Ja en een achterlijke ijsboer komt elke dag rond 5 uur bij ons in de straat... Jen begint dan meteen "ijsje?!?!?!" . Als die malloot nou een uurtje later komt, dan hebben we gegeten enzo...quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 13:17 schreef pinquit het volgende:
Ik dacht alleen kat en hond. van die piep-tompoucen enzoen halsbanddingen. Maar ik weet t niet zeker.
hamster of dwerghamster?quote:Op maandag 12 april 2010 13:10 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn kind een hamster beloofd, hebben ze ook huisdierenzut bij de huma?
hamster, zo'n groot model buikschuiverquote:Op maandag 12 april 2010 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hamster of dwerghamster?
voor dwerghamster staat hier nog een kooi die weg mag
quote:Op maandag 12 april 2010 13:19 schreef pinquit het volgende:
[..]whah! [ afbeelding ]
en speelrookworst![]()
[ afbeelding ]
Wat schandalig hè, heeft ze nota bene een vernietigingskamp overleeft, willen ze haar uitzetten als ongewenste vreemdeling omdat ze met een Pool getrouwd is.....quote:Op maandag 12 april 2010 13:30 schreef oeke het volgende:
Ben ook helemaal blegh, heb net die documentaire over Sobibor zitten kijken. Kan wel huilen zo afschuwelijk.
hebben ze die bij de hemaquote:Op maandag 12 april 2010 13:19 schreef pinquit het volgende:
[..]whah! [ afbeelding ]
en speelrookworst![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik zat gisteravond te janken toen ik dat hoorde.... van de stress geen melk meer hebben om je kind te voeden en dan op die boot melk met room krijgen die kennelijk niet goed is.... en daardoor je kind kwijtrakenquote:Op maandag 12 april 2010 13:34 schreef oeke het volgende:
Ja, echt schandalig hoe dat is gegaan.![]()
En dat kleine kindje dat stierf op die boot.![]()
Wel een topvrouw vond ik het!
ik heb net aflevering 6 van OML zitten kijken.quote:Op maandag 12 april 2010 13:30 schreef oeke het volgende:
Ben ook helemaal blegh, heb net die documentaire over Sobibor zitten kijken. Kan wel huilen zo afschuwelijk.
Je woont alleen zo veher weheg..quote:Op maandag 12 april 2010 13:28 schreef innepin het volgende:
Ik heb nog wel een hamster met kooi die wmb zo de deur uit mag
quote:Op maandag 12 april 2010 13:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Je woont alleen zo veher weheg..
Is ie wel leuk? Vreet ie niet je halve arm er af als je je hand in zn hok steekt?
het leukste hier is..is bang voor alles wat knaagdier is
![]()
Die hufters zijn er echt!quote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef pinquit het volgende:
[..]spannende hamster
zoéen heb ik er nog nooit gezien. ik daht dat hamsters lief waren
Dus hij kan niet in een vissenkom?quote:Op maandag 12 april 2010 13:52 schreef Muks het volgende:
hamster zijn solitaire dieren, dus die kunnen ook niet samen..dan vechten ze tot er één over is.
kijk maar eens hier voor meer info, ook over hoe groot je kooi eigenlijk zou moeten zijn
http://forum.dehamster.nl/index.php
Ow.. ik schrok al, die maak ik wel!quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
alleen als je hem een zwembandje om doet
Bron: Deze link en dan "toegankelijkheid"quote:Easy Access Card
Vereiste documenten:
BUITENLANDSE BEZOEKERS: Europese parkeerkaart voor mindervaliden of medische verklaring in de Franse of Engelse taal die minder dan 3 maanden geleden is afgegeven, afgestempeld en ondertekend door de behandelende arts, waarin wordt verklaard dat de betreffende persoon mindervalide is en waarin wordt aangegeven of de betreffende persoon al dan niet door een helper vergezeld moet worden om zich voort te bewegen.
En een mini snorkeltje geeft.quote:
quote:Easy Access Card
(voor vergemakkelijkte toegang tot attracties en shows)
Ga direct bij aankomst in de Parken met uw helper(s) (volwassene(n) van 18 jaar of ouder) naar City Hall of Studio Services. De Cast Members (Disney Medewerkers) zullen u adviseren over de toegankelijkheid van de verschillende attracties en u zonodig voorzien van een Easy Access Card.
Wanneer het gaat om een groep mindervalide bezoekers, vermeld dit dan bij uw reservering zodat wij de Easy Access Card voor u kunnen aanmaken.
Voor het verstrekken van een Easy Access Card zullen wij u vragen uw gehandicaptenpas of een van de andere documenten te tonen.
Vereiste documenten:
BEZOEKERS MET FRANSE NATIONALITEIT: gehandicaptenpas, pas voor bezoekers met een oorlogsverwonding, kaart voor mensen die moeilijk kunnen staan, voorrangskaart voor mindervalide bezoekers, Europese parkeerkaart voor mindervaliden of medische verklaring die minder dan 3 maanden geleden is afgegeven.
BUITENLANDSE BEZOEKERS: Europese parkeerkaart voor mindervaliden of medische verklaring in de Franse of Engelse taal die minder dan 3 maanden geleden is afgegeven, afgestempeld en ondertekend door de behandelende arts, waarin wordt verklaard dat de betreffende persoon mindervalide is en waarin wordt aangegeven of de betreffende persoon al dan niet door een helper vergezeld moet worden om zich voort te bewegen.
Waar is onze paint artist als je haar nodig hebtquote:Op maandag 12 april 2010 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zo;n mooie rode ,met witte riempje
of het inderdaad een verklaring van een onafhankelijk arts moet zijn. Vind t echt zo'n vaag verhaal. Ben trouwens niet voor één gat te vangen heb haar kinderarts ook gebeld net, de ass. zou t doorgeven. Zit ik straks met twee verklaringen ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Memmel het volgende:
SOL, het is een flash brochure, die kan ik niet downloaden, wat wil je precies weten?
Volgens de site van Disney moet het een verklaring van de behandelend arts zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of het inderdaad een verklaring van een onafhankelijk arts moet zijn. Vind t echt zo'n vaag verhaal. Ben trouwens niet voor één gat te vangen heb haar kinderarts ook gebeld net, de ass. zou t doorgeven. Zit ik straks met twee verklaringen ofzoGezeur allemaal, ziet toch zo aan Milou dat ze down heeft
Ik lag vanmorgen in het wachtentopic ook al dubbel, ik overwoog zelfs "vanaf nu post Kolonia voor mij in dit topic" te postenquote:Op maandag 12 april 2010 14:06 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik reagedeerde al bewust niet op de softijs, omdat we dan toch weer hetzelfde zouden zeggen.
1000maal dank! dit net ook aan de ass. van de kinderarts doorgegeven dus het moet helemaal goed komenquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef Soneal het volgende:
Ik lag vanmorgen in het wachtentopic ook al dubbel, ik overwoog zelfs "vanaf nu post Kolonia voor mij in dit topic" te posten
2 jaar geleden kregen we de kaart gelukkig ook, maar werd wel gezegd dat we toch echt een verklaring volgende x nodig hadden, en heb het liever goed geregeld dan dat het een rotdag wordt omdat je ellendig lang in de rij moet staan met een kind waar spontaan alle negatieve stereotype downgedrag naar boven komtquote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Kolonia het volgende:
SoL: het zijn Fransen hè.![]()
Gewoon een briefje van de huisarts in het engels en dan doen ze heus niet zo moeilijk.
Er zullen toch regelmatig mensen daar verschijnen zonder spullen en een kaart verwachten en die ook gewoon krijgen.
Die mogelijkheid heb ik ook al overwogenquote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Kolonia het volgende:
[..]
![]()
Misschien zijn we wel klonen van elkaar en is het afgelopen als je straks uit de kast komt met je echte account.
Ik ook!quote:Op maandag 12 april 2010 14:17 schreef Vicky het volgende:
Ik word altijd zo nieuwsgierig van die kloons!
tnx! gaat lukken, milou is dus een paar weken geleden al geweest, dus ze herinnert zich er nog alles van, dat is extra leukquote:Op maandag 12 april 2010 14:22 schreef Vicky het volgende:
Veel plezier in Disney SoL!
Ik weet niet meer zeker of deze zelfgemaakt is, maar ik heb vorig jaar wel een boel foto's gemaakt van de klaprozen in mijn tuin....quote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef Soneal het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik ook al overwogen
Toch heel apart als we straks allebei een kloon van dezelfde account blijken te zijn![]()
En dan ook nog allebei met een bloem als UserIcon, heb jij die van jou ook zelf gefotografeerd??![]()
OMG.... nou ik er over nadenk....... volgens mij heb ik vorig jaar een serie klaproosfoto's gemaakt
ik ook..quote:Op maandag 12 april 2010 14:27 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik word altijd jaloers op BE die alle klooneigenaren kent.
Heel veel plezier met die brugwuppen in Disneyquote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx! gaat lukken, milou is dus een paar weken geleden al geweest, dus ze herinnert zich er nog alles van, dat is extra leukDe reis zie ik wel tegenop:is nl schoolreis van school waar mijn stiefmama lesgeeft, zit je dan met ruim 50 van die brugwuppen. Alhoewel milou 2 jaar geleden in total control was over de eerste aantal rijen achter haar
wij hebben sinds week een kloon in de cul sc, of het is gewoon een stom mensquote:Op maandag 12 april 2010 14:27 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik word altijd jaloers op BE die alle klooneigenaren kent.
Oeh, dat is een interessant gegeven.... in OUD willen mensen nog wel eens klonen omdat zwanger worden niet automatisch lukt, en een zwangerschap niet automatisch goed verloopt, maar ik ben wel heel nieuwsgierig waarom iemand in CUL gaat klonen..... kom je dan pas uit de kast als je kunt koken?quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben sinds week een kloon in de cul sc, of het is gewoon een stom mensAls het goed is leest er niemand vanuit cul hier mee, en anders jammer
Ik had er ook al een aan mijn dochter beloofd. Kom ik bij Bart Smit, zie ik dat dat aanbiedingsding in het midden niet kan draaien.quote:Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef moussy het volgende:
Bijna vergeten, ik moet zo nog een waveboard halen. Wat een maffe dingen zijn dat trouwens
is dat sinds vorige week donderdag ongeveer. En post die kloon toevallig veel zelfgemaakte paint plaatjes...?quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben sinds week een kloon in de cul sc, of het is gewoon een stom mensAls het goed is leest er niemand vanuit cul hier mee, en anders jammer
Ah... kijk, daar hebben we info waar we wat mee kunnen, want ik heb geen klaprozen in mijn tuin, noch in die van mijn Lief, dus volgens mij is er een kans dat we niet elkaars kloon zijnquote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker of deze zelfgemaakt is, maar ik heb vorig jaar wel een boel foto's gemaakt van de klaprozen in mijn tuin....
Spooky.
quote:Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
is dat sinds vorige week donderdag ongeveer. En post die kloon toevallig veel zelfgemaakte paint plaatjes...?
Ja hij is hilarisch! Het is een Chinese hamster, en die hebben gigantische ballen, dat ziet er echt heel maf uitquote:Op maandag 12 april 2010 13:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Je woont alleen zo veher weheg..
Is ie wel leuk? Vreet ie niet je halve arm er af als je je hand in zn hok steekt?
het leukste hier is..is bang voor alles wat knaagdier is
![]()
LOL.... maar die post dan inmiddels niet meerquote:Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
is dat sinds vorige week donderdag ongeveer. En post die kloon toevallig veel zelfgemaakte paint plaatjes...?
quote:Op maandag 12 april 2010 14:34 schreef Soneal het volgende:
[..]
Oeh, dat is een interessant gegeven.... in OUD willen mensen nog wel eens klonen omdat zwanger worden niet automatisch lukt, en een zwangerschap niet automatisch goed verloopt, maar ik ben wel heel nieuwsgierig waarom iemand in CUL gaat klonen..... kom je dan pas uit de kast als je kunt koken?
Boeie.. Proxy...quote:Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef Soneal het volgende:
[..]
LOL.... maar die post dan inmiddels niet meer![]()
![]()
![]()
* Soneal las iets over een IP-ban in MED
Ja, of als ze kabel heeft even de modem herstarten voor een nieuw IP.quote:Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
Boeie.. Proxy...
ze is geregistreerd op 30 maart en inderdaad deed ze gelijk al veel vanquote:Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef Soneal het volgende:
Oh, dat klinkt dan wel weer bekend.... maakt ze overdreven gebruik van smileys, en in het bijzonder van smileys uit deze reeks:![]()
![]()
??
Geef eens een username... Zo kunnen we toch niets.quote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze is geregistreerd op 30 maart en inderdaad deed ze gelijk al veel vanenzo
en ze wil van iedereen foto zien, maar zelf weigert ze
Beter beveiligd?quote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het goed is krijgen we vanavond een nieuw kippenhok
En dan kunnen er weer neue kippies komen
hoeft alleen maar in de sc te kijken, zie je zo wie het is, maar om t jullie gemakkelijk te maken laydinaquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geef eens een username... Zo kunnen we toch niets.
Die van mij wilde een roze! Hoe durft zequote:Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik had er ook al een aan mijn dochter beloofd. Kom ik bij Bart Smit, zie ik dat dat aanbiedingsding in het midden niet kan draaien.Dus. Nu heb ik er een van 79,95 gekocht. Tja, beloofd is beloofd.
Met een enge spin erop.
Ik ben benieuwd wanneer er sprake gaat zijn van een opname in het ziekenhuis, het liefst met een infuus natuurlijk....quote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze is geregistreerd op 30 maart en inderdaad deed ze gelijk al veel vanenzo
en ze wil van iedereen foto zien, maar zelf weigert ze
Sjit! Konijn zit nu in zn hok... Tis anders echt vet zielig als Jen er steeds maar mee loopt te slepen. Oh en gillen als het konijn wegloopt... Dus schroef in zn deur gedaan..quote:Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Uiteraard! En helaas nog steeds geen plaats voor het kaninchen
Gaat dat ook over allergische honden?quote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer er sprake gaat zijn van een opname in het ziekenhuis, het liefst met een infuus natuurlijk....
Als debuurvrouw toevallig straks terugleest weet ze precies waar ik het over heb, debuurvrouw is erg goed in kloonscannen
knijnen kunnen prima tussen kips!quote:Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Uiteraard! En helaas nog steeds geen plaats voor het kaninchen
tof! wij hebben 4 kipkes en die waren al snel losgebroken en lopen nu nog steeds door heel de tuin heenquote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het goed is krijgen we vanavond een nieuw kippenhok
En dan kunnen er weer neue kippies komen
Ik heb er nog 1 overquote:
Kips kunnen naar tfquote:
Nee, voor zo ver ik weet nietquote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gaat dat ook over allergische honden?
haha en dit was dus ook iemand die hier zomaar kwam binnenvallen?quote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer er sprake gaat zijn van een opname in het ziekenhuis, het liefst met een infuus natuurlijk....
Als debuurvrouw toevallig straks terugleest weet ze precies waar ik het over heb, debuurvrouw is erg goed in kloonscannen
aaarch nu wil ik t ook weten ookquote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef Soneal het volgende:
[..]
Nee niet hier, ander subforumquote:Op maandag 12 april 2010 15:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haha en dit was dus ook iemand die hier zomaar kwam binnenvallen?
nu nog je ava wat minder hyper makenquote:Op maandag 12 april 2010 15:11 schreef SeaOfLove het volgende:
aan de andere kant was ik haar wel dankbaar want ik was wat minder actief in de sc, niet meer teruglezen down en dat komt mijn huishouden ten goede, maar nu blijf ik hier weer plakken
Ik heb net al gekeken, ik ben niet zeker maar het zou me ook niet verbazen.....quote:Op maandag 12 april 2010 15:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kijk eens in de culsc of de schrijfstijl beetje overeenkomt, ze is alom vertegenwoordigd daar
Oh, dan zeg ik er gewoon niets meer overquote:Op maandag 12 april 2010 15:11 schreef SeaOfLove het volgende:
aan de andere kant was ik haar wel dankbaar want ik was wat minder actief in de sc, niet meer teruglezen down en dat komt mijn huishouden ten goede, maar nu blijf ik hier weer plakken
die is altijd hyper geweest. kan 'm zelf niet zien btw, internet via foon. vandaar ook traag en vaak droge tekst zonder hoofdletters. alinea's kan ik niet maken. normaal typ ik dus wel keurig hoorquote:
dat kan bestquote:Op maandag 12 april 2010 15:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die is altijd hyper geweest. kan 'm zelf niet zien btw, internet via foon. vandaar ook traag en vaak droge tekst zonder hoofdletters. alinea's kan ik niet maken. normaal typ ik dus wel keurig hoor
sorryquote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan best
maar ik word er een beetje kriegel van
Neuh, ik heb het gewoon zelf gegapt van Youp van t Hek.... jaren geleden alquote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef SeaOfLove het volgende:
weer een nieuw woord geleerd: aandachtsorgelIs orgel het nieuwe woord voor hoer in OUD
![]()
ik ben ook benieuwd maar ik haal het er niet uitquote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaarch nu wil ik t ook weten ook
ftell eens
ram ff op esc.quote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan best
Gewoon op dat rode stop kruisje rammelen als de pagina geladen isquote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan best
ik vind m wel leuk, zelf moet ik hier heel erg op mijn woorden letten aangezien milou alles van me overneemtquote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef Soneal het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het gewoon zelf gegapt van Youp van t Hek.... jaren geleden al
quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon op dat rode stop kruisje rammelen als de pagina geladen is
thnx dames, die wist ik nog niet, wat een rustquote:
Nou ja, het lijkt me een stuk minder kwalijk als ze iemand tot aandachtsorgel bestempelt dan wanneer ze aandachtshoer zegtquote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind m wel leuk, zelf moet ik hier heel erg op mijn woorden letten aangezien milou alles van me overneemten me zelfs terechtwijst
alhoewel ik het woord hoer eigenlijk nooit gebruik.
ohja, avondeten! risotto met courgette en parmezaan met bacon. zo even een courgette door de sapcentrifuge heen jetsen voor het groene kleurtjequote:Op maandag 12 april 2010 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Wat eten we vanavond?
Hier: witlof of spinazie (verse variant).
dat sowiesoquote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef Soneal het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me een stuk minder kwalijk als ze iemand tot aandachtsorgel bestempelt dan wanneer ze aandachtshoer zegt
Sla, aardappeltjes, kipkrokantschnitzekquote:Op maandag 12 april 2010 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Wat eten we vanavond?
Hier: witlof of spinazie (verse variant).
37,95 WAAAAAT!quote:Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Die van mij wilde een roze! Hoe durft zeKom er dan maar eens om... Lang leve het wonen op een dorp, als de partij binnenkomt houden ze een roze voor me apart voor 37,95
en hij kan draaien in het midden
Ja, altijd fijn dat de meest genante dingen er dan zo duidelijk uitkomen dat niemand zich afvraagt van "Zei ze nou kud?? Is dat enkelvoud van 'kudde'?!"quote:Op maandag 12 april 2010 15:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat sowiesoMaar zoals ik al zei ik gebruik het woord hoer eigenlijk nooit en op school wordt het volgens mij door andere kinderen ook niet gebruikt en bij haar vader ook niet, anders had ik het allang een x van haar gehoord. is meer woorden als kut en shit waar ik op moet letten. jarenlang komt er geen duidelijk woord uit haar, maar sinds een jaar ofzo....
nou daar is bij haar dus geen twijfel meer over mogelijk, ze zegt het gewoon, luid en duidelijkquote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja, altijd fijn dat de meest genante dingen er dan zo duidelijk uitkomen dat niemand zich afvraagt van "Zei ze nou kud?? Is dat enkelvoud van 'kudde'?!"
quote:Op maandag 12 april 2010 16:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou: oké, doeiii! En jij morgen mijn mammie bellen hè!!
Welnee, ik moet hem eerst nog zien he! Misschien is het wel niks!quote:
en dit was dus niet de eerste xquote:Op maandag 12 april 2010 16:05 schreef Soneal het volgende:
LOL... altijd handig, zo'n matchmaker in huis
U riep?!quote:Op maandag 12 april 2010 15:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kijk eens in de culsc of de schrijfstijl beetje overeenkomt, ze is alom vertegenwoordigd daar
Anders kom je niet eens vooruitquote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef pinquit het volgende:
oh ik snap het al geloof k. dan kunnen die voetstukken elk een andere kant op. rijdt dat beter?
ik vind dat van die enge dingen. als ik er naar kijk breek ik bij wijze van al mijn beenquote:Op maandag 12 april 2010 16:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Welnee, ik moet hem eerst nog zien he! Misschien is het wel niks!
[ afbeelding ]
Deze roze is het!
Witlof!quote:Op maandag 12 april 2010 16:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben Ticootje en ik eet waarschijnlijk witlof vanavond
quote:
vooral de eerste blz was ze irritant actief, als je m op 50 per pagina hebt staan tm pag 3 ofzoquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Anders kom je niet eens vooruit
Ze zijn er ook dus zonder dat draaiding en dan moet het flexibele kunststof het draaien opvangen.. oftewel sneller stuk volgens mij.
ik vind mijn eigen vriend het leukste, maar hij was dus niet onaardigquote:Op maandag 12 april 2010 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Vraag is: was ie leuk?
quote:Op maandag 12 april 2010 16:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind mijn eigen vriend het leukste, maar hij was dus niet onaardig
ja! woon jij nog steeds om de hoek?quote:Op maandag 12 april 2010 16:22 schreef Vicky het volgende:
SoL, woon je nog steeds in D??
Ja bij mij om de hoekquote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja! woon jij nog steeds om de hoek?
Ik woon in het Rijswijksequote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja! woon jij nog steeds om de hoek?
Toch niet weer zwanger net voor je huwelijk?quote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef innepin het volgende:
Ik ben Innepin en eet ws niks want ik ben kotsmisselijk
Hoe kan dat?quote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef innepin het volgende:
jij 'zegt' het, ik dacht hetquote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toch niet weer zwanger net voor je huwelijk?
oh wat spannend! hopelijk lukt het jullie snelquote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Kolonia het volgende:
Dan zal ik me ook eens voorstellen.
Ik ben Kolonia, 37 jaar oud, een half jaar getrouwd en probeer een eerste kindje te krijgen.
Jij hebt gewoon een MPSquote:Op maandag 12 april 2010 16:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hallo ik ben Maneki.Neko en ik weet het allemaal ff niet meer O.o
je hebt er nog 3 toch?quote:Op maandag 12 april 2010 16:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Daar zou ik het zuur van krijgenquote:Op maandag 12 april 2010 16:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef innepin het volgende:
Den haag of delft?quote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
om de hoek dus, als ik bij mij de straat uitloop en links afga dan loop ik zo rijswijk in
Waar heb je het over?quote:
Mmmm, er gaat nog geen belletje rinkelen, maar ik lees ff verder.quote:Op maandag 12 april 2010 16:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vooral de eerste blz was ze irritant actief, als je m op 50 per pagina hebt staan tm pag 3 ofzo
Delft. Wijk 12 toch??quote:
Ik zou er het zuur van krijgenquote:Op maandag 12 april 2010 16:43 schreef bikinistringding het volgende:
Ik heb trek in napolion ballen, maar die liggen thuis.... In mn tas zitten alleen rennies...
Nah anders ik wel. Of toch niet?quote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou er het zuur van krijgen
Bij mij welquote:
:quote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef innepin het volgende:
Nee, ik ben gewoon ziek. Muh.
Edit: En pinq![]()
![]()
quote:
Er gaan bij mij nog geen Mathara-bellen af. Wel Lobasca.quote:
topics daar gaan zo snel dus ik kan je ook geen specifiek topic aanwijzen. kijk eens in het eerste topic waar ze binnenkwam van de sc superbuufquote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mmmm, er gaat nog geen belletje rinkelen, maar ik lees ff verder.![]()
Hi SOL, mijn normale account ziet je wel eens her en der op het forum, ik zit hier nog even undercover; ben (ruim) 40+ en heb in december miskraam gehad met 8½ week, en nu net weer zwanger (6 weken) en heb een zoon die 18 is.quote:Op maandag 12 april 2010 16:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dit was dus niet de eerste xzal even een klein voorstelrondje doen aangezien ik niet alle namen ken hier en ik ook niet verwacht dat jullie mij kennen aangezien ik niet verder dan het praatjes en blundertopic kom in OUD. Ik ben dus mama van Milou, ik ben alweer een aantal jaren 31, Milou is 9 jaar en heeft downsyndroom. Haar vader en ik hebben co-ouderschap over haar, één week bij mij, één week bij hem, hij is hertrouwd en heeft nog een dochter van 3. Ik heb zelf een lat-relatie sinds bijna 3 jaar met een man die al 2 dochters heeft van 15 en 18.
Juist, mijn gok was Lobasca (of Blurk) en weten we zeker dat Matahari geen L of B was?quote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er gaan bij mij nog geen Mathara-bellen af. Wel Lobasca.Maar goed. Ik lees nog ff verder.
Nee, geen Blurk.quote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef Soneal het volgende:
[..]
Juist, mijn gok was Lobasca (of Blurk) en weten we zeker dat Matahari geen L of B was?
jullie praten geheimtaal voor mijquote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef Soneal het volgende:
[..]
Juist, mijn gok was Lobasca (of Blurk) en weten we zeker dat Matahari geen L of B was?
Oh ja dat wassetquote:Op maandag 12 april 2010 16:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jullie praten geheimtaal voor mij@ vicky : 2614 it is
Oh verrek.... Bassie als ondertitelquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, geen Blurk.de ondertitel Bassie zegt vind ik ook wel een inkoppertje. Het is in ieder geval type attentionwhore.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is in ieder geval type attentionwhore.
mijn moeder in oud voorburg, daar heb ik mijn pubertijd doorgebracht. en ben er nu nog regelmatig. oud rijswijk ook als de tram weer eens x voor mijn neus is voorbij geredenquote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh ja dat wasset
ik woon in Oud Rijswijk
Stomquote:Op maandag 12 april 2010 16:56 schreef Vicky het volgende:
Trui, hoe ging je gesprek?ik had net WEER een afwijzing
pff, babies zijn harstikke leukquote:Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja 't is goed met je, ik zag die andere post van je ook wel hoor
gaat dit over sollicitatie's?quote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vicky balen zeg
he get, mag ik me ook in die ellende gaan storten binnenkort...
(en vind de naam van het bankje stom hehe, das vanwege bovenstaande dus)
quote:
yeps.quote:
dat is ook suf zegquote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
yeps.
Ik werkte bij de hema, maar mijn contract werd niet verlengd, omdat ik na mijn zwangerschap niet flexibel genoeg wasdus vandaar over de titel van het bankje
ik hopelijk ook snelquote:Op maandag 12 april 2010 17:20 schreef innepin het volgende:
Ik hoef niet meer(te solliciteren dus)
Ik ben zo blij met m'n baan
YPPYquote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef YPPY het volgende:
Haai SOL! Mijn ken je al, ik drink dus niet tijdens meetings.![]()
![]()
Oeh, ook met mij, ook met mij!quote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! En met trui en Vicky en sonnetje.
Gelukkig mocht ik komen van iemand die mij niet kendequote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
YPPYik dus wel, maar niet zo veel dat ik mijn BH in de pesto liet vallen of moest spuien op de galerij
appeltaart van YPPY is lekker btw
en YP is tof dat ze gewoon op een meet kwam van iemand die ze niet kende
Oh das niet veel joh.. een kuub kost je 23 cent dacht ik.quote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:
Oehh spannend Raissa!!
Muhh, ik heb gister de watermeterstand doorgegeven. We hebben 'maar' 35m3 meer verbruikt
ik wil de afrekening eigenlijk helemaal niet zien.
jij bent altijd welkom hoor! ik vond het ook super dat je er toen ook was! eetze voor nuquote:Op maandag 12 april 2010 17:42 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gelukkig mocht ik komen van iemand die mij niet kende![]()
![]()
Het was gezellig en grappig en totaal anders dan OUD meetings.![]()
![]()
En nu ga ik kijken wat mijn eigen CULwonder heeft gekookt, honger!
Water is toch niet zo gek duur? Wij hebben ook sinds Mila er is een véél hoger verbruikquote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:
Oehh spannend Raissa!!
Muhh, ik heb gister de watermeterstand doorgegeven. We hebben 'maar' 35m3 meer verbruikt
ik wil de afrekening eigenlijk helemaal niet zien.
Vorig jaar 160 kub, dit jaar 195. Als ik goed gerekend heb moeten we zo'n 30 euro bijbetalen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Water is toch niet zo gek duur? Wij hebben ook sinds Mila er is een véél hoger verbruik
Dat valt toch wel mee.... Beter dan de 800 die ik vorig jaar aan energie bij mocht leggen.quote:Op maandag 12 april 2010 18:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
Vorig jaar 160 kub, dit jaar 195. Als ik goed gerekend heb moeten we zo'n 30 euro bijbetalen.
Ik zou om een betalingsregeling vragen!quote:Op maandag 12 april 2010 18:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
Vorig jaar 160 kub, dit jaar 195. Als ik goed gerekend heb moeten we zo'n 30 euro bijbetalen.
Canarische Eilandenquote:Op maandag 12 april 2010 17:32 schreef Fannie het volgende:
Oxy, lekker hé? douchen![]()
En waar ga je heen waar het nu 24/28 graden is?.... klinkt goed die temperaturen
![]()
Misschien doe ik dat nog welquote:Op maandag 12 april 2010 18:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou om een betalingsregeling vragen!
Heb je het ook al geprobeerd? Hij was er nog niet, maar als ze hem krijgt, wil ik het echt ook eens proberenquote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy wat een mooi waveboard!Als ik die had gezien had ik die gekocht! Sterre is trouwens helemaal blij met de hare. Die spin vindt ze juist cool.
En de waveboardende buurmeisjes uit de straat keken al jaloers naar d'r board (Is dat een 'echte'? 'Ehh geen idee wat een echte is, hij was in ieder geval wel zo duur als een echte denk ik.' Het bleek dus een echte.) En we hebben voor en na het eten geoefend en ze kan al een stukje alleen. Komt dus wel goed.
He, dat is balen.quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef trui het volgende:
ook goeienavond. ik vrees dat ik 't sollicitatiegesprek (of eigenlijk waren het er 2, met 2 commissies) danig verknoeid heb.het liep nogal stroefjes allemaal. nou ja, donderdag weet ik meer. nu maar weer voorbereiden op een gewone maar drukke werkdag morgen.
livelink, ik dacht nog even dat ik bij jou in de trein zat vanmiddag. je leek er heel erg op. maar geen enkele blik van herkenning jouwerzijds, en toen begon je ineens in een vreemde taal te bellen. dus je was 't waarschijnlijk niet.
Balen zeg! Hoop dat het meevalt!quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef trui het volgende:
ook goeienavond. ik vrees dat ik 't sollicitatiegesprek (of eigenlijk waren het er 2, met 2 commissies) danig verknoeid heb.het liep nogal stroefjes allemaal. nou ja, donderdag weet ik meer. nu maar weer voorbereiden op een gewone maar drukke werkdag morgen.
livelink, ik dacht nog even dat ik bij jou in de trein zat vanmiddag. je leek er heel erg op. maar geen enkele blik van herkenning jouwerzijds, en toen begon je ineens in een vreemde taal te bellen. dus je was 't waarschijnlijk niet.
Oeh, dat klinkt heel lekkerquote:Op maandag 12 april 2010 19:04 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Canarische Eilanden![]()
![]()
11 dagennnnnnnnn![]()
tsja, wie weet. maar er waren wel 10 mensen uitgenodigd, voor die ene functie. ik schat mijn kansen niet al te rooskleurig in...quote:Op maandag 12 april 2010 20:30 schreef Lois het volgende:
He wat naar Trui, maar wie weet valt het nog mee?
Er zat geen tas bij, wel een instructiedvd. En ik zou het best willen proberen, maar ik mag niet want ik ben te zwaar voor dat dingquote:Op maandag 12 april 2010 19:20 schreef moussy het volgende:
Heb je het ook al geprobeerd? Hij was er nog niet, maar als ze hem krijgt, wil ik het echt ook eens proberenHeb je er ook een tas en zo bij gekregen.. en uhm hoe zie je of het een echte is?
paddestoelenschilderijtjesquote:Op maandag 12 april 2010 20:32 schreef Fannie het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt heel lekker![]()
Hoi lelijkerd, wat ben je aan het knutselen?
En balen Trui, dat het sol. gesprek zo stroef ging
Trui, wat jammer dat het allemaal niet zo lekker liep. Wat een nachtmerrie ook, 2 sollicitatiegesprekken. Ik hoop dat het nog meevalt.quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef trui het volgende:
nou, inderdaad..ik heb er ook zo'n hekel aan (en gelukkig al 10 jaar niet meer hoeven doen)quote:Op maandag 12 april 2010 21:54 schreef livelink het volgende:
Wat een nachtmerrie ook, 2 sollicitatiegesprekken.
Dat komt omdat onze paintdoos een ban heeftquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ik schuif weer aan op het bankje naast de hemahet topic is nieteens vol
waarom heb jij jezelf lelijkerd genoemd?kan mezelf er zo erg niets bij voorstellen dat ik mezelf zo zou noemen ookal ben ik echt geen babe ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 21:36 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
paddestoelenschilderijtjes
resultaat:lellik
ah wat sneuquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:31 schreef McLaura het volgende:
Ik heb een kind minder... onze kat Obi heeft bij de dierenarts geslapen vannacht....
Hij heeft een urineweginfectie, maar thuis was het niet te doen om plas op te vangen, dus dat hebben de deskundigen voor me gedaan. Ze bellen straks met de uitslag.
ze is en babe en kucht dr kind uit met de make up nog strak op dr gezicht!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waarom heb jij jezelf lelijkerd genoemd?kan mezelf er zo erg niets bij voorstellen dat ik mezelf zo zou noemen ookal ben ik echt geen babe ofzo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:44 schreef moussy het volgende:
[..]
ze is en babe en kucht dr kind uit met de make up nog strak op dr gezicht!
Omdat ze alle andere namen al heeft gehadquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar waarom dan zo'n naam kiezen voor jezelf?
Nee je kan wel plastic korrels nemen en dan je kat opsluiten. Maar ik kies er ook liever voor dat de dierenarts even opvangt voor me... Zie me al met een pollepel achter mn kat aan gaan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ah wat sneuEven stomme vraag maar bestaan er kattenluiertjes?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omdat ze alle andere namen al heeft gehad
dat had ik wel begrepen hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:51 schreef McLaura het volgende:
SOL dat weet ik niet, maar ik bedoelde plas opvangen om te kunnen controleren op infecties.....
Dan kan hij met behandelplan weer naar huis.
Ja, en ik heb een kat met attitude, en die gaat dus ècht niet op die Karokor (of hoe heet het) zitten!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee je kan wel plastic korrels nemen en dan je kat opsluiten. Maar ik kies er ook liever voor dat de dierenarts even opvangt voor me... Zie me al met een pollepel achter mn kat aan gaan?
nou eigenlijk...quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee je kan wel plastic korrels nemen en dan je kat opsluiten. Maar ik kies er ook liever voor dat de dierenarts even opvangt voor me... Zie me al met een pollepel achter mn kat aan gaan?
Oh ja ook datquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een kat met attitude, en die gaat dus ècht niet op die Karokor (of hoe heet het) zitten!
wat is haar bekendste naam dan op fok?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Omdat ze alle andere namen al heeft gehad
Tja als ik me zorgen maak om ons Loeder dan moet ik snel bij de dierenarts zijn, hij laat pas op het allerlaatste moment merken dat het helemaal mis is. (urinewegen) Dus als ik dan aankom kunnen ze meteen zn blaas uitknijpen, of moet de boel doorgeprikt wordenquote:
Ook daar zijn er meerdere vanquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat is haar bekendste naam dan op fok?
Oké... ik denk trouwens dat een kat stapelgek zou worden van een luier... als ik al zie hoe ze reageren op een lampenkapje...quote:
Die is mooiquote:
De urinary staat ook al op hem te wachten thuis.... hij is pas 3 en hoeft dit niet nog een keer mee te maken. Arm beest.... dan ben je zo schoon op jezelf en dan loop je te lekkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja als ik me zorgen maak om ons Loeder dan moet ik snel bij de dierenarts zijn, hij laat pas op het allerlaatste moment merken dat het helemaal mis is. (urinewegen) Dus als ik dan aankom kunnen ze meteen zn blaas uitknijpen, of moet de boel doorgeprikt worden.
Maar hij is op dieetvoer, al een tijdje en het lijkt zo goed te gaan...
vervelend is dat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja als ik me zorgen maak om ons Loeder dan moet ik snel bij de dierenarts zijn, hij laat pas op het allerlaatste moment merken dat het helemaal mis is. (urinewegen) Dus als ik dan aankom kunnen ze meteen zn blaas uitknijpen, of moet de boel doorgeprikt worden.
Maar hij is op dieetvoer, al een tijdje en het lijkt zo goed te gaan...
Mijn e is pas 5 en heeft al op het randje van de dood gelegen... In een couveuse, tijdens pasen... Je wilt denk ik niet weten wat we mochten afrekenen... Daar had ik een hele mooie boskat voor kunnen nemen.. De dierenarts gaf m echt heel weinig kans, heel zn lichaam was vergiftigd omdat hij zn urine niet kwijt kon (en niets laten merken he, ja opeens je kat in een plas bloed vinden) en hij had een blaasverlamming...quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:00 schreef McLaura het volgende:
[..]
De urinary staat ook al op hem te wachten thuis.... hij is pas 3 en hoeft dit niet nog een keer mee te maken. Arm beest.... dan ben je zo schoon op jezelf en dan loop je te lekken
Het is een enorme knuffelkont, heerlijk gezelschap! Maar goed, dat was ook één van de redenen dat ik een Maine Coon wilde (voor mijn 29ste, 30ste en 31ste verjaardagquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is het beestje wel gezellig?Prachtige foto btw
Noorse Boskat ?quote:
T zijn stiekem ook mn kinderen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:05 schreef McLaura het volgende:
Stom dier, maar intussen issie je alles waard he.... wat is dat toch met katten
Bijna, het is zijn Amerikaanse broer : Maine Coon!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Noorse Boskat ?het is een pracht!
Misschien slaat de naam lelijkerd niet op mijzelf maar op diegene die ik quotequote:Op dinsdag 13 april 2010 08:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat is haar bekendste naam dan op fok?
Hier ook hoor, al heb ik meer met Silly en Obi dan met Roxy die hier ook rondwaggelt.quote:
Wij hebben nu science plan. C/D dieet. hiervoor had hij S/D dieet, maar dat is nu niet meer nodig. Ik ga wel eens vragen of ze royal canin kunnen bestellen voor ze, hebben ze eens wat anders.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:06 schreef McLaura het volgende:
Nee precies, maar daarom heb ik de katten ook al jaren op iams
zelfde had ik met mijn cavia'squote:Op dinsdag 13 april 2010 09:05 schreef McLaura het volgende:
Stom dier, maar intussen issie je alles waard he.... wat is dat toch met katten
Bah, naar zeg! Bij ons is 1 tijdens de verhuizing weggelopen (waarheen is me een raadsel, want hij kwam nooit buiten). Dat is nu ruim 3 jaar geleden. Hoezo chippen helpt... we hebben nooit meer wat van Tycho gehoord.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:08 schreef Estrys het volgende:
Volgende week is het een jaar geleden dat ons Dirkje weg is gelopen
Ik heb een schildpadpoes... grotendeels zwart.. Maar dat zie je net zo hard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:09 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook zo'n koninklijke harigheid.. een witte.. en wat voor kleur kleding draag ik altijd.. behaard zwart dus idd
Ik heb Sanabelle besteld, online. Dat scheelde nogal in de prijs.....quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hebben nu science plan. C/D dieet. hiervoor had hij S/D dieet, maar dat is nu niet meer nodig. Ik ga wel eens vragen of ze royal canin kunnen bestellen voor ze, hebben ze eens wat anders.
De hond zit op croc, ook dieet, maar dan in de vorm van light... Meneer is te zwaar.
Konijnen zijn ook leuk, lijken wel een beetje op cavia's en ik heb er 1 over.. En je woont om de hoek..quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zelfde had ik met mijn cavia'sDenk dat dat voor elk huisdier geldt
maar jullie poezebeest is echt wel heel erg mooi
Geweldig mooi. En ik hou van katten met een Attitude.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:07 schreef McLaura het volgende:
[..]
Bijna, het is zijn Amerikaanse broer : Maine Coon!
Ik heb ook een schildpad! Te eigenwijs om in de lens te kijkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een schildpadpoes... grotendeels zwart.. Maar dat zie je net zo hard.
Ik weet niet of je het helemaal doorhebt hoor, maar ik post hier geloof ik ook. Dus als je het zou willen weten dan kan je mij toch pmén?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
noem eens 1 of 2, echt topsecret is t niet toch? anders pm
Dat is juist het leuke aan katten, dat zit er gewoon ingebakkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geweldig mooi. En ik hou van katten met een Attitude.![]()
gut jij bent vriendelijk zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:08 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
Misschien slaat de naam lelijkerd niet op mijzelf maar op diegene die ik quote
^^
ik wil het niet eens meer weten, zo gezellig kom je ook niet overquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:12 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het helemaal doorhebt hoor, maar ik post hier geloof ik ook. Dus als je het zou willen weten dan kan je mij toch pmén?
Geef!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:15 schreef moussy het volgende:
Koninklijke harigheid Dirk!
[ afbeelding ]
Wij hebben ook nog een muisgrijze, maar die haartjes zijn 2/3de korter dus die wubbel je zo van je kleren af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |