abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97321691
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef DUK het volgende:
Vond de laatste ep een beetje tegenvallen. Vrij weinig gebeurd...behalve de vertrekkende vader naar Houston. Goed in deze serie gebeurt er sowieso niet bijzonder veel (gaat om de sfeer vooral) maar het viel me deze kee echt op.. Die tante van Lewis was natuurlijk wel weer leuk... ;)
Tante van Davis bedoel je? Maar ik vond deze laatste ep weer super. Davis en z'n tante in die 'meeting', die demonstratie! Eigenlijk vind ik bijna elke scene in de serie wel memorabel. Het water van de Chief dat wordt afgesloten. :(
pi_97327894
Ik schreef Lewis he? Hmm..vlaag van verstandsverbijstering.... :)
pi_97448362
Alle afleveringen tot nu toe van seizoen 2 gekeken, en het blijft een goede show en toffe muziek.
pi_97625905
Dat tekeer gaan in het Nederlands van Sonny tegen Batiste... ;)

'He just called you asshole in Dutch...'

:)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 04:26:14 #105
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_97647263
Godverdomme, tyfuszooi.. Nice :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:44:50 #106
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97930797
ben ook maar begonnen aan het 2de seizoen, aflevering 7 nog niet gezien, de rest wel. Heb me weer prima vermaakt alleen mogen er van mij toch wat minder hoofdpersonen zijn want sommige verhaaltjes komen maar niet tot bloei omdat er te weinig tijd voor is.

Dacht trouwens even dat één van die bandleden van baptiste Edris Elba was. Toen Sonny drugs ging scoren na een optreden en diegene achter hem aanging om te zeggen dat ie dat moeten laten, hoorde ik gewoon de stem van Stringer Bell _O_
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:45:40 #107
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97931185
Dat verhaallijnen kort worden gehouden is zeker waar. Zo veel mensen, te weinig tijd. Het is natuurlijk ook OVERduidelijk dat de hele serie gaat over de sfeer... Het is zeker niet weggelegd voor mensen die veel actie eisen.

De laatste aflevering (7) is daar ook een mooi voorbeeld van. Er gebeurt echt HELEMAAL niets (op een kleine ontwikkeling met Sonny en Toni en haar dochter). Voor de rest alleen maar beelden van Mardi Gras... :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:05:39 #109
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97931566
waar is die ene gast trouwens mee bezig, met grond opkopen etc. Krijg dat niet altijd even goed mee. Wil ie echt gaan bouwen of is zijn baas bezig met een truukje om snel geld te scoren?
pi_97931711
Dat blijft een beetje in het midden. Ik denk dat zijn oorspronkelijke intenties zijn om snel geld te scoren maar dat hij in de loop der tijd verliefd gaat raken op de stad en in de problemen komt met zijn 'hart'.....
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:19:39 #111
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97932035
maar die oudere gast waar hij voor werkt, dat is een projectontwikkelaar, toch?

vind hem wel een prima acteur, speelde ook in het eerste seizoen van OZ _O_
pi_97932092
Dat is een projectontwikkelaar ja. Ik ben benieuwd...
pi_98434782
Harley :'(
Heerlijke aflevering weer, maar ontzettend tragisch einde. Echt een keiharde slap in the face. Die dude was zo kick... :{
pi_98441989
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef TJLinden het volgende:
Heerlijke aflevering weer, maar ontzettend tragisch einde. Echt een keiharde slap in the face. Die dude was zo kick... :{
Shit is fucked. ;(
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:17:11 #115
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_98449579
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef TJLinden het volgende:
Indeed. Zo'n kerel moet je in elke muziekzaak hebben!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_98501864
Damn...Harley.... :(

Weer erg genoten van Antoine.. Wat een held is het toch!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 01:52:35 #117
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_99051442
Season finale zit er op, enorm sterke aflevering als je het mij vraagt. Het verhaal van Sonny kan me weinig boeien, maar ik heb een gevoel dat die olie die in het water dreef nog wel terug zal komen. Davis is een baas, Baptiste is een baas, de Lambreau's zijn bazen. Zwaar ondergewaardeerde serie, waarschijnlijk missen velen een achterliggend verhaal, maar deze serie is meer dan een simpel verhaal. Gelukkig is het derde seizoen al opgepikt, hopelijk wederom een topper van de hand van David Simon.
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_99052773
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 01:52 schreef JimboSlice het volgende:
Season finale zit er op, enorm sterke aflevering als je het mij vraagt. Het verhaal van Sonny kan me weinig boeien, maar ik heb een gevoel dat die olie die in het water dreef nog wel terug zal komen. Davis is een baas, Baptiste is een baas, de Lambreau's zijn bazen. Zwaar ondergewaardeerde serie, waarschijnlijk missen velen een achterliggend verhaal, maar deze serie is meer dan een simpel verhaal. Gelukkig is het derde seizoen al opgepikt, hopelijk wederom een topper van de hand van David Simon.
Amen! Heerlijk finale van wederom een prachtig seizoen. Deze serie ademt zo veel fantastische sfeer uit en de karakters zijn levensecht. Baptiste is de eindbaas, maar alles aan de serie is mooi. Zelfs Sonny heeft een plektje in m'n hart gekregen. ;) Die echtgenoot van Ladonna kwam trouwens ook wel ontzettend geniaal uit de hoek opeens! :D Ook heel mooi hoe Davis op eigen termen afstand deed van de band. En ondanks de gave verhaallijn van Jeanette in New York, zou het ook wel erg tof zijn als ze weer een eigen toko in New Orleans op mag zetten.

Ik kijk nu al uit naar seizoen 3! :Y
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:33:51 #119
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_99058292
ook de finale gekeken, relax dat het anderhalf uur was :)

verhaaltechnisch zijn we weer waar S2 begonnen is. De sfeer is natuurlijk het belangrijkste en daardoor kan je lekker achterover leunend deze serie kijken. Maar zou persoonlijk toch liever zien dat een paar verhalen weggelaten worden zodat er ook wat meer kan gebeuren ipv een handvol dingetjes.

Ook hoop ik steeds dat het wat meer van the wire weg gaat hebben, en de verhalen lenen zich daar ook voor, maar steeds loopt het af met een sisser en blijft alles bij het oude. Dat heeft overigens denk ik meer met mijn liefde voor The Wire the maken dan met Treme.
pi_99863037
Heb de laatste 2 afleveringen van seizoen 2 nu pas gezien (door vakantie niet kunnen kijken).
Genoten. Hele mooie laatste scenes met Davis als DJ en de mooie treffende beelden van alles wat New Orleans, New Orleans maakt. Mooi om te zien dat Ladonna ook terug bij haar ware zelf is.

Dat verhaal van Sonny en de Vietnamezen kan mij ook weinig boeien, ik betrap mijzelf er echter wel op dat ik hem in de loop der tijd sympathieker ben gaan vinden.

Benieuwd ook naar Antoine als leraar...

Een hoop van mijn andere favoriete series gaan binnenkort weer beginnen maar ik zal zeker blijven uitkijken naar season 3 van Treme.

[ Bericht 0% gewijzigd door DUK op 24-07-2011 01:08:06 ]
pi_99863183
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:02 schreef DUK het volgende:
Dat verhaal van Sonny en de Vietnamezen kan mij ook weinig boeien, ik betrap mijzelf er echter wel op dat ik hem in de loop der tijd sympathieker ben gaan vinden.

Ik heb precies hetzelfde! In seizoen 1 vond ik 'm echt een irritante en arrogante douchebag, terwijl ik dit seizoen eigenlijk best fan van 'm ben geworden. Natuurlijk heeft dat te maken met het feit dat hij z'n 'shit together' heeft gekregen en zich wat nederiger is op gaan stellen. :P
pi_114018536
23 september weer een nieuw seizoen :)

Ik ben vorige maand met Treme begonnen en ben inmiddels halverwege het tweede seizoen. Heerlijke serie!
pi_114142761
Goed nieuws inderdaad!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 09:48:18 #124
37295 Luigi
mario pls
pi_114142826
Ah, gemist tot nu toe. Even onthouden. Je moet maar durven, na The Wire weer aan een serie beginnen ;).
  vrijdag 13 juli 2012 @ 10:30:42 #125
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_114143806
de meeste dingen inmiddels alweer vergeten, maar dat maakt hier niet zoveel. Simon heeft wel gezegd dat in seizoen 3 de focus meer ligt op de criminaliteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')