Tante van Davis bedoel je? Maar ik vond deze laatste ep weer super. Davis en z'n tante in die 'meeting', die demonstratie! Eigenlijk vind ik bijna elke scene in de serie wel memorabel. Het water van de Chief dat wordt afgesloten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef DUK het volgende:
Vond de laatste ep een beetje tegenvallen. Vrij weinig gebeurd...behalve de vertrekkende vader naar Houston. Goed in deze serie gebeurt er sowieso niet bijzonder veel (gaat om de sfeer vooral) maar het viel me deze kee echt op.. Die tante van Lewis was natuurlijk wel weer leuk...
Shit is fucked.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef TJLinden het volgende:
Harley
Heerlijke aflevering weer, maar ontzettend tragisch einde. Echt een keiharde slap in the face. Die dude was zo kick...
Indeed. Zo'n kerel moet je in elke muziekzaak hebben!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef TJLinden het volgende:
Harley
Heerlijke aflevering weer, maar ontzettend tragisch einde. Echt een keiharde slap in the face. Die dude was zo kick...
Amen! Heerlijk finale van wederom een prachtig seizoen. Deze serie ademt zo veel fantastische sfeer uit en de karakters zijn levensecht. Baptiste is de eindbaas, maar alles aan de serie is mooi. Zelfs Sonny heeft een plektje in m'n hart gekregen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:52 schreef JimboSlice het volgende:
Season finale zit er op, enorm sterke aflevering als je het mij vraagt. Het verhaal van Sonny kan me weinig boeien, maar ik heb een gevoel dat die olie die in het water dreef nog wel terug zal komen. Davis is een baas, Baptiste is een baas, de Lambreau's zijn bazen. Zwaar ondergewaardeerde serie, waarschijnlijk missen velen een achterliggend verhaal, maar deze serie is meer dan een simpel verhaal. Gelukkig is het derde seizoen al opgepikt, hopelijk wederom een topper van de hand van David Simon.
Ik heb precies hetzelfde! In seizoen 1 vond ik 'm echt een irritante en arrogante douchebag, terwijl ik dit seizoen eigenlijk best fan van 'm ben geworden. Natuurlijk heeft dat te maken met het feit dat hij z'n 'shit together' heeft gekregen en zich wat nederiger is op gaan stellen.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:02 schreef DUK het volgende:
Dat verhaal van Sonny en de Vietnamezen kan mij ook weinig boeien, ik betrap mijzelf er echter wel op dat ik hem in de loop der tijd sympathieker ben gaan vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |