Ja en een achterlijke ijsboer komt elke dag rond 5 uur bij ons in de straat... Jen begint dan meteen "ijsje?!?!?!" . Als die malloot nou een uurtje later komt, dan hebben we gegeten enzo...quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 13:17 schreef pinquit het volgende:
Ik dacht alleen kat en hond. van die piep-tompoucen enzoen halsbanddingen. Maar ik weet t niet zeker.
hamster of dwerghamster?quote:Op maandag 12 april 2010 13:10 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn kind een hamster beloofd, hebben ze ook huisdierenzut bij de huma?
hamster, zo'n groot model buikschuiverquote:Op maandag 12 april 2010 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hamster of dwerghamster?
voor dwerghamster staat hier nog een kooi die weg mag
quote:Op maandag 12 april 2010 13:19 schreef pinquit het volgende:
[..]whah! [ afbeelding ]
en speelrookworst![]()
[ afbeelding ]
Wat schandalig hè, heeft ze nota bene een vernietigingskamp overleeft, willen ze haar uitzetten als ongewenste vreemdeling omdat ze met een Pool getrouwd is.....quote:Op maandag 12 april 2010 13:30 schreef oeke het volgende:
Ben ook helemaal blegh, heb net die documentaire over Sobibor zitten kijken. Kan wel huilen zo afschuwelijk.
hebben ze die bij de hemaquote:Op maandag 12 april 2010 13:19 schreef pinquit het volgende:
[..]whah! [ afbeelding ]
en speelrookworst![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik zat gisteravond te janken toen ik dat hoorde.... van de stress geen melk meer hebben om je kind te voeden en dan op die boot melk met room krijgen die kennelijk niet goed is.... en daardoor je kind kwijtrakenquote:Op maandag 12 april 2010 13:34 schreef oeke het volgende:
Ja, echt schandalig hoe dat is gegaan.![]()
En dat kleine kindje dat stierf op die boot.![]()
Wel een topvrouw vond ik het!
ik heb net aflevering 6 van OML zitten kijken.quote:Op maandag 12 april 2010 13:30 schreef oeke het volgende:
Ben ook helemaal blegh, heb net die documentaire over Sobibor zitten kijken. Kan wel huilen zo afschuwelijk.
Je woont alleen zo veher weheg..quote:Op maandag 12 april 2010 13:28 schreef innepin het volgende:
Ik heb nog wel een hamster met kooi die wmb zo de deur uit mag
quote:Op maandag 12 april 2010 13:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Je woont alleen zo veher weheg..
Is ie wel leuk? Vreet ie niet je halve arm er af als je je hand in zn hok steekt?
het leukste hier is..is bang voor alles wat knaagdier is
![]()
Die hufters zijn er echt!quote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef pinquit het volgende:
[..]spannende hamster
zoéen heb ik er nog nooit gezien. ik daht dat hamsters lief waren
Dus hij kan niet in een vissenkom?quote:Op maandag 12 april 2010 13:52 schreef Muks het volgende:
hamster zijn solitaire dieren, dus die kunnen ook niet samen..dan vechten ze tot er één over is.
kijk maar eens hier voor meer info, ook over hoe groot je kooi eigenlijk zou moeten zijn
http://forum.dehamster.nl/index.php
Ow.. ik schrok al, die maak ik wel!quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
alleen als je hem een zwembandje om doet
Bron: Deze link en dan "toegankelijkheid"quote:Easy Access Card
Vereiste documenten:
BUITENLANDSE BEZOEKERS: Europese parkeerkaart voor mindervaliden of medische verklaring in de Franse of Engelse taal die minder dan 3 maanden geleden is afgegeven, afgestempeld en ondertekend door de behandelende arts, waarin wordt verklaard dat de betreffende persoon mindervalide is en waarin wordt aangegeven of de betreffende persoon al dan niet door een helper vergezeld moet worden om zich voort te bewegen.
En een mini snorkeltje geeft.quote:
quote:Easy Access Card
(voor vergemakkelijkte toegang tot attracties en shows)
Ga direct bij aankomst in de Parken met uw helper(s) (volwassene(n) van 18 jaar of ouder) naar City Hall of Studio Services. De Cast Members (Disney Medewerkers) zullen u adviseren over de toegankelijkheid van de verschillende attracties en u zonodig voorzien van een Easy Access Card.
Wanneer het gaat om een groep mindervalide bezoekers, vermeld dit dan bij uw reservering zodat wij de Easy Access Card voor u kunnen aanmaken.
Voor het verstrekken van een Easy Access Card zullen wij u vragen uw gehandicaptenpas of een van de andere documenten te tonen.
Vereiste documenten:
BEZOEKERS MET FRANSE NATIONALITEIT: gehandicaptenpas, pas voor bezoekers met een oorlogsverwonding, kaart voor mensen die moeilijk kunnen staan, voorrangskaart voor mindervalide bezoekers, Europese parkeerkaart voor mindervaliden of medische verklaring die minder dan 3 maanden geleden is afgegeven.
BUITENLANDSE BEZOEKERS: Europese parkeerkaart voor mindervaliden of medische verklaring in de Franse of Engelse taal die minder dan 3 maanden geleden is afgegeven, afgestempeld en ondertekend door de behandelende arts, waarin wordt verklaard dat de betreffende persoon mindervalide is en waarin wordt aangegeven of de betreffende persoon al dan niet door een helper vergezeld moet worden om zich voort te bewegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |