abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80224662
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

zo;n mooie rode ,met witte riempje
Waar is onze paint artist als je haar nodig hebt
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_80224735
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Memmel het volgende:
SOL, het is een flash brochure, die kan ik niet downloaden, wat wil je precies weten?
of het inderdaad een verklaring van een onafhankelijk arts moet zijn. Vind t echt zo'n vaag verhaal. Ben trouwens niet voor één gat te vangen heb haar kinderarts ook gebeld net, de ass. zou t doorgeven. Zit ik straks met twee verklaringen ofzo Gezeur allemaal, ziet toch zo aan Milou dat ze down heeft
pi_80224797
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of het inderdaad een verklaring van een onafhankelijk arts moet zijn. Vind t echt zo'n vaag verhaal. Ben trouwens niet voor één gat te vangen heb haar kinderarts ook gebeld net, de ass. zou t doorgeven. Zit ik straks met twee verklaringen ofzo Gezeur allemaal, ziet toch zo aan Milou dat ze down heeft
Volgens de site van Disney moet het een verklaring van de behandelend arts zijn.
pi_80224870
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Soneal het volgende:
We gaan lekker Kolonia
Ik reagedeerde al bewust niet op de softijs, omdat we dan toch weer hetzelfde zouden zeggen.
pi_80224948
SoL: het zijn Fransen hè.
Gewoon een briefje van de huisarts in het engels en dan doen ze heus niet zo moeilijk.
Er zullen toch regelmatig mensen daar verschijnen zonder spullen en een kaart verwachten en die ook gewoon krijgen.
pi_80224965
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:06 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik reagedeerde al bewust niet op de softijs, omdat we dan toch weer hetzelfde zouden zeggen.
Ik lag vanmorgen in het wachtentopic ook al dubbel, ik overwoog zelfs "vanaf nu post Kolonia voor mij in dit topic" te posten
pi_80225248
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Kolonia het volgende:
@Sea of love:
[..]
1000maal dank! dit net ook aan de ass. van de kinderarts doorgegeven dus het moet helemaal goed komen En dikke naar mijn ex, wat hij hiermee wilde bereiken....heeft alleen zijn dochter ermee
pi_80225374
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef Soneal het volgende:
Ik lag vanmorgen in het wachtentopic ook al dubbel, ik overwoog zelfs "vanaf nu post Kolonia voor mij in dit topic" te posten

Misschien zijn we wel klonen van elkaar en is het afgelopen als je straks uit de kast komt met je echte account.
pi_80225422
Ik word altijd zo nieuwsgierig van die kloons!

En ik wil ook shoppen bij de Hema maar ik mag niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80225514
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Kolonia het volgende:
SoL: het zijn Fransen hè.
Gewoon een briefje van de huisarts in het engels en dan doen ze heus niet zo moeilijk.
Er zullen toch regelmatig mensen daar verschijnen zonder spullen en een kaart verwachten en die ook gewoon krijgen.
2 jaar geleden kregen we de kaart gelukkig ook, maar werd wel gezegd dat we toch echt een verklaring volgende x nodig hadden, en heb het liever goed geregeld dan dat het een rotdag wordt omdat je ellendig lang in de rij moet staan met een kind waar spontaan alle negatieve stereotype downgedrag naar boven komt nogmaals onwijs bedankt voor jullie snelle reactie's
pi_80225604
Veel plezier in Disney SoL!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80225773
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Misschien zijn we wel klonen van elkaar en is het afgelopen als je straks uit de kast komt met je echte account.
Die mogelijkheid heb ik ook al overwogen

Toch heel apart als we straks allebei een kloon van dezelfde account blijken te zijn
En dan ook nog allebei met een bloem als UserIcon, heb jij die van jou ook zelf gefotografeerd??

OMG.... nou ik er over nadenk....... volgens mij heb ik vorig jaar een serie klaproosfoto's gemaakt
pi_80225820
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:17 schreef Vicky het volgende:
Ik word altijd zo nieuwsgierig van die kloons!
Ik ook!
En ik word altijd jaloers op BE die alle klooneigenaren kent.
pi_80225906
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:22 schreef Vicky het volgende:
Veel plezier in Disney SoL!
tnx! gaat lukken, milou is dus een paar weken geleden al geweest, dus ze herinnert zich er nog alles van, dat is extra leuk De reis zie ik wel tegenop:is nl schoolreis van school waar mijn stiefmama lesgeeft, zit je dan met ruim 50 van die brugwuppen. Alhoewel milou 2 jaar geleden in total control was over de eerste aantal rijen achter haar
pi_80225914
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef Soneal het volgende:

[..]

Die mogelijkheid heb ik ook al overwogen

Toch heel apart als we straks allebei een kloon van dezelfde account blijken te zijn
En dan ook nog allebei met een bloem als UserIcon, heb jij die van jou ook zelf gefotografeerd??

OMG.... nou ik er over nadenk....... volgens mij heb ik vorig jaar een serie klaproosfoto's gemaakt
Ik weet niet meer zeker of deze zelfgemaakt is, maar ik heb vorig jaar wel een boel foto's gemaakt van de klaprozen in mijn tuin....
Spooky.
pi_80225993
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:27 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik ook!
ik ook..

maarruhh je mag me best pmmen hoor

Oei SoL,, pittig reisje dus!
Amber vraagt steeds wanneer we weer naar disney gaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80226040
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

tnx! gaat lukken, milou is dus een paar weken geleden al geweest, dus ze herinnert zich er nog alles van, dat is extra leuk De reis zie ik wel tegenop:is nl schoolreis van school waar mijn stiefmama lesgeeft, zit je dan met ruim 50 van die brugwuppen. Alhoewel milou 2 jaar geleden in total control was over de eerste aantal rijen achter haar
Heel veel plezier met die brugwuppen in Disney
pi_80226056
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:27 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik ook!
wij hebben sinds week een kloon in de cul sc, of het is gewoon een stom mens Als het goed is leest er niemand vanuit cul hier mee, en anders jammer
pi_80226122
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

wij hebben sinds week een kloon in de cul sc, of het is gewoon een stom mens Als het goed is leest er niemand vanuit cul hier mee, en anders jammer
Oeh, dat is een interessant gegeven.... in OUD willen mensen nog wel eens klonen omdat zwanger worden niet automatisch lukt, en een zwangerschap niet automatisch goed verloopt, maar ik ben wel heel nieuwsgierig waarom iemand in CUL gaat klonen..... kom je dan pas uit de kast als je kunt koken?
  maandag 12 april 2010 @ 14:35:06 #70
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_80226144
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef moussy het volgende:
Bijna vergeten, ik moet zo nog een waveboard halen. Wat een maffe dingen zijn dat trouwens
Ik had er ook al een aan mijn dochter beloofd. Kom ik bij Bart Smit, zie ik dat dat aanbiedingsding in het midden niet kan draaien. Dus. Nu heb ik er een van 79,95 gekocht. Tja, beloofd is beloofd. Met een enge spin erop.
pi_80226163
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

is dat sinds vorige week donderdag ongeveer. En post die kloon toevallig veel zelfgemaakte paint plaatjes...?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_80226266
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik weet niet meer zeker of deze zelfgemaakt is, maar ik heb vorig jaar wel een boel foto's gemaakt van de klaprozen in mijn tuin....
Spooky.
Ah... kijk, daar hebben we info waar we wat mee kunnen, want ik heb geen klaprozen in mijn tuin, noch in die van mijn Lief, dus volgens mij is er een kans dat we niet elkaars kloon zijn
En ik had geen katten, dat was ook al een hint
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 14:39:12 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80226300
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Estrys het volgende:

[..]

is dat sinds vorige week donderdag ongeveer. En post die kloon toevallig veel zelfgemaakte paint plaatjes...?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_80226316
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:39 schreef moussy het volgende:

[..]

Je woont alleen zo veher weheg..

Is ie wel leuk? Vreet ie niet je halve arm er af als je je hand in zn hok steekt?

het leukste hier is.. is bang voor alles wat knaagdier is
Ja hij is hilarisch! Het is een Chinese hamster, en die hebben gigantische ballen, dat ziet er echt heel maf uit Een duidelijker plaatje dan deze kan ik niet vinden, maar hij heeft echt zo'n bavianenkont. Très mannelijk, dus hebben we 'm maar Henk genoemd.

Maar vanwege enthousiaste katten staat ie een beetje lelijk te zijn bovenop de piano.

Seaoflove, veel plezier in Disneyland! *ook wil*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80226333
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Estrys het volgende:

[..]

LOL.... maar die post dan inmiddels niet meer
* Soneal las iets over een IP-ban in MED
pi_80226337
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:34 schreef Soneal het volgende:

[..]

Oeh, dat is een interessant gegeven.... in OUD willen mensen nog wel eens klonen omdat zwanger worden niet automatisch lukt, en een zwangerschap niet automatisch goed verloopt, maar ik ben wel heel nieuwsgierig waarom iemand in CUL gaat klonen..... kom je dan pas uit de kast als je kunt koken?
Dan zal ze vast dus gewoon een stomme user zijn En over t algemeen vind ik iedereen best lief hoor Maar heb haar nog weinig zinnigs zien melden of wat gewoon humor is ofzo en binnen een week beheerst dat mens heel de sc, door de paar mannen die volgens mij te weinig vrouwelijk aandacht krijgen. Kan me opvegen alst uiteindelijk een vent blijkt te zijn
pi_80226435
Oh, dat klinkt dan wel weer bekend.... maakt ze overdreven gebruik van smileys, en in het bijzonder van smileys uit deze reeks: ??
pi_80226462
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef Soneal het volgende:

[..]

LOL.... maar die post dan inmiddels niet meer
* Soneal las iets over een IP-ban in MED
Boeie.. Proxy...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80226499
ah dit zocht ik.

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80226537
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
Boeie.. Proxy...
Ja, of als ze kabel heeft even de modem herstarten voor een nieuw IP.

Geen kloon van Soneal dus, pfjoe.
pi_80226681
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef Soneal het volgende:
Oh, dat klinkt dan wel weer bekend.... maakt ze overdreven gebruik van smileys, en in het bijzonder van smileys uit deze reeks: ??
ze is geregistreerd op 30 maart en inderdaad deed ze gelijk al veel van enzo en ze wil van iedereen foto zien, maar zelf weigert ze
pi_80226718
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ze is geregistreerd op 30 maart en inderdaad deed ze gelijk al veel van enzo en ze wil van iedereen foto zien, maar zelf weigert ze
Geef eens een username... Zo kunnen we toch niets.
  maandag 12 april 2010 @ 14:50:17 #83
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80226772
Als het goed is krijgen we vanavond een nieuw kippenhok
En dan kunnen er weer neue kippies komen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80226804
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beter beveiligd?
  maandag 12 april 2010 @ 14:52:41 #85
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80226875
Uiteraard! En helaas nog steeds geen plaats voor het kaninchen
pi_80226914
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geef eens een username... Zo kunnen we toch niets.
hoeft alleen maar in de sc te kijken, zie je zo wie het is, maar om t jullie gemakkelijk te maken laydina
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 14:53:32 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_80226915
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik had er ook al een aan mijn dochter beloofd. Kom ik bij Bart Smit, zie ik dat dat aanbiedingsding in het midden niet kan draaien. Dus. Nu heb ik er een van 79,95 gekocht. Tja, beloofd is beloofd. Met een enge spin erop.
Die van mij wilde een roze! Hoe durft ze Kom er dan maar eens om... Lang leve het wonen op een dorp, als de partij binnenkomt houden ze een roze voor me apart voor 37,95 en hij kan draaien in het midden
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_80226961
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wanneer er sprake gaat zijn van een opname in het ziekenhuis, het liefst met een infuus natuurlijk....
Als debuurvrouw toevallig straks terugleest weet ze precies waar ik het over heb, debuurvrouw is erg goed in kloonscannen
pi_80227014
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sjit! Konijn zit nu in zn hok... Tis anders echt vet zielig als Jen er steeds maar mee loopt te slepen. Oh en gillen als het konijn wegloopt... Dus schroef in zn deur gedaan..

Oh en Jen heeft ook een tik terug gehad van ons loeder... Dat was niete cht een fraai gezicht, maar het ziet er nu wel gewoon uit als normale krabbel. Het bloedde best wel enzo..
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 14:56:01 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_80227052
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef innepin het volgende:
ah dit zocht ik.

[ afbeelding ]

Oeh een hamster met ballen!

pi_80227069
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wanneer er sprake gaat zijn van een opname in het ziekenhuis, het liefst met een infuus natuurlijk....
Als debuurvrouw toevallig straks terugleest weet ze precies waar ik het over heb, debuurvrouw is erg goed in kloonscannen
Gaat dat ook over allergische honden?
  maandag 12 april 2010 @ 14:56:32 #92
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80227074
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 14:56:59 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_80227099
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
knijnen kunnen prima tussen kips!
pi_80227122
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
tof! wij hebben 4 kipkes en die waren al snel losgebroken en lopen nu nog steeds door heel de tuin heen En leggen eieren tussen de lavendel of op het dak van het hok, maar dat loopt schuin af, dus als ze niet in de kippenshit die op het dak ligt blijven hangen dan kletteren ze achter het hok op de grond kapot
pi_80227169
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef moussy het volgende:

[..]

knijnen kunnen prima tussen kips!
Ik heb er nog 1 over
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 14:59:28 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_80227191
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb er nog 1 over
Ja en ik heb kips over
pi_80227225
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:59 schreef moussy het volgende:

[..]

Ja en ik heb kips over
Kips kunnen naar tf
pi_80227335
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gaat dat ook over allergische honden?
Nee, voor zo ver ik weet niet
pi_80227343
quote:

[..]

haha en dit was dus ook iemand die hier zomaar kwam binnenvallen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 15:04:30 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80227395
quote:

[..]

aaarch nu wil ik t ook weten ook
ftell eens
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')