Ja en een achterlijke ijsboer komt elke dag rond 5 uur bij ons in de straat... Jen begint dan meteen "ijsje?!?!?!" . Als die malloot nou een uurtje later komt, dan hebben we gegeten enzo...quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 13:17 schreef pinquit het volgende:
Ik dacht alleen kat en hond. van die piep-tompoucen enzoen halsbanddingen. Maar ik weet t niet zeker.
hamster of dwerghamster?quote:Op maandag 12 april 2010 13:10 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn kind een hamster beloofd, hebben ze ook huisdierenzut bij de huma?
hamster, zo'n groot model buikschuiverquote:Op maandag 12 april 2010 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hamster of dwerghamster?
voor dwerghamster staat hier nog een kooi die weg mag
quote:Op maandag 12 april 2010 13:19 schreef pinquit het volgende:
[..]whah! [ afbeelding ]
en speelrookworst![]()
[ afbeelding ]
Wat schandalig hè, heeft ze nota bene een vernietigingskamp overleeft, willen ze haar uitzetten als ongewenste vreemdeling omdat ze met een Pool getrouwd is.....quote:Op maandag 12 april 2010 13:30 schreef oeke het volgende:
Ben ook helemaal blegh, heb net die documentaire over Sobibor zitten kijken. Kan wel huilen zo afschuwelijk.
hebben ze die bij de hemaquote:Op maandag 12 april 2010 13:19 schreef pinquit het volgende:
[..]whah! [ afbeelding ]
en speelrookworst![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik zat gisteravond te janken toen ik dat hoorde.... van de stress geen melk meer hebben om je kind te voeden en dan op die boot melk met room krijgen die kennelijk niet goed is.... en daardoor je kind kwijtrakenquote:Op maandag 12 april 2010 13:34 schreef oeke het volgende:
Ja, echt schandalig hoe dat is gegaan.![]()
En dat kleine kindje dat stierf op die boot.![]()
Wel een topvrouw vond ik het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |