D_H ook?quote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik wel tof hoor, maar volgens mij zijn jullie allebei iets te jong voor mij?
D_H is 30 .. toch?quote:Op maandag 12 april 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
25.. en D_H?
( ik val niet zo op jong meestal)
Ik geloof dat DH 29 isquote:Op maandag 12 april 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
25.. en D_H?
( ik val niet zo op jong meestal)
Dat is wel een populaire leeftijd momenteelquote:
Wat vervelend zeg, ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent! Duurt best lang nuquote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Zo maar weer eens naar huis... Ik ben nog steeds half ziek
Vooral bij de vrouwen hequote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel een populaire leeftijd momenteel
ben jij zo oud danquote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik wel tof hoor, maar volgens mij zijn jullie allebei iets te jong voor mij?
Dit jaar word ik hopelijk 56 jaren jong.quote:Op maandag 12 april 2010 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Nogmaals; @ Golfer: mag ik je leeftijd vragen?
ooooh, doordat je jezelf zo oud vind in je posts dacht ik dat je ouder dan mn vader was haha (62). Je bent nog een bloempje!quote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit jaar word ik hopelijk 56 jaren jong.
Jeuj toch wel goed onthouden dusquote:Op maandag 12 april 2010 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]![]()
naar het hotel. meeting is vroeg klaar.
Is dat alleen hoop of is er ook een daadwerkelijke kans dat je 56 wordt? Ik hoop namelijk 30 te worden dit jaar, maar ik heb zo mijn twijfels of dat goed komtquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit jaar word ik hopelijk 56 jaren jong.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is dat alleen hoop of is er ook een daadwerkelijke kans dat je 56 wordt? Ik hoop namelijk 30 te worden dit jaar, maar ik heb zo mijn twijfels of dat goed komt
nou ja zegquote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is dat alleen hoop of is er ook een daadwerkelijke kans dat je 56 wordt? Ik hoop namelijk 30 te worden dit jaar, maar ik heb zo mijn twijfels of dat goed komt
Je weet het maar nooit, toch?quote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef TAV74 het volgende:
Leuk ja! Hoe gaat het met je?quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef DarkElf het volgende:
himijn zus en zwager en neefje belden of ze even langs konden komen, kwartiertje later zaten we aan de thee.
gezellig
goedquote:
Dat is fijn om te horen!quote:Op maandag 12 april 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goedheb een rustige dag ingebouwd vandaag dus ben uberlui
morgen weer een dag hoor
goed gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 16:15 schreef Aure het volgende:
[..]
Jeuj toch wel goed onthouden dus
Lekker toch dat je meeting vroeg klaar is?
Jeetje begint dat oud worden bij 29 al johquote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed gedaan
heerlijk dat de meeting vroeg klaar is. vroeg naar het hotel, beetje sporten en dan slapen
eten? borrelen? dat sla je over tegenwoordig?quote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed gedaan
heerlijk dat de meeting vroeg klaar is. vroeg naar het hotel, beetje sporten en dan slapen
Hij doet vast een dutje voordat ie gaat borrelen en eten.quote:Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:
eten? borrelen? dat sla je over tegenwoordig?
Nee hij komt thuis, gaat sporten en dan slapen.quote:Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij doet vast een dutje voordat ie gaat borrelen en eten.
ah ja natuurlijk. dat krijg je op die leeftijd.quote:Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij doet vast een dutje voordat ie gaat borrelen en eten.
't Is de kookhobby hè...quote:Op maandag 12 april 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en bijgelezen heeft. cul zit vol volslanke mooie dames volgens mij
das vocht, das wel jammer.quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is de kookhobby hè...Ik ben sinds woensdagavond 3 kilo kwijt
Van voedselvergiftiging wordt een mens toch maar slank
ze ziet er echt heel goed uitquote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
Niet te slank worden he CF, je was juist zo leuk met wat rondere vormen.
Op de vakantiefoto's van je die ik heb meegelurkt zag je er al hartstikke slank uit. Niet meer afvallen hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
't Is de kookhobby hè...Ik ben sinds woensdagavond 3 kilo kwijt
Van voedselvergiftiging wordt een mens toch maar slank
ik was juist heel positief men! @16:48quote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ja zeg, laten we niet doen of ik anorectisch oog; ik ben toch nog altijd uitbundig curvy, hoor
Meuh, ik wil weer rennen, maar ik ben echt te slap momenteel
quote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef Laydina het volgende:
Zelfs het rukken zit er blijkbaar niet meer in
Dat is het mooiste gevoelquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
oh trouwens: is voor het eerst met sporten dat ik, door een pauze , niet zoiets heb van: he pfffff straks moet ik weer.... Nee heb echt een gevoel van dat ik het echt weer ga doen en t ook weer terug leuk ga vinden
Wel meer lachen, CFquote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de vakantiefoto's van je die ik heb meegelurkt zag je er al hartstikke slank uit. Niet meer afvallen hoor.
kom op Opa, je moet wel je vrouwtje kunnen blijven bijbenen he dus hoppa roeien!quote:Op maandag 12 april 2010 16:53 schreef golfer het volgende:
Ik zit al 3 dagen tegen dat roeiapparaat in onze tuinkamer aan te kijken en heb er pas 1x op geroeid.
Nu opeens wel pruilen omdat je geen gezichtsboek hebt?quote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
waar hebben jullie foto' s gezien? en waarom mag ik ze niet zien?
Sorry hoor heequote:
Eerst moet ik nog iets op de post doenquote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
waar hebben jullie foto' s gezien? en waarom mag ik ze niet zien?
Oh ja!!! *benieuwd is..quote:Op maandag 12 april 2010 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog iets op de post doen
ik wil geen gezichtsboek (straks blijf ik vriendloos, stel je voorquote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu opeens wel pruilen omdat je geen gezichtsboek hebt?
dat is toch ook sport?quote:Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eten? borrelen? dat sla je over tegenwoordig?
kan ookquote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zullen wij gaan smsen.. hebben wij onze sport ook weer gehad
ik vind typen idd vrij inspannendquote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zullen wij gaan smsen.. hebben wij onze sport ook weer gehad
Het komt wel uit spekkoeklandquote:Op maandag 12 april 2010 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als een stuk spekkoek, Borisz
Ja, moeders.quote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
kom op Opa, je moet wel je vrouwtje kunnen blijven bijbenen he dus hoppa roeien!
Leuk (vecht)sport hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 17:11 schreef borisz het volgende:
Vanavond weer een training pencak silat. Al heb ik die sport na elf jaar wel gezien en denk dat ik er mee ga ophouden na dit seizoen. Motivatie dit jaar om erheen te gaan is matig.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, moeders.
Ik heb naar je geluisterd en heb zojuist even een kwartier geroeid.
*zweet van voorhoofd afveegt*
quote:Op maandag 12 april 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, moeders.
Ik heb naar je geluisterd en heb zojuist even een kwartier geroeid.
*zweet van voorhoofd afveegt*
vroeger ook gedaanquote:
en dus ook je aansluiting? Dat had ik altijdquote:Op maandag 12 april 2010 17:21 schreef Laydina het volgende:
Grr bus net gemistMaar even paar minuten wachten
Mijn aansluiting terug haal ik altijd wel (elke 10 minuten een bus, dus echt wachten hoeft niet echt)quote:Op maandag 12 april 2010 17:25 schreef cybermans het volgende:
[..]
en dus ook je aansluiting? Dat had ik altijd
Ik heb al een tijd niet gezwommen, eigenlijk! Het kost me teveel tijd. Vet knap dat je aan beide kanten kan ademen - doe je het nu om de drie slagen, dan?quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
En goedzo LieLie! Sporten is best leuk. Dit weekend heb ik een uur achterelkaar gecrawled, afgewisseld met wat schoolslag (en oh CF, ik kan nu én rechts én links ademenalhoewel rechts nog wel mijn voorkeur heeft) en tijdens het zwemmen aan het eind had ik heerlijke spierpijn aan mijn schouders, maar toch is het dan lekker om nog ff door te zwemmen in een iets lager tempo
Heel raar, in de eerste 15 minuten voel je je een beetje slapjes in de spieren, maar vanaf minuut 15 tot 60 gaat het eigenlijk best lekker. Zal wel met de glycogeenvoorraad te maken hebben ofzo.
Niet zo geschokt, de kans is gewoon klein dat ik ineens 6 jaar jonger word op mijn verjaardagquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd niet gezwommen, eigenlijk! Het kost me teveel tijd. Vet knap dat je aan beide kanten kan ademen - doe je het nu om de drie slagen, dan?
Ik ga door totdat Marleen Veldhuis niet meer misselijk wordt als we samen onder de douche staan!quote:Op maandag 12 april 2010 17:32 schreef DarkElf het volgende:
een uur zwemmen steer.. en je techniek verbeterd
wat is iedereen goed bezig zeg
Nou!quote:Op maandag 12 april 2010 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga door totdat Marleen Veldhuis niet meer misselijk wordt als we samen onder de douche staan!
Nee. Maar het moet echt. Misschien ga ik het wel weer leuk vinden als ik mijn six-pack weer terug zie komen.quote:
Ik denk dat haar misselijkheid komt door haar zwangerschap en niet door jou.quote:Op maandag 12 april 2010 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga door totdat Marleen Veldhuis niet meer misselijk wordt als we samen onder de douche staan!
das waarquote:
Ah, daarom heb ik haar hier al zo lang niet meer zien trainen!quote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat haar misselijkheid komt door haar zwangerschap en niet door jou.
Ranomi is superleuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |