quote:
quote:
Kan ook..quote:Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Gooi hem stuk
quote:Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef broodroostert het volgende:
[..]
Allang geprobeerd maar dan nog wachtwoord... In feite dus nutteloos omdat ik nu niets mee kan
Het zal wel aan mij liggen maar daar hoef je niet voor in te loggen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef FFSletop het volgende:
Doe een systeemwis of opstartherstel ofzo.. Delete je alles, herinstalleer je de laptop en it's all yours.
Psst.. Laptopje kopen? Zacht prijsje speciaal voor jou!quote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Verkoop hem op je lokale centrale station
nee dat gebeurt zeker nietquote:Op maandag 12 april 2010 15:20 schreef xkellyyyyyy het volgende:
ik zou echt proberen om dat ding op een of andere manier werkend te krijgen ( hoe weet ik niet ) en dan proberen na te gaan van wie deze laptop is, ik denk dat je diegene dan echt heel erg blij kan maken!
Doe je ook nog iets voor de medemens;) lol
*insert sarcasmequote:Op maandag 12 april 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
Je zou 'm natuurlijk ook bij het politiebureau kunnen afgeven, of zeg ik nu iets heel raars?
wachtwoord als in windows wachtwoord? of bios wachtwoord?quote:Op maandag 12 april 2010 15:16 schreef broodroostert het volgende:
Ben ik vanmorgen op weg naar school stap ik de randstad rail uit en wat ziet mijn oog? Een verlaten laptop dus meegenomen met de bedoeling om die op school na te spluisen om te kijken of er gegevens van die kerel op staan. Beveiligd met wachtwoordwat nu? Laptop houden en opnieuw installeren? Of moeilijk doen en wachtwoord verwijderen?
Klacht: laptop gevonden en niet kunnen kijken of er pron op staat
Je had beter een ander spreekwoord kunnen gebruiken, had hij hem maar niet moeten kwijtraken.quote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef denkjedat het volgende:
melden dat je hem heb gevonden en bij jou op te halen is. want ook hier geld: wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet.
stel dat er belangrijke documenten voor schoo/werk in stonden
Goeie instelling!quote:Op maandag 12 april 2010 15:24 schreef FFSletop het volgende:
Je had beter een ander spreekwoord kunnen gebruiken, had hij hem maar niet moeten kwijtraken.
En voor alle mogelijke gevolgen is hij zelf verantwoordelijk.
quote:Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
IK HEB JE IP-ADRES NAAR DE POLITIE GESTUURD!! DAT JE MAAR MAG BRANDEN IN DE HEL!!!!
Ik heb erger gezienquote:Op maandag 12 april 2010 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik hier de reacties lees is het best triest gesteld met de gemiddelde fokker.
quote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik had hem meteen gehouden.
Moraalridders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |