Waar is onze paint artist als je haar nodig hebtquote:Op maandag 12 april 2010 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zo;n mooie rode ,met witte riempje
of het inderdaad een verklaring van een onafhankelijk arts moet zijn. Vind t echt zo'n vaag verhaal. Ben trouwens niet voor één gat te vangen heb haar kinderarts ook gebeld net, de ass. zou t doorgeven. Zit ik straks met twee verklaringen ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Memmel het volgende:
SOL, het is een flash brochure, die kan ik niet downloaden, wat wil je precies weten?
Volgens de site van Disney moet het een verklaring van de behandelend arts zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of het inderdaad een verklaring van een onafhankelijk arts moet zijn. Vind t echt zo'n vaag verhaal. Ben trouwens niet voor één gat te vangen heb haar kinderarts ook gebeld net, de ass. zou t doorgeven. Zit ik straks met twee verklaringen ofzoGezeur allemaal, ziet toch zo aan Milou dat ze down heeft
Ik lag vanmorgen in het wachtentopic ook al dubbel, ik overwoog zelfs "vanaf nu post Kolonia voor mij in dit topic" te postenquote:Op maandag 12 april 2010 14:06 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik reagedeerde al bewust niet op de softijs, omdat we dan toch weer hetzelfde zouden zeggen.
1000maal dank! dit net ook aan de ass. van de kinderarts doorgegeven dus het moet helemaal goed komenquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef Soneal het volgende:
Ik lag vanmorgen in het wachtentopic ook al dubbel, ik overwoog zelfs "vanaf nu post Kolonia voor mij in dit topic" te posten
2 jaar geleden kregen we de kaart gelukkig ook, maar werd wel gezegd dat we toch echt een verklaring volgende x nodig hadden, en heb het liever goed geregeld dan dat het een rotdag wordt omdat je ellendig lang in de rij moet staan met een kind waar spontaan alle negatieve stereotype downgedrag naar boven komtquote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Kolonia het volgende:
SoL: het zijn Fransen hè.![]()
Gewoon een briefje van de huisarts in het engels en dan doen ze heus niet zo moeilijk.
Er zullen toch regelmatig mensen daar verschijnen zonder spullen en een kaart verwachten en die ook gewoon krijgen.
Die mogelijkheid heb ik ook al overwogenquote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Kolonia het volgende:
[..]
![]()
Misschien zijn we wel klonen van elkaar en is het afgelopen als je straks uit de kast komt met je echte account.
Ik ook!quote:Op maandag 12 april 2010 14:17 schreef Vicky het volgende:
Ik word altijd zo nieuwsgierig van die kloons!
tnx! gaat lukken, milou is dus een paar weken geleden al geweest, dus ze herinnert zich er nog alles van, dat is extra leukquote:Op maandag 12 april 2010 14:22 schreef Vicky het volgende:
Veel plezier in Disney SoL!
Ik weet niet meer zeker of deze zelfgemaakt is, maar ik heb vorig jaar wel een boel foto's gemaakt van de klaprozen in mijn tuin....quote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef Soneal het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik ook al overwogen
Toch heel apart als we straks allebei een kloon van dezelfde account blijken te zijn![]()
En dan ook nog allebei met een bloem als UserIcon, heb jij die van jou ook zelf gefotografeerd??![]()
OMG.... nou ik er over nadenk....... volgens mij heb ik vorig jaar een serie klaproosfoto's gemaakt
ik ook..quote:Op maandag 12 april 2010 14:27 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik word altijd jaloers op BE die alle klooneigenaren kent.
Heel veel plezier met die brugwuppen in Disneyquote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx! gaat lukken, milou is dus een paar weken geleden al geweest, dus ze herinnert zich er nog alles van, dat is extra leukDe reis zie ik wel tegenop:is nl schoolreis van school waar mijn stiefmama lesgeeft, zit je dan met ruim 50 van die brugwuppen. Alhoewel milou 2 jaar geleden in total control was over de eerste aantal rijen achter haar
wij hebben sinds week een kloon in de cul sc, of het is gewoon een stom mensquote:Op maandag 12 april 2010 14:27 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik word altijd jaloers op BE die alle klooneigenaren kent.
Oeh, dat is een interessant gegeven.... in OUD willen mensen nog wel eens klonen omdat zwanger worden niet automatisch lukt, en een zwangerschap niet automatisch goed verloopt, maar ik ben wel heel nieuwsgierig waarom iemand in CUL gaat klonen..... kom je dan pas uit de kast als je kunt koken?quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben sinds week een kloon in de cul sc, of het is gewoon een stom mensAls het goed is leest er niemand vanuit cul hier mee, en anders jammer
Ik had er ook al een aan mijn dochter beloofd. Kom ik bij Bart Smit, zie ik dat dat aanbiedingsding in het midden niet kan draaien.quote:Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef moussy het volgende:
Bijna vergeten, ik moet zo nog een waveboard halen. Wat een maffe dingen zijn dat trouwens
is dat sinds vorige week donderdag ongeveer. En post die kloon toevallig veel zelfgemaakte paint plaatjes...?quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben sinds week een kloon in de cul sc, of het is gewoon een stom mensAls het goed is leest er niemand vanuit cul hier mee, en anders jammer
Ah... kijk, daar hebben we info waar we wat mee kunnen, want ik heb geen klaprozen in mijn tuin, noch in die van mijn Lief, dus volgens mij is er een kans dat we niet elkaars kloon zijnquote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker of deze zelfgemaakt is, maar ik heb vorig jaar wel een boel foto's gemaakt van de klaprozen in mijn tuin....
Spooky.
quote:Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
is dat sinds vorige week donderdag ongeveer. En post die kloon toevallig veel zelfgemaakte paint plaatjes...?
Ja hij is hilarisch! Het is een Chinese hamster, en die hebben gigantische ballen, dat ziet er echt heel maf uitquote:Op maandag 12 april 2010 13:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Je woont alleen zo veher weheg..
Is ie wel leuk? Vreet ie niet je halve arm er af als je je hand in zn hok steekt?
het leukste hier is..is bang voor alles wat knaagdier is
![]()
LOL.... maar die post dan inmiddels niet meerquote:Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
is dat sinds vorige week donderdag ongeveer. En post die kloon toevallig veel zelfgemaakte paint plaatjes...?
quote:Op maandag 12 april 2010 14:34 schreef Soneal het volgende:
[..]
Oeh, dat is een interessant gegeven.... in OUD willen mensen nog wel eens klonen omdat zwanger worden niet automatisch lukt, en een zwangerschap niet automatisch goed verloopt, maar ik ben wel heel nieuwsgierig waarom iemand in CUL gaat klonen..... kom je dan pas uit de kast als je kunt koken?
Boeie.. Proxy...quote:Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef Soneal het volgende:
[..]
LOL.... maar die post dan inmiddels niet meer![]()
![]()
![]()
* Soneal las iets over een IP-ban in MED
Ja, of als ze kabel heeft even de modem herstarten voor een nieuw IP.quote:Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
Boeie.. Proxy...
ze is geregistreerd op 30 maart en inderdaad deed ze gelijk al veel vanquote:Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef Soneal het volgende:
Oh, dat klinkt dan wel weer bekend.... maakt ze overdreven gebruik van smileys, en in het bijzonder van smileys uit deze reeks:![]()
![]()
??
Geef eens een username... Zo kunnen we toch niets.quote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze is geregistreerd op 30 maart en inderdaad deed ze gelijk al veel vanenzo
en ze wil van iedereen foto zien, maar zelf weigert ze
Beter beveiligd?quote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het goed is krijgen we vanavond een nieuw kippenhok
En dan kunnen er weer neue kippies komen
hoeft alleen maar in de sc te kijken, zie je zo wie het is, maar om t jullie gemakkelijk te maken laydinaquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geef eens een username... Zo kunnen we toch niets.
Die van mij wilde een roze! Hoe durft zequote:Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik had er ook al een aan mijn dochter beloofd. Kom ik bij Bart Smit, zie ik dat dat aanbiedingsding in het midden niet kan draaien.Dus. Nu heb ik er een van 79,95 gekocht. Tja, beloofd is beloofd.
Met een enge spin erop.
Ik ben benieuwd wanneer er sprake gaat zijn van een opname in het ziekenhuis, het liefst met een infuus natuurlijk....quote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze is geregistreerd op 30 maart en inderdaad deed ze gelijk al veel vanenzo
en ze wil van iedereen foto zien, maar zelf weigert ze
Sjit! Konijn zit nu in zn hok... Tis anders echt vet zielig als Jen er steeds maar mee loopt te slepen. Oh en gillen als het konijn wegloopt... Dus schroef in zn deur gedaan..quote:Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Uiteraard! En helaas nog steeds geen plaats voor het kaninchen
Gaat dat ook over allergische honden?quote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer er sprake gaat zijn van een opname in het ziekenhuis, het liefst met een infuus natuurlijk....
Als debuurvrouw toevallig straks terugleest weet ze precies waar ik het over heb, debuurvrouw is erg goed in kloonscannen
knijnen kunnen prima tussen kips!quote:Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Uiteraard! En helaas nog steeds geen plaats voor het kaninchen
tof! wij hebben 4 kipkes en die waren al snel losgebroken en lopen nu nog steeds door heel de tuin heenquote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het goed is krijgen we vanavond een nieuw kippenhok
En dan kunnen er weer neue kippies komen
Ik heb er nog 1 overquote:
Kips kunnen naar tfquote:
Nee, voor zo ver ik weet nietquote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gaat dat ook over allergische honden?
haha en dit was dus ook iemand die hier zomaar kwam binnenvallen?quote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer er sprake gaat zijn van een opname in het ziekenhuis, het liefst met een infuus natuurlijk....
Als debuurvrouw toevallig straks terugleest weet ze precies waar ik het over heb, debuurvrouw is erg goed in kloonscannen
aaarch nu wil ik t ook weten ookquote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Soneal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |