Getyftquote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb hem sowieso altijd op tril staanMensen met hun geluid aan in openbare ruimtes mogen echt door een bushokje getyfd worden
Of is het getyft
Ik had op m'n W910i 'Captain, incoming message' maar die wil ik niet nog een keerquote:Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen ik het postte, stonden er ineens 3 berichtjes. Beetje jammer idd..
[..]
Ik moet nog een goede vinden. Heb nu de standaard HTC tune, maar ik wil iets pakkends.. Iets leuks..
Jij misschien nietquote:
Jaquote:Op maandag 12 april 2010 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij misschien niet
Heb jij alleen met blanke meiden/jongens wat gehad dan?
Niet benieuwd naar een sister?quote:
Nee.quote:
Mwah, toch zijn er wel verschillen hoor..quote:Op maandag 12 april 2010 15:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een groot verschil tussen zit behalve de huidskleur.
Dat zal inderdaad wel een wereld van verschil zijnquote:Op maandag 12 april 2010 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, toch zijn er wel verschillen hoor..
Behalve de huidskleur zijn andere locaties natuurlijk ook anders qua kleur. Daarnaast is het karakter soms ook best anders.. Qua achtergrond, gedachtes etc.
Veel verder op details zal ik niet ingaan, maar er zit wel degelijk verschil..
In een relatie misschien wel ja qua cultuur. Maar ik bedoelde meer in bed.quote:Op maandag 12 april 2010 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, toch zijn er wel verschillen hoor..
Behalve de huidskleur zijn andere locaties natuurlijk ook anders qua kleur. Daarnaast is het karakter soms ook best anders.. Qua achtergrond, gedachtes etc.
Veel verder op details zal ik niet ingaan, maar er zit wel degelijk verschil..
Mwah, het blijft wennen hoor. Oh, en sommige (en gelukkig spreek ik niet uit ervaring) hebben dons/haren op hun rug. Persoonlijk vind ik dat nou niet echt sexy. Is alleen volgens mij bij Oosterse dames (richting India volgens mij)quote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel een wereld van verschil zijn!
Ja, volgens mij zijn die overal behaardquote:Op maandag 12 april 2010 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, het blijft wennen hoor. Oh, en sommige (en gelukkig spreek ik niet uit ervaring) hebben dons/haren op hun rug. Persoonlijk vind ik dat nou niet echt sexy. Is alleen volgens mij bij Oosterse dames (richting India volgens mij)
Geil man, kan je er figuurtjes in scherenquote:Op maandag 12 april 2010 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, het blijft wennen hoor. Oh, en sommige (en gelukkig spreek ik niet uit ervaring) hebben dons/haren op hun rug. Persoonlijk vind ik dat nou niet echt sexy. Is alleen volgens mij bij Oosterse dames (richting India volgens mij)
Zo'n supermanlogoquote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Geil man, kan je er figuurtjes in scheren
quote:
Dus jij hebt mijn telefoon gestolenquote:Op maandag 12 april 2010 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier het spannende muziekje van Gerard EkdomEn Maricha (van MetMichiel) die "SMS!" roept
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus jij hebt mijn telefoon gestolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |