quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach wat liev!Mogen kindjes met het Down-syndroom tegenwoordig ook al Fok!ken?
ja wat verwacht jij dan? ze hebben jou toch als mod hierzo.. dan ben ik heus ook wel welkomquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach wat liev!Mogen kindjes met het Down-syndroom tegenwoordig ook al Fok!ken?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:07 schreef revpolen het volgende:
[..]
ja wat verwacht jij dan? ze hebben jou toch als mod hierzo.. dan ben ik heus ook wel welkom
DAT zou het TOPPUNT van baas zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:55 schreef ToT het volgende:
....en bij de volgende Oudejaarsconference: "Ja en dan heb je van die rukkertjes op WeejWeejWeejPuntFokPuntEnEl die mijn boek een beetje zitten te mishandelen!"
lomp respect als je m in de frituurpan gooit!quote:Op woensdag 14 april 2010 00:50 schreef Ensaf het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws.
Slechte nieuws: Ik had vandaag geen tijd om dingen met het boek te doen door omstandigheden.
Goede nieuws: Ik heb vandaag ontslag genomen en ben daarna flink de kroeg in geweest. Zal nu zo weer verder. Dat betekend: Als ik morgen mijn kater heb uitgeslapen heb ik alle tijd om verder met de mishandeling te gaan.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:41 schreef broodroostert het volgende:
schrijf op de laatste bladzijde
TL;DR
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
FIPO op de voorkant en LAPO op de achterkant
Ben gisteren net gestopt met roken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:02 schreef JanPiraat het volgende:
druk een sigaret/sigaar/joint uit op bladzijde 35![]()
Chapeau, de eerste keer dat tl dr grappig is.quote:
Wat doet Shakespeare enzo dan eigenlijk in zijn kast?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Chapeau, de eerste keer dat tl dr grappig is.
Oeh, idee!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:12 schreef Ensaf het volgende:
Eerste even douchen.
Mijn haar ruikt nog wat naar bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |