoeken... ik heb even gechecked met wat handig google werk ben je er alquote:
Ja week 2 van 2quote:
Dan moet je straks maar na het eten douchenquote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. En eigenlijk moet ik douchen want ik ruik naar een lange dag in het verpleeghuis. Maar ik heb weinig zin om te gaan douchen en het eten is bijna klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |